![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოგესალმებით ყველას,
მოგეხსენებათ მყავს 2003 იანი ამერიკული ატმოფორიკა, კომფორტის მოყვარული გახლავართ როგორც ყველა, მათ შორის კარგი განათების.. ყველაფერი იქიდან დაიწყო რომ, მანქანის ჩამოყვანიდან მალევე წავედი მაღაზიაში და ჩავაყენე ქსენონი ზემოთაც(ბიქსენონი) და ქვემოთაც - ტუმანნიკებში. თითქოს ყველაფერი კარგად უნდა ყოფილიყო.. და ნაწილობრივ ასეც იყო, მშევნიერი ნათება ქონდა, მითუმეტეს რომ 4300 კელვინიანი ნათურები იყო ორივეგან... თუმცა ![]() "ვსტრეჩნებს" ვაბრმავებდი, არადა მეთვითონ სუ დედას ვაგინებ უაზროდ რომ აქვთ ჩაყენებული ქსენონები და სულ ცალ ფეხზე კიდიათ ვსტრეჩნი.. და ამ დროს მეთვითონ ვაბრმავებდი. მოკლედ, ტუმანნიკებს საერთოდ აღარ ვხმარობდი, და ფარებიც მაქსიმალურად დაბლა დავწიე.. ისიც თუ წინა შუშები სუფთა არ იყო ამ დაწეული ფარებითაც.. მანქანას რომ მივყვებოდი უკან ნორმალური დაშორებით, ვხედავდი რომ განათებული მქონდა მისი ჭერიც კი.. შესაბამისად ვსტრეჩნის ისევ ვაბრმავებდი. ვიცი რომ ეს პრობლემა ყველა იაპონურ მანქანას აქვს. მოკლედ, საბედნიეროდ, გამოჩნდა სინთტლე გვირაბის ბოლოს, და ტოპსპიდში გაიჩითა ლინზები, რომლის ჩაყენებაც შესაძლებელი იყო ჩემს ფარებში, თავისი ქსენონით.. ჰოოდა, ჩემმა მეგობარმა, თავის თავზე აიღო ეს საქმე და შედეგი აღმოჩნდა არანორმალურად მაგარი!!!! სუპერ მაგარი განათება და სუპერ მაგარი ხარისხი! იხილეთ სურათები(სურათებზე ჩანს იმის ნახევარი რაც სინამდვილეშია): გაითვალისწინეთ რომ, ორივე ქსენონია. ![]() დანარჩენი, სურათები უკეთესი ხარისხით და ვიდეოები იხილეთ: http://up.jeje.ge//download.php?id=FFFFC4EF27 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 26 რეგისტრ.: 16-February 10 მდებარ.: Tiflis მომხმარებელი № 824 ![]() |
PAINKILLER
ქარხნულ Xენონზე კარგად არამგონია რომ გაანათოს. ან შეილება ლინზის გამო ოდნავ უკეთესად გაანათოს, მგონი დულის გადაყრა არ ღირს . ისე შენ მანქანაზე კი აყენია ქარხნული მარა მარჯვენა საჭიანია უფრო სწორედ მარცხენა ზოლში მოსიარულე ქვეყნისთვისაა და შესაბამისათ ჩვენთან ვსტრეჩნის დააბრმავებ, მაგრა შეილება ფარი იყოს გათვლილი იმაზე რომ გადართო LHD da RHD ზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(N^DREW @ Feb 23 2010, 18:22) [snapback]95785[/snapback] PAINKILLER ქარხნულ Xენონზე კარგად არამგონია რომ გაანათოს. ან შეილება ლინზის გამო ოდნავ უკეთესად გაანათოს, მგონი დულის გადაყრა არ ღირს . ისე შენ მანქანაზე კი აყენია ქარხნული მარა მარჯვენა საჭიანია უფრო სწორედ მარცხენა ზოლში მოსიარულე ქვეყნისთვისაა და შესაბამისათ ჩვენთან ვსტრეჩნის დააბრმავებ, მაგრა შეილება ფარი იყოს გათვლილი იმაზე რომ გადართო LHD da RHD ზე 2-ჯერ მყავდა სუბარუ ქარხნული ქსენონებით და არავინ დამიბრმავებია ![]() ![]() სამაგიეროდ ფარის ზემოთ-ქვემოთ მოძრაობის ელექტრონული მართვა აქვს სუბარუს ქარხნულ ქსენონებს, თუ ძალიან მჭიდრო ტრაფიკში ივლი, დასწევ დაბლა ფარებს და არ გაანათებს შორს ![]() შეიძლება ნათურის მოტრიალების ვარიანტი ჰქონდეს რამენაირად, შევამოწმებ რომ ჩამოვა ფორიკა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |