IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სამუხრუჭე სისტემა რომელი ჯობია? ABS? თუ რომელი, განვიხილოთ
Mazo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 14:04
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




კარგია რომ მშვიდობით დამთავრდა ყველაფერი !
ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 15:13
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 16:04) [snapback]51699[/snapback]
ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს.

ABS ყოველთვის ზრდის სამუხრუჭე მანძილს, გააჩნია გზის საფარს smile.gif სველ გზაზე ან თოვლზე განსაკუთრებით იზრდება მანძილი, სამაგიეროდ მანევრირებას არ კარგავ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Feb 23 2010, 22:52
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(leqsoo @ 23rd February 2010 - 21:57) [snapback]95849[/snapback]
თუ ტარება პროფესიონალურ დონეზე იცი ABS i ზედმეტი თავისტკივილია!

არა ხარ მართალი, სამუხრუჭე მანძილს რომ თავი დავანებოთ, ABS-ის გარეშე დიდი სიჩქარიდან დამუხრუჭებისას, ბორბლები რომ ქვავდება და მანქანა მისრიალებს, საბურავები ცალი მხრიდან მაგრად იცვითება, ფორმას კარგავს და ფაქტიურად 1 კარგი მუხრუჭის შემდეგ გადასაყრელია

რაც შეეხება სამუხრუჭე მანძილს, ABS-ი ამცირებს მანძილს.
უძრაობის ხახუნის ძალა მეტია მოძრაობის(სრიალის) ხახუნის ძალაზე.
დაუშვათ გვაქვს რაიმე უძრავი საგანი, რომელის დევს ერთგვაროვან ზედაპირზე. ეს საგანი რომ ავამოძრავოდ საჭიროა რაღაც ძალა, თუმცა იმის შემდეგ რაც სრიალს დაიწყებს, მოძრაობა რომ გავაგრძელებინოთ უფრო ნაკლები ძალა დასჭირდება.
ABS-ი ზუსტად ამ პრინციპით მოქმედებს, ცდილობს უძრაობის ხახუნის ზღვარი დაიჭიროს, ანუ ბორბალი როგორც კი სრიალს იწყებს, მუხრუჭს აკლებს და თავიდან იჭერს, რომ არ ისრიალოს და საბურავის გზასთან მოჭიდების მაქსიმალური ძალა შეინარჩუნოს.
ბუგაროკებზე რამდენად ასწრებს რეაქციას ეგ სხვა ამბავია..., ეგ ამორტიზატორებზეც არი დამოკიდებული ნაწილობრივ, რამდენად ახერხებს ამორტიზატორი ბორბალი გზის ზედაპირს გააყოლოს ისე, რომ შეხება არ დაკარგოს...

თუ დიდი სიჩქარით ისეთ ზედაპირზე მოხვდი, რომ, მანქანის ცალი მხარე სველზე, მოყინულზე, ხრეშზე(მოკლედ მარჯვენა და მარცხენა მხარეს სხვადასხვა მოჭიდებაა) არი, და ამავდროულად ABS-ი არა გაქვს, გამოცდილება ერთადერთი იმაში დაგეხმარება, რომ მუხრუჭი და აქსელერაცია მკვეთრად არ გამოიყენო და სხვანაირად გამოძვრე სიტუაციიდან
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge