![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მგონი ესეც საინტერესოა, ისევე როგორც ზეთებზე
ხოდა აქაც გთხოვთ მხოლოდ ლაკონურად დაწეროთ თქვენი აზრი საწვავზე მე ტურბინიანი მყავს... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ბენზინის ოქტანობის მოთხოვნები მარტო ჩეკუმშვის ხარისხზე არაა დამოკიდებული ანი მარტო 1:10 არაფერს არ ნიშნავს, მანდ დიდ მნიშვნელობა აქვს სმესსაც და კალპნების ფორმასაც, ანუ მანდ სმესის ცილინდრში შევლისას ტურბოლენტობა მნიშვნელოვანი რამეა.
ამერიკულ ფორიკებს კიდევ ის აქვს რომ ზჟიგანია ისედაც უფრო "პოზდნია" ვიდრე იაპონურებზე და სუპერი მართლაც ვერ ასწრებს დაწვას გამშვები კლაპნის გახსნამდე, ამ შემთხვევაში ვეთანხმები ბოკას. ციტატა(forika @ 25th February 2010 - 00:03) [snapback]96342[/snapback] გადამლშაება მქონდა მხედველობაში უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი, აი ტურბინიანებზე ვერ დაგეთანხმები, თუ საშუალება გაქვს მუდმივად მის მაჯაზე უნდა გეჭიროს ხელი თუ გინდა რომ დიდხანს გემსახუროს |
|
|
![]() ![]() |