IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Feb 7 2010, 13:56
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(giorgi_013 @ 7th February 2010 - 14:51) [snapback]88817[/snapback]
ბუსტი როგორ გავზომო ჩემთან?

ან დატჩიკით ან ლოგის ჩაწერით, სხვა ვერანაირად.
ციტატა(giorgi_013 @ 7th February 2010 - 14:51) [snapback]88817[/snapback]
აზრი ექნება თეორიულად ,1 დიდი ტუბინა რო ეყენოს იგივე ვარიანტი უნდა გამოვიდეს
და მაგრად უნდ შეიტყოს მანქანამ როგორც კი ტუბინა დაიწყებს ბუსტის შექმნას .

კი, ნამდვილად ეგრე იქნება, აკეთებენ ეგეთ რამეს, იმპრეზას ტურბინას გამშვებ კოლექტორს და ინთეიქს აყენებენ და ამბობენ უფრო კარგად დადისო.
დაახლოებით 400$ ჯდება ხელობიანად
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო   Aug 7 2009, 12:02
PAINKILLER   ტურბინების გაპარა...   Aug 7 2009, 12:19
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge