![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
მოუმატებს თუ არა ცხენის ძალებს?
რა უნდა ვქნა CHECK ENGINE-ს რო მანახებს შემდგომ? წვა მოემატება თუ არა? და საერთოდ რა პლიუსი და რა მინისი აქ ამ პროცედურას? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
legacy
ციტატა(legacy @ 5th June 2009 - 22:30) [snapback]8802[/snapback] არაფერი დახვრეტილი ტრუბის ჩადება არ უნდა მთლიან ბაცოკს ჩაჭრი ტავსა და ბოლოში და მაგის მაგივრად იგივე დიამეტრის ჩვეულებრივ ტრუბას გაუშვებ არც ჩეკი აინთება და არც არაფერი მატორიც უფრო ლაღად იმუშავებს,მაგის გაკეთება ზოგგან უფასოა თუ კატალიზატორს დაუტოვებ შეიდზლება ფულიც კი დაგიმატონ მაგრამ ეხლა ძაან გაიფდა და მემგონი აღარ ამატებენ,მასე გავაკეთე პიცოტზე და ამასწინათ ლეგასზე 2001 წლიანზე და მანქანა აშკარად უკეთ დადის წვაც მოიკლო და როგორი ხმა აქ ვიხლოპს ხმის მომატების გარდა? ტურბინა როცა ირთვება მაგ დროს ტრრ-სავით აქ ხმა? lio ციტატა(lio @ 5th June 2009 - 21:24) [snapback]8770[/snapback] მე გამოვცვალე გამომშვები კოლექტორი, მონიკელებული ტრუბებია და ოთხივე ცალ-ცალკე მიდის ტურბინამდე, გაწევაზე ცოტა იმოქმედა და ხმაც შეეცვალა ცოტა + წონაშიც იგებ, უფრო მსუბუქია. ჩემსაზე ყველა ბაჩოკი გაუქმებულია და მარტო უკანა ბაჩოკი აყენია ისიც სპორტული, ტოპსპიდში ნაყიდი რამდენი დაგიჯდა კოლექტორის შეცვლა ? ხმა როგორი აქ? |
|
|
![]() ![]() |