![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ჩემი მარჯვენა საჭიანი ფორესტერით ღამე მოძრაობისას (ძირითადად ტრასაზე) მქონდა შემდეგი პრობლემები, რომ შემხვედრი მოძრავი მანქანები მიკლებდნენ სიგნალებით. მიზეზი ის იყო, რომ მარჯვენა საჭიანი მანქანის მარცხენა ფარის განათება მიმართულია ოდნავ ზევით და მარცხნივ, ანუ პირდაპირ თვალებში ურტყავს შემხვედრს. ნუ შეგიძლია დაიკიდო მაგრამ მაინც არასასიამოვნოა როდესაც იცი რომ სხვას დისკომფორტს უქმნი მოძრაობის დროს და ამავდროულად პოტენციურად ქმნი საავარიო სიტუაციის წინაპირობას. ამ ყველაფრის გამოსწორება კი მხოლოდ ფარის სტანდარტული რეგულირებით ხშირად ვერ ხერხდება, საჭიროა თვითონ ნათურის დატრიალება ბუდეში. ამისთვის გავაკეთე შემდეგი:
ვიშოვე თუნუქის მაკრატელი გარაჟში ვიპოვე ალუმინის ფირფიტა მოვხსენი ნათურა ფარიდან ( H4 ფილიფსის ნათურა ეყენა, გერმანული) საჭიროა ეს ნათურა ბუდეში შემოტრიალდეს საათის ისრის მოძრაობის საპირისპიროდ (5*-10*), ამისთვის დავაჭერი თავისი ალუმინის უსიკები რომელიც ბუდის ჭრილებში ჯდება. ნათურის ალუმინის ძირის იდენტურად გამოვჭერი ალუმინის ფირფიტა თავისი უსიკებით. ნათურა ჩავსვი ამ ფირფიტაში, მივანათე კედელს დაახლოებით 7-6 მეტრიდან, და ნათურის დატრიალებით დავარეგულირე განათება, შედეგია გადასარევი, მთელი ოჯახი კმაყოფილები ვართ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 26 რეგისტრ.: 16-February 10 მდებარ.: Tiflis მომხმარებელი № 824 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 16th February 2010 - 19:40) [snapback]92628[/snapback] ისე ქარხნული იაპონური ქსენონები არა მგონია აბრმავებდნენ, 2 ლეგასი მყავდა ქსენონებით და მაინცდამაინც არ ვაწუხებდი ვსტრეჩნის, ახლა ფორიკა ჩამომივა ქარხნული ქსენონებით და ვნახავ როგორ იმუშავებს იასნია კარგად იქნება! აქ იაპონია ჩინეთზე არაა! იმაზეა რო ფარი უკვე ზენონზეა გათვლილი და აწყობილი. აი მარჯვენა რულიან მანქანაზე მისწრებაა ეს ლინზები |
|
|
![]() ![]() |