![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
კარგია რომ მშვიდობით დამთავრდა ყველაფერი !
ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 16:04) [snapback]51699[/snapback] ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს. ABS ყოველთვის ზრდის სამუხრუჭე მანძილს, გააჩნია გზის საფარს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
აბს არის ანტი ბლოკირების სისტემა ხალხნო... მინდიამ მშვენივრად ახსნა, რომ აბს ირთვება მხოლოდ მაშინ, როცა ბლოკირება ხდება საბურავების, რათა მოცურება არ გააგრძელოს და უძრაობის ხახუნის ძალა შეინარჩუნოს...
მე პირადად მაქვს აბს, მაგრამ ახალი ტორმუზების შემდეგ სულ მაცურებს, წივილი გააქვთ საბურავებს, აბს კი იმაში მეხმარება, რომ ყველა ერთნაირად წივის, ანუ არაა შანსი რომ რომელიმე ერთი საბურავი დაიბლოკოს მხოლოდ და მიმართულება შემაცვლევინოს... პროფესიონალურ სპორტში იმიტომ არაა აბს, რომ რეგლამენტით არაა გათვალისწინებული, ანუ მიისწრაფიან იმისკენ რომ მძღოლზე იყოს ბევრი რამ დამოკიდებული, ეგრე ერთი წლის წინ ტრეკშენ კონტროლი გააუქმეს რეგლამენტიდან ფორმულა 1-ის, იმიტომ კი არა რომ არ ვარგოდა, იმიტომ რომ ძალიან მაგარი იყო და მანქანა უფრო მარტივად დამორჩილებადი ხდებოდა... რაც შეეხება ეგეთი სისტემების დანერგვა-გამოცდა-ს ეგ ყველაფერი ზუსტად, რომ პროფესიონალური სპორტიდან მოდის, პირველი ტესტები იქ იმართება (მხოლოდ რეკლამისთვის ნამდვილად არ ხარჯავენ კონცერნები სარალიო ფულებს) და გამომდგარი სიახლეები გადმოაქვთ შემდეგ სერიულ წარმოებაში... ნამდვილად არ ვიცი აბს როდიდან შემოვიდა და ვინ იყო ნოვატორი მისი, მაგრამ დარწმუნებული ვარ პირველი ტესტები ზუსტადაც რომ პროფესიონალურ სპორტში ქონდა, ხოლო იმის გამო რომ მძოლების კვალიფიკაცია გაეზარდათ და უფრო მეტი ყოფილიყო მათზე დამოკიდებული - რეგლამენტიდან ამოიღეს... უბრალოდ ჩვენი ასაკი არ გვიწყობს ხელს ზუსტად გვახსოვდეს ეგ ამბები... ტრეკშენი მაგალითად მახსოვს მშვენივრად, ალბათ ჩემი შვილიც დაიწყებს ტრეკშენზე საუბარს 20 წლის შემდეგ, რომ პროფესიონალურ სპორტში არ გამოიყენებაო... მაგრამ არა იმიტომ რომ არ ვარგა, არამედ იმიტომ რომ ნამეტნავად კარგია... ავტომწარმოებლები უბადრუკი დებილები არ არიან... ძალიან კარგად იციან რა ჯობია და იმას აყენებენ... ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system აგერ, NSX-ზე დაუყენებიათ პირველად, რატომღაც რომ ეგ მანქანა არ იყო სპორტული მიზნებისათვის გათვლილი ![]() |
|
|
![]() ![]() |