IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> გთხოვთ დამეხმაროთ ლოგის განხილვაში, მცოდნე ხალხი განიხილავს ლოგებს. ოფტოპიკი ისჯება უმკაცრესად
maxouni
გამოხმაურება Feb 4 2010, 14:18
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 14:11) [snapback]87439[/snapback]
რაღაც ვერ ვპოულობ მაგ ლოგს იქნებ ლინკი დადო.

http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=78120
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:18
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback]

მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია.
რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს .
http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 18:57
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 17:57) [snapback]87986[/snapback]
სანამ გადაუტანიათ იმის თქმა მინდოდა რომ ჩემთვის აშკარაა ეკუს მცდელობა ბუსტი მოკლას. კიდევ წავიკითხე რომ ღარიბი ნარევისას ეკუს შეუძლია მეორე ტურბინა საერთოდ არ გაუშვას მაგრამ მე ღარიბი ნარები ვერ დავინახე თუმცა მოკლულ ლაბდაზე კომპი რას ფიქრობს და რა ელანდება ეგ სხვა საკითხია.

ეგ ურო დეტონაციების ბრალია, მკვდარ ლამბდაზე რა გითხრა, ძალიანაც არის შანსი რომ მაგის ბრალი იყოს, ლამბდა გაზარმაცებულია, იოლად იწამლება და მუდმივად მდიდარს აჩვენებს, მაგრამ ვიწროარხიან ლამბდაზე საკმაოდ იშვიათია დახურულ ციკლში მუშაობა, ფაქტიურად ნებისმიერ გაზის მიდგმაზე გასხსნილ ციკლში გადადის და გახსნილ ცილში ლამბდას ჩვენება მაგრად ჰკიდია ეკუს, მთავარია გაქაჩოს და მაქსიმუმს ასხამს ბრუნების და MAF-ის ჩვენებაზე დაყრდნობით. ერთადერთი რასაც მკვდარი ლამბდა აფუჭებს ესაა დახირილ ციკლში არასწორი ლერნინგების ჩაწერა ეკუში, მაგრამ ასეთ დროს თუ ეკუს დავსბროსავთ სანამ ლერნინგებს აკრიბავს, მანამდე ცოტა უკეთ უნდა იმუშავოს.
სხვათაშორის, ახლა გამახსენდა რომ შაკოს მანქანას აქვს სცეპლენიის პრობლემა, არაერთი შემთხვევა ყოფილა როცა კარობკის და სცეპლენიის ხმაური ესმის დეტონაციის დატჩიკს და ტყუვდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 6 2010, 21:40
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2010, 19:57) [snapback]88038[/snapback]
ეგ ურო დეტონაციების ბრალია, მკვდარ ლამბდაზე რა გითხრა, ძალიანაც არის შანსი რომ მაგის ბრალი იყოს, ლამბდა გაზარმაცებულია, იოლად იწამლება და მუდმივად მდიდარს აჩვენებს, მაგრამ ვიწროარხიან ლამბდაზე საკმაოდ იშვიათია დახურულ ციკლში მუშაობა, ფაქტიურად ნებისმიერ გაზის მიდგმაზე გასხსნილ ციკლში გადადის და გახსნილ ცილში ლამბდას ჩვენება მაგრად ჰკიდია ეკუს, მთავარია გაქაჩოს და მაქსიმუმს ასხამს ბრუნების და MAF-ის ჩვენებაზე დაყრდნობით. ერთადერთი რასაც მკვდარი ლამბდა აფუჭებს ესაა დახირილ ციკლში არასწორი ლერნინგების ჩაწერა ეკუში, მაგრამ ასეთ დროს თუ ეკუს დავსბროსავთ სანამ ლერნინგებს აკრიბავს, მანამდე ცოტა უკეთ უნდა იმუშავოს.
სხვათაშორის, ახლა გამახსენდა რომ შაკოს მანქანას აქვს სცეპლენიის პრობლემა, არაერთი შემთხვევა ყოფილა როცა კარობკის და სცეპლენიის ხმაური ესმის დეტონაციის დატჩიკს და ტყუვდება.

შენ მანქანაზე რა ქენი აცდი 0.7 ს ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge