![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ავოე დღეს მივუერთდი ჩემ ფორესტერს ნოუთბუკით
![]() მგონი მე პირველი არ ვარ ამ საქმეში აბა გამოტყდით ბიჭებო ![]() ესეც ლოგი http://allshares.ge/download.php?id=51477EE99"" target="_blank">Log</a> რაღაც ავურიე აი ლოგი http://allshares.ge/download.php?id=51477EE99 ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჯერ ამ დღევანდელ ჩაწერილ ლოგებს დავდებ და დანარჩენზე მერე ვილაპარაკოთ
აბა ერთი თქვენს შეხედეთ shako_tevzuka http://myftp.ge/download.php?id=6A1AB3AF1 JEY http://myftp.ge/download.php?id=0F125A031 shako_tevzuka ციტატა(Sturbo @ 16th January 2010 - 23:02) [snapback]77890[/snapback] სანამ წავიკითხავ მახო აბა ეს ნახე ეს რა კარგი რაემე გინახავს, აბა გაგვიფლეშია მანქანები და ეგაა, გინდა შენი ევროპელი იაპონურ რომ-ზე დავსვათ და 240 ცხენი ამოიღო? ![]() ნი პირდაპირ ჩაწერა არ გაქმოვა, მაგრამ ზაჟიგანიის და სმესი მეპები შეგიძლია გადაწერო და დანარჩენი იგივე დარჩება, ან პირიქით, მარტო ბუტ თარგეთი რომ შეცვალო და სმესი და ზაჟიგავია იგივე დატოვო, უბრალოდ ბუსტს აუწევს და ეგაა სულ შენი 240 ცხენი, ისე შენს მანქანას რა ტურბინა აქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 17 2010, 01:54) [snapback]78120[/snapback] ჯერ ამ დღევანდელ ჩაწერილ ლოგებს დავდებ და დანარჩენზე მერე ვილაპარაკოთ აბა ერთი თქვენს შეხედეთ shako_tevzuka http://myftp.ge/download.php?id=6A1AB3AF1 JEY http://myftp.ge/download.php?id=0F125A031 shako_tevzuka ეს რა კარგი რაემე გინახავს, აბა გაგვიფლეშია მანქანები და ეგაა, გინდა შენი ევროპელი იაპონურ რომ-ზე დავსვათ და 240 ცხენი ამოიღო? ![]() ნი პირდაპირ ჩაწერა არ გაქმოვა, მაგრამ ზაჟიგანიის და სმესი მეპები შეგიძლია გადაწერო და დანარჩენი იგივე დარჩება, ან პირიქით, მარტო ბუტ თარგეთი რომ შეცვალო და სმესი და ზაჟიგავია იგივე დატოვო, უბრალოდ ბუსტს აუწევს და ეგაა სულ შენი 240 ცხენი, ისე შენს მანქანას რა ტურბინა აქვს? მახო მგონი მივხვდი რაც ჭირ მაგ ტვინ ტურბო მანქანებს : Differential pressure sensor ჩვენებას უკუღმა იძლევა როცა პირველი ტურბინა უბერავს ძაბვა 2 ვოლტზე მეტი უნდა იყოს პიკი 3.5 მდე სადღაც 4500-5000 აბაროტზე ტურბინების წნევები თანაბრდება და ძაბვა 2 ვოლტი უნდა გახდეს სწორედ ამ მომენტში იღება Intake air control valve და მეორე ტურბინა იწყებს დაბერვას და Differential pressure sensor ის ჩვენება 2 ვოლტზე ნაკლები გახდება რადგან მეორე ტურბინა უფრო მეტ წნწვას ქმნის ვიდრე პირველი. ლოგების მიხედვით Differential pressure sensor ჩვენება არასწორია და ეკუს კრამიტი უცურდება შესაბამისად ვესტგეითს უადგილოდ აღებს. მოკლედ ცადე ამ სენსორზე შლანგებს ადგილები შეუცვალო. საინტერესო ისაა რომ პირველი ტურბინის ვესთგეითი გამოიყენება ორივე ტურბინის წნევის მართვისათვის. მეორე ტურბინას ვესთგეითი საერთოდ არ აქვს, Exhaust gas supply control valve კი ან ჩართავს მეორე ტურბინას ან გამორთავს. თეორია : http://legacy.com.ua/index.php/legacy-arti...gacy-1999-2002- სულ ეგაა იმეგია შედეგს შემატყობინებ ![]() |
|
|
![]() ![]() |