![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მგონი ესეც საინტერესოა, ისევე როგორც ზეთებზე
ხოდა აქაც გთხოვთ მხოლოდ ლაკონურად დაწეროთ თქვენი აზრი საწვავზე მე ტურბინიანი მყავს... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
ციტატა არ ვფილოსოფოსობ ჩემი ევროპულია და წესით 95 უნდა მინიმუმ ანუ პრემიუმი. ვასხავ ეკოს პრემიუმს და 4 - 5 ათას აბაროტზე ხშირად ისეთი დეტონაციის ხმა მოდის გული მისკდება, მერე ჩუმდება ეგ ხმა კომპი ცდილობს მოკლას დეტონაცია. უბრალოდ იმის თქმა მინდა რომ ის 95 რომ უწერიათ კალონკაზე ტყუილია და ნორმალზე ან რეგულარზე რა ხდება წარმომიდგენია. აქ ფორუმზე რამოდენიმე მანქანის ლოგი დევს ჩემი თუ არ გჯერათ თვითონ გაარჩიეთ, კომპი დეტონაციის დაჩიკის თამადობით სულ დედას იგინება. Sturbo გეთანხმები რომ საწვავის რეალიზატორები სცოდავენ, მაგრამ დისკუსია მოყვა შენს აზრს რომ 98 ოქტანობის საწვავის ჩასხმა ამერიკულ ფორესტერში შეიძლება, რასაც კატეგორიულად არ ვეთანხმები. |
|
|
![]() ![]() |