IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> P0102 Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input
bako
გამოხმაურება Feb 12 2010, 10:15
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




P0102 Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

რგორც ვხვდები შედის ცოტა დენი, ანუ ვოზდუხომერი არ უნდა იყოს, ადრე ამინთო, დავარესტარტე და ჩაქრა, კარგახანია აუნთია, ეხლა ისევ ქნა, ის დავარესტარტე, ისევ არ აუნთია 1 კვირა, და ახლა ისევ.

ხომ არ იცით, რომელია + წვერი ვოდუხომერზე დენის რომ შლეიფზე შევამოწმო რა დენი მიდის და გავყვე იმ მავთულს, იქნებ რამეს მივაგნო რომელიმე შტეკერში ან აკისლენაის ან რამეს. გაწევაზე ან რამეზე მგონი ვერ ვგრნობ სხვაობას, ყველაფერი აკრგად მUშაობს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Feb 12 2010, 11:29
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(bako @ 12th February 2010 - 11:15) [snapback]90879[/snapback]
Low Input

2 სხვადასხვა რამეს შეიძლება ნიშნავდეს :
1. ვოზდუხომერში უნდა შედიოდეს 5 ვოლტი და გამოსასვლელზე ჰაერის რაოდენობის მიხედვით უნდა იცვლებოდეს 0.5-დან 4.5 ვოლტამდე
თუ შემავალი ძაბვა 5 ვოლტზე ნაკლებია მაში ამოგიგდებს მაგ კოდს.
2. ის რომ თუ ლამბდამ დასაშვებ ზღვარზე ზემოთ დააკორექტირა სმესი, ეკუ თვლის რომ ვოზდუხომერი არასწორ ინფოს იძლევა და იმიტომ უწევს დიდი კორექციები. მოკლედ ვოზდუხომერი რატომღაც უფრო არაზუსტ და არასტაბილურ დატჩიკად ითვლება და უკუ რატომღაც ლამბდას უფრო ენდობა, ამ დროს თავისუფლად შეიძლება ლამბდა ურევდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bako   P0102 Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input   Feb 12 2010, 10:15
bondzgi1  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge