![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
Euro Motorsport Engineering would like announce that we now will be able to remap the stock WRX Ecu in the early model WRX's !!
![]() This exciting new software / system board modification is packed with features and will allow us to do FULL ECU REMAP / LIVE TUNING on any WRX 96 or OLDER (1992 - 1996) This ecu modification adds ANTILAG & LAUNCH CONTROL !!!!!! So forget your aftermarket ECU's, forget your HKS F-CONV piggy backs ! Full ECU Solution is now available at less then half the cost of a stand alone aftermarket engine management computers. Running this will give me full access to your standard ECU and I will be able to tune it to run the correct Air / Fuel Ratios and boost levels to keep your engine running FAST and RELIABLE for long time!!! NO MORE Matori DASTOOKA • Live, on the fly, engine running, incremental mapping. • Choice of MAF based or MAFless control. • Factory drive quality out of the box • Closed loop knock control • 3D boost duty and target maps (throttle position and engine speed) • No boost controller required. • Diagnostic Control codes • Launch Control • Anti-Lag • Switchable Maps • All JECS features retained. • Closed loop knock control (ignition, fuel and boost adjusted in that order). • Closed loop narrowband lambda control (idle and light cruise). • Closed loop idle. • Standard cold start compensations. • Factory Drive quality. ![]() If you are interested in this exciting new product please let us know so we can order the board for your ecu and tune your WRX to run the way it is supposed to!!! Happy Boosting Anthony http://em-engineering.org/forum/index.php?showtopic=17 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არც ისე სუსტი კარობკები აქვს სუბარუს, ყოველ შემთხვევაში ესე 350 ცხენამდე პრობლემა არ გექანება თუ დატოვებ ქარხნულ 16 იან დისკებზე 205 სისგანის ბორბლებზე და არ დაუყენებ კერამიკულ სცეპლენიას. ნასტროიკა მხოლოდ დატუნინგებულ მანქანას კ იარ ჭირდება, სულ ქარხნული რომ აიღოთ, ეკუდანასტროიკებული სახეს გადააახევს ყოველთვის ქარხნულს. სულ არაფერ რომა რ გაუკეტოთ მანქანას, დანასტროიეკბით სავარაუდოდ ესე 30 ცხენს მაინც ამოიღებთ უპრობლემოდ.
|
|
|
![]() ![]() |