IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> გთხოვთ დამეხმაროთ ლოგის განხილვაში, მცოდნე ხალხი განიხილავს ლოგებს. ოფტოპიკი ისჯება უმკაცრესად
maxouni
გამოხმაურება Feb 4 2010, 14:18
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 14:11) [snapback]87439[/snapback]
რაღაც ვერ ვპოულობ მაგ ლოგს იქნებ ლინკი დადო.

http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=78120
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:18
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback]

მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია.
რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს .
http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 16:47
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38





ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 16:53) [snapback]87951[/snapback]
როგორც ჭკვიანი ხალხისგან შევიტყვე (დრომს ვგულისხმობ) ზოგი ეკუ Knock Correction (°BTDC) მხოლოდ დადებით ციფრებში იძლევა ეს კი იმას ნიშნავს რომ რომ შაკოს მანქანა მაგრათ აპოზნებს

აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, + თუ შეიძლება რომ დაპოზდნება იყოს, მაშინ გასაგებია რატომაც არ ბუსტავს, მაგრამ
ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 16:53) [snapback]87951[/snapback]
Primary Wastegate Duty Cycle (%) 100 ია 0.45 ბარზე (ვესტგეიტის აკტუატორი საკუთარი პრუჟინის იმედზე დარჩენილი და 0.5 კაკრაზ პრუჟინის ბუსტია) აშკარაა ეკუ ბუსტს ებრძვის თანაც მაგრათ.

ეს შემთხვევა არ გამოგვადგება, იმიტომ რომ აქტუატორიდან შლანგის მოხსნა იმას ნიშვს რომ ეკუ ვერასდროს ვერ გახსნის ვესტგეითს,
გაიხსენე ვესტგეითის აქტუატორის მართვის პრინციპი:
ტურბინიდან რესტრიქტორის გავლით გამოდის დადებითი წნევა, შედის ტრაინიკში რომელზეც კიდევ მიერთებულია 1.აქტუატორი და 2.ვაკუუმი (სელენოიდის გავლით ). აქტუატორი ვესტგეითს ხსნის 0.5 ბარი დაწოლის შედეგად. სანამ სელენოიდი გახსნილია ტურბინიდან გამოსულ დადებით წნევას აკომპენსირებს უარყოფითი წნევა და ატუატორზე 0.5 ბარის წნევის არარსებობის გამო ვეტგეითი დახურულია და ტურბინა მთელი სიმძლავრით მუშაობს. სელენოიდის ბოლომდე დაკეტვის შემთხვევაში ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა პირდაპირ ზემოქმედებს აქტუატორზე და 0.5 ბარის მიღწევისთანავე ვესტგეითი იხსნება და ტურბინას აჩმორებს.
აქედან გამომდინარე, თუ ვესტგეითიდან ტრაინიკამდე მიმავალ შლანგს გადავხსნით აქტუატორზე ვერაფერი ვერ იმოქმედებს და ვირანაირად ვერ შეიქმნება იქ აუცილებელი 0.5 ბარი და შესაბამისად ვერ გაიხსნება, ტურბინამ წესით ფუელქათამდე უნდა დაუბეროს, იგივე ეფექტი უნდა მივიღოთ თუ სელენოიდს გვერდს აუვლით და მასში შემავალ შლანგებს ერთმანეთზე გადავაერთებთ. ნებისმიერ ამ შემთხვევებში მინდივართ თუ არა იქამდე რომ რაღაც მექანიკური დაზიანებაა?


----------------------------------
თხოვნა მოდერატორებს:
ამ თემის პოსტები #46 პოსტის შემდეგ გთხოვთ გადაიტანოთ ამ თემაში http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=1735
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 5 2010, 16:57
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2010, 17:47) [snapback]87979[/snapback]
აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, + თუ შეიძლება რომ დაპოზდნება იყოს, მაშინ გასაგებია რატომაც არ ბუსტავს, მაგრამ

ეს შემთხვევა არ გამოგვადგება, იმიტომ რომ აქტუატორიდან შლანგის მოხსნა იმას ნიშვს რომ ეკუ ვერასდროს ვერ გახსნის ვესტგეითს,
გაიხსენე ვესტგეითის აქტუატორის მართვის პრინციპი:
ტურბინიდან რესტრიქტორის გავლით გამოდის დადებითი წნევა, შედის ტრაინიკში რომელზეც კიდევ მიერთებულია 1.აქტუატორი და 2.ვაკუუმი (სელენოიდის გავლით ). აქტუატორი ვესტგეითს ხსნის 0.5 ბარი დაწოლის შედეგად. სანამ სელენოიდი გახსნილია ტურბინიდან გამოსულ დადებით წნევას აკომპენსირებს უარყოფითი წნევა და ატუატორზე 0.5 ბარის წნევის არარსებობის გამო ვეტგეითი დახურულია და ტურბინა მთელი სიმძლავრით მუშაობს. სელენოიდის ბოლომდე დაკეტვის შემთხვევაში ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა პირდაპირ ზემოქმედებს აქტუატორზე და 0.5 ბარის მიღწევისთანავე ვესტგეითი იხსნება და ტურბინას აჩმორებს.
აქედან გამომდინარე, თუ ვესტგეითიდან ტრაინიკამდე მიმავალ შლანგს გადავხსნით აქტუატორზე ვერაფერი ვერ იმოქმედებს და ვირანაირად ვერ შეიქმნება იქ აუცილებელი 0.5 ბარი და შესაბამისად ვერ გაიხსნება, ტურბინამ წესით ფუელქათამდე უნდა დაუბეროს, იგივე ეფექტი უნდა მივიღოთ თუ სელენოიდს გვერდს აუვლით და მასში შემავალ შლანგებს ერთმანეთზე გადავაერთებთ. ნებისმიერ ამ შემთხვევებში მინდივართ თუ არა იქამდე რომ რაღაც მექანიკური დაზიანებაა?
----------------------------------
თხოვნა მოდერატორებს:
ამ თემის პოსტები #46 პოსტის შემდეგ გთხოვთ გადაიტანოთ ამ თემაში http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=1735



სანამ გადაუტანიათ იმის თქმა მინდოდა რომ ჩემთვის აშკარაა ეკუს მცდელობა ბუსტი მოკლას. კიდევ წავიკითხე რომ ღარიბი ნარევისას ეკუს შეუძლია მეორე ტურბინა საერთოდ არ გაუშვას მაგრამ მე ღარიბი ნარები ვერ დავინახე თუმცა მოკლულ ლაბდაზე კომპი რას ფიქრობს და რა ელანდება ეგ სხვა საკითხია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge