![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
მოუმატებს თუ არა ცხენის ძალებს?
რა უნდა ვქნა CHECK ENGINE-ს რო მანახებს შემდგომ? წვა მოემატება თუ არა? და საერთოდ რა პლიუსი და რა მინისი აქ ამ პროცედურას? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
იტოგში ყველაფერი გადავქექე რაც ეხება კატალიზატორს, დადებითი მხარეები უფრო ვნახე ვიდრე უარყოფითი, კატალიზატორი უცხოეთში უნდა შეიცვალოს 50-60 ათას კილომეტრში, ხარისხიან ბენზინზე მუშაობს კატალიზატორი თურმე ამდენი ხანი, შემდგომ მისი ფუნქცია 0-ლია ხმის ჩახშობის გარდა, უცხოეთში არ იყენებენ ეთილირებულ ბენზინს როგორც ჩვენთან, რუსეთში უკრაინაში და ა.შ
იმ ქვეყნებში სადაც იყენებენო ეთილირებულ ბენზინს, კატალიზატორი უნდა შეიცვალოსო ყოველ 30 ათასზეო ან მაქსიმუმ 40-ზეო ![]() ![]() ძვირი ჯდება ახალი კატალიზატორი ყველამ ვიცით. 80%-მა ვინც ჩამოყარა კატალიზატორი, არანაირი პრობლემა არ ქონია არც ჩეკთან და არც სხვა რამესთან, 20% ს ქონია ვისაც რამოდენიმე დატჩიკი უყენია 1-ზე მეტი, მე ლიჩნად 1 დატჩიკი მიყენია, ეს დატჩიკი ზომავს მხოლოდ ტემპერატურას მეტს არაფერს, თუ მაინცდამაინც გაატრაკაო და ჩეკი აგინთოთო რეზიტორი დააყენეთო და მოუმატეთო წინაღობასო 0,6-0,9 ამდეო, თუ ცხენების გაზრდის მიზნით აკეთებთ ამ პროცედურასო არანაირი ტრუბები არ ჩასვათ შიგნითო მითუმეტეს გახვრეტილიო, პაჩტი იგივე ეფექტი ექნებაო მაგ ტრუბებსო რაც აქვსო კატალიზატორსო, ხმა ექნებაო შედარებით უფრო მეტიო ვიდრე ადრეო მაგრამ გაწევას მოუმატებსო 10%ითო და ძრავიც დაისვენებსო ეს არის ახალი კატალიზატორი ![]() ეს კიდევ არის 50 ათასის მერე კატალიზატორის ვიდი ![]() ეს კიდევ მანქანის აგრეგატი რაც ზომავს ჰაერის გამოსვლას მაყუჩიდან ![]() კარგი კატალიზატორით ![]() კატალიზატორი მოხსენეს ![]() შედეგი როგორ მოგწონთ? მინუსზე ვილაპარაკებ ეხლა, როცა ირიდუიმი იწვება ცუდი ბენზინის გამო, ის არ გამოდის გამონაბოლქვთან ერთად ის რჩება შიგნით და როცა მაყუჩი ცხელდება ის გამოყოფს მაგ დროს გაზს რომელიც უფრო ცუდატ მოქმედებს ბუნებაზე ვიდრე უბრადლო გამონაბოლქვი ![]() СО - угарный, ядовитый газ без цвета и запаха. Образуется при неполном сгорании рабочей смеси. . На закрытых площадках и при большом скоплении транспорта этот газ может представлять угрозу для здоровья. НС - углеводороды. Бензин состоит на 15% из водорода и на 85% из углерода, т.е. представляет собой чистый углеводород. Остаточные углеводороды (НС) образуются при неполном сгорании топлива. СО2 - углекислый газ образуется при работе исправного двигателя. При низком содержании СО и НС в выхлопных газах СО2, составляет от 13 до 15%. О2 - кислород представляет собой газ, концентрация которого в воздухе составляет 21%, необходимый для сгорания топлива. NOx - окислы азота – группа ядовитых газов, образующихся при высоких температурах и высокой компрессии. და ამ ყველაფერს კდევ ირიდიუმის გაზიც მიემატება მგონი ამით ყველაფერი ნათქვამია უარესია ![]() მე დღეს ვყრი კატალიზატორს ნაცუიიი ![]() jangula ციტატა(jangula @ 6th June 2009 - 10:22) [snapback]8878[/snapback] მოკლედ იაპონური ტექნოლოგიაც არ მოგვწონს ქართველებს. ისიც აუცილებლად ჩვენს ჭკუაზე უნდა გადავაკეთოთ იაპონური ტექნოლოგია მართლაც კარგია მაგრამ მაგას შეცვლაც ჭირდება ![]() როდის შეცვალე ბოლოს კატალიზატორი ? ![]() |
|
|
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#3
|
Guests ![]() |
ციტატა(Attic @ Jun 6 2009, 10:38) [snapback]8883[/snapback] jangula იაპონური ტექნოლოგია მართლაც კარგია მაგრამ მაგას შეცვლაც ჭირდება ![]() როდის შეცვალე ბოლოს კატალიზატორი ? ![]() ეგ რა არის და აუცილებელია მისი შეცვლა? ან როდის იცვლება? იქნებ აქ კი წერია მაგრამ დღეს ამის წაკითხვის თავი ნაღდად არ მაქვს ![]() |
|
|
![]() ![]() |