![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 14:11) [snapback]87439[/snapback] რაღაც ვერ ვპოულობ მაგ ლოგს იქნებ ლინკი დადო. http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=78120 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback] მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია. რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს . http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 22:12) [snapback]87584[/snapback] Manifold Relative Pressure (Bar) -0.51 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 10.2 რა ჭირს მაგ მანქანას უარყოფით წნევებზე Wastegate უკვე გააღო რა გასაკვირია ბუსტი 0.5 მეტი არაა. ჩემ მანქანაზე Manifold Relative Pressure (psi) 6.01 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 0 მხოლოდ 6.5 პსი დან იწყებს ვესტგეიტის გაღებას. მოკლედ როგორც დავინახე პრობლემა მიბმულია Knock Correction (°BTDC) ციფრებთან 0 დან 12 რას ნიშნავს ვერ ვხვდევი ჩემი მანქანის ლოგებში ეს პარამეტრი -5 დან 3 მდე იცვლება აქ კი ფანტასტიური ციფრები . Knock Signal #1 (On/Off) სიგნალის შემთხვევაშიც კი Knock Correction (°BTDC) დადებითი მნიშვნელობა აქვს ???? მახო ლამდა დიდ აბაროტებზე მაგრათ ქლიავდება დაბერდა ალბათ მოკლედ ტურბინის მექანიკური პრობლემები გამორიცხულია. მოიცა 111993 პოზიცია დააკვირდი ბუსტი მომენტალურად 0 ხდება ????? მერე ისუვ ჩნდება. მახო იდეაა Differential pressure sensor ზე შლანგებს ადგილო ხომ არ აქვს შეცვლილი მაგრა გავს მაგ ამბავს. მაგარი უცნაური რამე სჭირს მაგ მანქანას, ვესტგეითს რომ ჩახსნი მაინც არ უბერავს და ჩემთანაც ზუსტად ეგრეა. თუმცა ჩEმი 0.7-ს მაინც უბერავს. Knock Correction რომ დადებითია ეგ იმას ნიშნავს რომ თარგეთებს ვერ აღწევს და ვინაიდან დეტონაცია არა აქვს ზაჭიგანიის რანნიზე გადაწევით ცდილობს ამოქაჩოს. წნევათA სხვაობის შლანგები რომ არეული იყოს ეგრევე ჩეკს გამოაგდებდა 65-კოდით და რაც მაგ ლოგში ჩანს პრინციპში ეგრეც უნდა იქცეოდეს. 111993 პოზიცია არის მეორე ტურბინის ჩართვის მომენტი, მანდაც ეგრე უნდა იყოს, ეგაა ტვინტურბოს კლასიკური ტურბოლაგი. ძალიან გაუგებარი რამეები ხდება ამ მანქანაზე. ერთადერთი მსგავსება რაც ამ 2 მანქანას აქვს, ეს არის ის რომ ორივეს იმპრეზას მატორის ძირი უდგას, მაგრამ ჩემი თავიდანვე 0.7-ზე იყო და ეს თავიდან მუშაობდა ჩვეულებრივად და ახლა 0.5-ზე ზემოთ ვერ ადის. ვესტგეითის გარდა ეკუს არა აქვს ტურბინების მართვის საშუალება და ვესტგეითის ჩახსნის შემთხვევაშიც რომ არ უბერავს უკვე მექანიკურ დაზიანებამდე მივდივართ. არადა ტურბინა რომ გამომერიცხა ტურბინაც შევცვალე, მაგრამ რეზულტატი 00. მოკლედ საგონებელში ვართ ჩავარდნილი 2 ლეგასი და შენ თუ დამეხმარები ლოგიკაში თორემ მე გავიჭედე უკვე |
|
|
![]() ![]() |