![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სასტავს გაუმარჯოს. ჩემს ფორიკაზე აციმციმდა power-ი ამას წინათ ვთქვი ფორუმზე. კომპიუტერზე კორტებტან ამოაგდო კარობკის ერთ-ერთი სოლენოიდი (76 კოდი ვისაც აინტერესებს), გამოვცვალე, ჯერ გასწორდა, მერე ისევ აციმციმდა და სხვა კოდი ამოაგდო (79 უკანა დიფერენციალის სოლენოიდი) ბაჩომ ვაზში მითხრა რომ თოვლში და ტალახში ბუქსაობამ იცის ეგრევე მაგ სოლენოიდებს ბრიდავსო.
ვინმეს ქონია ასეთი პრობლემა ან მართლა ასეა თუ არა? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
მახოს დაუჯერეთ ეგ პროვოტკის ბრალია. როგორ დავიჯერო ორი სოლენოიდი დაიბრიდა ერთად ????? . ეს ხელოსნებიც გადამრევენ პროვოტკა დააპრაზვონკეს ? ძავბები გაზომეს შესაბამის წვბზე ? ან საერთოდ მანუალი წაუკითხავს ვინმეს. მანუალში პირდაპირ დაღეჭილია პრცედურა სად უნდა გაზომო წინაღობა სად ძაბვა და რაც მთავარია რამდენი უნდა იყოს. http://www.subaru-car.ru/for1/for_01_trans_5.pdf წაიკითხეთ.
კოდი 76 2-4 brake duty solenoid წინაღობა 2.0 დან 4.5 ომის ფარგლებში, B54 კონექტორის 18 ფეხიდან მომავალ კაბელზე ძაბვა 1.5 დან 5 ვოლტამდე აშვებულ გაზის პედალზე და 1 ვოლტზე ნაკლები ბოლომდე დაჭერილ გაზზე. კოდი 79 Transfer duty solenoid წინაღობა 10 დან 17 ომის ფარგლებში, B54 კონექტორის 6 ფეხიდან მომავალ კაბელზე ძაბვა 1 ვოლტზე ნაკლები კაროპკა P ზე დგას და 5-7 ვოლტი კარობკა D ზე. კაბელს აბრივი და მიწაზე კაროტკი რომ არ უნდა ქონდეს ეს ბაცშმაც იცის. სანამ დაშლი კარობპას ჯობია დარწმუნდე რომ მართლა სოლენოიდის ბრალია. ბაჩოს გადაეცით რომ ფორესტერი ბუქსაობით არ ფუჭდება მითუმეტეს სოლენოიდი ![]() |
|
|
![]() ![]() |