![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მგონი ესეც საინტერესოა, ისევე როგორც ზეთებზე
ხოდა აქაც გთხოვთ მხოლოდ ლაკონურად დაწეროთ თქვენი აზრი საწვავზე მე ტურბინიანი მყავს... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Feb 18 2010, 15:57) [snapback]93470[/snapback] იაპონურ ტ25 ში რეგულარს მე პირადად არ ჩავასხავდი . ხალხს რატომღაც გონია რომ თუ მანქანა უტურბინოა ნაგავ ბენზინს აიტანს. არ აიტანს ადრე თუ გვიან სადმე გამოყოფს ფეხებს. დარწმუნებული ვარ რეგულარის 99% აზერბაიჯანისაა და ტყვიის პრისადკა აქვს მოკლავს ლამდას და მერე დაიწყება 20 ლიტრას წვავს, რა ვუშველო და ა.შ. იაპონურ 2.5-ში ისედაც არ შეიძლება რეგულარის ჩასხმა, 95 უწერია კატალოგში ![]() ![]() ციტატა(nika @ Feb 24 2010, 10:26) [snapback]96004[/snapback] იაპონურ რეგულრას და პრემიუმს რა ოქტანობა აქვს ვინ იცის? იგივეა რაც ჩვენთან, ანუ 92 და 95 ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |