![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
მოუმატებს თუ არა ცხენის ძალებს?
რა უნდა ვქნა CHECK ENGINE-ს რო მანახებს შემდგომ? წვა მოემატება თუ არა? და საერთოდ რა პლიუსი და რა მინისი აქ ამ პროცედურას? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
bondzgi1
ციტატა(bondzgi1 @ 7th June 2009 - 00:25) [snapback]9062[/snapback] მე მინდა მაგ კატალიზატორის ამოყრა, ოღონთ ჩემსას იაპონურისგან განსხვავებით ორი ლამბდა ზონდი უყენია, კატალიზატორამდე და კატალიზატორის შემდეგ, ანუ იზომება კონცეტრაცია კატალიზატორამდე და მის შემდეგ, რომ ამოვშიგნო ჩეკს ამინთებს? არ ვიცი ჩემსას მარტო 1 ქონდა და არაფერს არ მინთებს მაგ ზონდის გათიშვაც ვიცით აგერ ზემოთ წერია რა უნდა ქნა და როგორ უნდა ქნა რეზისტორები გინდა და ვსიო არ არის პრობლემა, თუ რამე დახმარება გინდა დაგეხმარები SUB 300 ციტატა(SUB 300 @ 6th June 2009 - 13:49) [snapback]8947[/snapback] სეკა გვაქვს მე და შენ , დრო მაქვ პრობლემა სამსახურის გადამკიდე , გეგმები აუარება თან განხორჩიელებადი, ამით დავიწყებდი დიდი სიამუვნებით, ყველა დეტალი რო მქონდეს რეკორდი არ ვიცი რამდენია მაგრამ მოვხსნიდი რაც კარგია ის ნამდვილად კარგია ![]() და კარგზე კიდევ არავინაა წინააღმდეგი ![]() |
|
|
![]() ![]() |