![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 14:11) [snapback]87439[/snapback] რაღაც ვერ ვპოულობ მაგ ლოგს იქნებ ლინკი დადო. http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=78120 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback] მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია. რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს . http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 16:53) [snapback]87951[/snapback] როგორც ჭკვიანი ხალხისგან შევიტყვე (დრომს ვგულისხმობ) ზოგი ეკუ Knock Correction (°BTDC) მხოლოდ დადებით ციფრებში იძლევა ეს კი იმას ნიშნავს რომ რომ შაკოს მანქანა მაგრათ აპოზნებს აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, + თუ შეიძლება რომ დაპოზდნება იყოს, მაშინ გასაგებია რატომაც არ ბუსტავს, მაგრამ ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 16:53) [snapback]87951[/snapback] Primary Wastegate Duty Cycle (%) 100 ია 0.45 ბარზე (ვესტგეიტის აკტუატორი საკუთარი პრუჟინის იმედზე დარჩენილი და 0.5 კაკრაზ პრუჟინის ბუსტია) აშკარაა ეკუ ბუსტს ებრძვის თანაც მაგრათ. ეს შემთხვევა არ გამოგვადგება, იმიტომ რომ აქტუატორიდან შლანგის მოხსნა იმას ნიშვს რომ ეკუ ვერასდროს ვერ გახსნის ვესტგეითს, გაიხსენე ვესტგეითის აქტუატორის მართვის პრინციპი: ტურბინიდან რესტრიქტორის გავლით გამოდის დადებითი წნევა, შედის ტრაინიკში რომელზეც კიდევ მიერთებულია 1.აქტუატორი და 2.ვაკუუმი (სელენოიდის გავლით ). აქტუატორი ვესტგეითს ხსნის 0.5 ბარი დაწოლის შედეგად. სანამ სელენოიდი გახსნილია ტურბინიდან გამოსულ დადებით წნევას აკომპენსირებს უარყოფითი წნევა და ატუატორზე 0.5 ბარის წნევის არარსებობის გამო ვეტგეითი დახურულია და ტურბინა მთელი სიმძლავრით მუშაობს. სელენოიდის ბოლომდე დაკეტვის შემთხვევაში ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა პირდაპირ ზემოქმედებს აქტუატორზე და 0.5 ბარის მიღწევისთანავე ვესტგეითი იხსნება და ტურბინას აჩმორებს. აქედან გამომდინარე, თუ ვესტგეითიდან ტრაინიკამდე მიმავალ შლანგს გადავხსნით აქტუატორზე ვერაფერი ვერ იმოქმედებს და ვირანაირად ვერ შეიქმნება იქ აუცილებელი 0.5 ბარი და შესაბამისად ვერ გაიხსნება, ტურბინამ წესით ფუელქათამდე უნდა დაუბეროს, იგივე ეფექტი უნდა მივიღოთ თუ სელენოიდს გვერდს აუვლით და მასში შემავალ შლანგებს ერთმანეთზე გადავაერთებთ. ნებისმიერ ამ შემთხვევებში მინდივართ თუ არა იქამდე რომ რაღაც მექანიკური დაზიანებაა? ---------------------------------- თხოვნა მოდერატორებს: ამ თემის პოსტები #46 პოსტის შემდეგ გთხოვთ გადაიტანოთ ამ თემაში http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=1735 |
|
|
![]() ![]() |