გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 24 2009, 13:25
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 120 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: saburtalo მომხმარებელი № 180 |
მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები?
|
|
|
|
![]() |
Feb 18 2010, 22:40
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
ისე ეს თემა იყო ამ ფორუმზე უკვე სადღაც...
აი ვიპოვე http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=359 აი მაგალითად ინფორმაცია ამ საკითხზე http://www.popularmechanics.com/automotive...to/4302788.html მოკლედ რაშია საქმე: ჰაერი შედგება ~78% აზოტისგან, ~21%ჟანგბადისგან,დარჩენილი 1% CO2 და ძალიან მცირე რაოდენობით სხვა გაზებისგან, მაგ: ნეონი, არგონი,.., და წყლის ორთქლისგან რა განსხვავებაა აზოტით დაბერილ და ჰაერით დაბერილ საბურავებს შორის?: სუფთა აზოტის გაფართოების კოეფიციენტი ნაკლებია ვიდრე ჰაერის, რადგან ჰაერი შეიცავს წყლის ორთქლს, რომელიც ტემპერატურის მიხედვით შეიძლება თხევადი იყოს და შეიძლება აირად მდგომარეობაში იმყოფებოდეს, შესაბამისად ცივ და გახურებულ საბურავზე მნიშვნელოვან წნევის სხვაობას მოგვცემს. წყლის შემცველობა საბურავში იწვევს ასევე დისკის მცირე კოროზიას. აზოტის მოლეკულები უფრო ძნელად აღწევენ რეზინაში და შესაბამისად საბურავი დაბერილი მეტ ხანს ძლებს. ასე რომ აზოტით დაბერვა სასურველია იმ შემთხვევაში, როცა საბურავის ტემპერატურა მოძრაობისას საგრძნობლად იცვლება, ანუ ტრეკზე რბოლის დროს მოკლედ გინდ აზოტით დაგიბერია და გინდ ჰაერით, მთავარია მშრალი იყოს რაც შეეხება ბაბონების არ გაჩენას და სხვა ჯადოებს, მაგას შამანი სჭირდება, აზოტი ვერ უშველის პოსტი ჩავასწორე უზუსტობის გამო |
|
|
|
duraji ჰაერი თუ აზოტი ??? Jun 24 2009, 13:25
maxouni
![]() ![]() |