![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ჩემი მარჯვენა საჭიანი ფორესტერით ღამე მოძრაობისას (ძირითადად ტრასაზე) მქონდა შემდეგი პრობლემები, რომ შემხვედრი მოძრავი მანქანები მიკლებდნენ სიგნალებით. მიზეზი ის იყო, რომ მარჯვენა საჭიანი მანქანის მარცხენა ფარის განათება მიმართულია ოდნავ ზევით და მარცხნივ, ანუ პირდაპირ თვალებში ურტყავს შემხვედრს. ნუ შეგიძლია დაიკიდო მაგრამ მაინც არასასიამოვნოა როდესაც იცი რომ სხვას დისკომფორტს უქმნი მოძრაობის დროს და ამავდროულად პოტენციურად ქმნი საავარიო სიტუაციის წინაპირობას. ამ ყველაფრის გამოსწორება კი მხოლოდ ფარის სტანდარტული რეგულირებით ხშირად ვერ ხერხდება, საჭიროა თვითონ ნათურის დატრიალება ბუდეში. ამისთვის გავაკეთე შემდეგი:
ვიშოვე თუნუქის მაკრატელი გარაჟში ვიპოვე ალუმინის ფირფიტა მოვხსენი ნათურა ფარიდან ( H4 ფილიფსის ნათურა ეყენა, გერმანული) საჭიროა ეს ნათურა ბუდეში შემოტრიალდეს საათის ისრის მოძრაობის საპირისპიროდ (5*-10*), ამისთვის დავაჭერი თავისი ალუმინის უსიკები რომელიც ბუდის ჭრილებში ჯდება. ნათურის ალუმინის ძირის იდენტურად გამოვჭერი ალუმინის ფირფიტა თავისი უსიკებით. ნათურა ჩავსვი ამ ფირფიტაში, მივანათე კედელს დაახლოებით 7-6 მეტრიდან, და ნათურის დატრიალებით დავარეგულირე განათება, შედეგია გადასარევი, მთელი ოჯახი კმაყოფილები ვართ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ქსენონი ვაბშე სხვანაირად სქორდება, მე გავაკეთე.
ფარი უნდა დაიშალოს, ანუ დუხოვკაში უნდ სედო და გააცხელო, |შმდეგ მოხსნა შუშა შუშას რო მოხსნი უნდა მოხსნა ლინზები და ლინზების შიგნით არის ალუმინის კედელივით რაღაც ბოლტებზე დამაგრებული. კაგრად რო დააკვირდები ჩანს რომ ამ ალუმინის "ფარდას" შუა ნაწილში აქვს აი ასეტი ფორმა: ---------------\________________ შენ ეს ისე უნდა გაქლიბო რომ ან ასეთი ფორმა მიცე _________/------------- ან ისე, რგოორც მე გავაკეთე, რომ ამრჯვნივ და მარცხნივ ერთ სიმაღლეზე ანათოს და უბრალოდ გადააბრტყელო ------------- ააქყიობ ყველაფერს და იქნბი ბედნიერი. ფარების ასაწყობად ჯერ ძველი გერმეტიკი ბოლომდე მოხსენIთ, ემრე ახალი წაუსვით თუ რამე კითხვა გაგიჩნდებთ აქ ვარ. ხო, დუზოვკა მე მინიმუმზე მქონდა დაყენებული, ჯობია ნელა გათვბეს ვიდრე გადნეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Feb 16 2010, 15:49) [snapback]92483[/snapback] ქსენონი ვაბშე სხვანაირად სქორდება, მე გავაკეთე. ფარი უნდა დაიშალოს, ანუ დუხოვკაში უნდ სედო და გააცხელო, |შმდეგ მოხსნა შუშა შუშას რო მოხსნი უნდა მოხსნა ლინზები და ლინზების შიგნით არის ალუმინის კედელივით რაღაც ბოლტებზე დამაგრებული. კაგრად რო დააკვირდები ჩანს რომ ამ ალუმინის "ფარდას" შუა ნაწილში აქვს აი ასეტი ფორმა: ---------------\________________ შენ ეს ისე უნდა გაქლიბო რომ ან ასეთი ფორმა მიცე _________/------------- ან ისე, რგოორც მე გავაკეთე, რომ ამრჯვნივ და მარცხნივ ერთ სიმაღლეზე ანათოს და უბრალოდ გადააბრტყელო ------------- ააქყიობ ყველაფერს და იქნბი ბედნიერი. ფარების ასაწყობად ჯერ ძველი გერმეტიკი ბოლომდე მოხსენIთ, ემრე ახალი წაუსვით თუ რამე კითხვა გაგიჩნდებთ აქ ვარ. ხო, დუზოვკა მე მინიმუმზე მქონდა დაყენებული, ჯობია ნელა გათვბეს ვიდრე გადნეს ![]() დუხოვკაში ფარის შუშა არ დააზიანდება?? მე ფენით ვიჩალიჩე შუშის მოხსნა ფორიკაზე ![]() ![]() ისე ქარხნული იაპონური ქსენონები არა მგონია აბრმავებდნენ, 2 ლეგასი მყავდა ქსენონებით და მაინცდამაინც არ ვაწუხებდი ვსტრეჩნის, ახლა ფორიკა ჩამომივა ქარხნული ქსენონებით და ვნახავ როგორ იმუშავებს ![]() ფორიკას ბიქსენონი უნდა ჰქონდეს, ახალ კუზაოზეც 1 ნათურაა როგორც ვიცი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |