![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მგონი ესეც საინტერესოა, ისევე როგორც ზეთებზე
ხოდა აქაც გთხოვთ მხოლოდ ლაკონურად დაწეროთ თქვენი აზრი საწვავზე მე ტურბინიანი მყავს... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ბენზინის ოქტანობის მოთხოვნები მარტო ჩეკუმშვის ხარისხზე არაა დამოკიდებული ანი მარტო 1:10 არაფერს არ ნიშნავს, მანდ დიდ მნიშვნელობა აქვს სმესსაც და კალპნების ფორმასაც, ანუ მანდ სმესის ცილინდრში შევლისას ტურბოლენტობა მნიშვნელოვანი რამეა.
ამერიკულ ფორიკებს კიდევ ის აქვს რომ ზჟიგანია ისედაც უფრო "პოზდნია" ვიდრე იაპონურებზე და სუპერი მართლაც ვერ ასწრებს დაწვას გამშვები კლაპნის გახსნამდე, ამ შემთხვევაში ვეთანხმები ბოკას. ციტატა(forika @ 25th February 2010 - 00:03) [snapback]96342[/snapback] გადამლშაება მქონდა მხედველობაში უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი, აი ტურბინიანებზე ვერ დაგეთანხმები, თუ საშუალება გაქვს მუდმივად მის მაჯაზე უნდა გეჭიროს ხელი თუ გინდა რომ დიდხანს გემსახუროს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 00:12) [snapback]96344[/snapback] ბენზინის ოქტანობის მოთხოვნები მარტო ჩეკუმშვის ხარისხზე არაა დამოკიდებული ანი მარტო 1:10 არაფერს არ ნიშნავს, მანდ დიდ მნიშვნელობა აქვს სმესსაც და კალპნების ფორმასაც, ანუ მანდ სმესის ცილინდრში შევლისას ტურბოლენტობა მნიშვნელოვანი რამეა. ამერიკულ ფორიკებს კიდევ ის აქვს რომ ზჟიგანია ისედაც უფრო "პოზდნია" ვიდრე იაპონურებზე და სუპერი მართლაც ვერ ასწრებს დაწვას გამშვები კლაპნის გახსნამდე, ამ შემთხვევაში ვეთანხმები ბოკას. უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი, აი ტურბინიანებზე ვერ დაგეთანხმები, თუ საშუალება გაქვს მუდმივად მის მაჯაზე უნდა გეჭიროს ხელი თუ გინდა რომ დიდხანს გემსახუროს ტურბინიანი მანქანა ისედაც მაღალ ოქტანზეა გათვლილი, ევროპული მოდელები 95-98 ოქტანზე, იაპონური კი 98-100 ![]() ![]() ![]() რაც შეეხება მოსკვიჩ 412-ის BMW-სგან მოპარულ მატორს, ზუსტად მაგ მატორზე ოღონდ გაზრდილი მოცულობით მყავდა E30 ხულიგანკა და ზუსტად ვიცი რომ 98 ბენზინი სჭირდებოდა მაგ მატორს, იმიტომ რომ მაგ დროისთვის საკმაოდ მაღალი კუმშვის ხარისხი 9.1 ჰქონდა და შედეგად 1.8 კარბურატორიანი მატორი 90 ცხენისძალას გამოიმუშავებდა ![]() ![]() ციტატა(NUGOoo @ Feb 25 2010, 00:21) [snapback]96346[/snapback] აქ ესენი რო წავიკითხე მეთქი სულ ცალფეხზე მკიდებია თურმე მანქანა ![]() აი ტურბინიანზე ნაღდად არ ვიცი. ისე ეს თემა ხო უტურბინოზეა და აქ ვიკითხავ, ევრო რეგულარი ცუდია?(რა თქმაუნდა სუპერი უკეთესია მარა მაინც) და აშკარად ვამჩნევ რომ რომპეტროლი სჯობნის ვისოლს ( შეიძლება ვცდები და მეჩვენება ეგრე) თუ მანქანა არ გეცოდება, რეგულარის ჩასხმას საერთოდ არ გირჩევ, ჩვენთან ყველა რეგულარი ბაქოდან შემოდის და ყველა ნაგავია, სჯობია პრემიუმი ჩაასხა სანდო კალონკაზე ევროპული ხარისხის ბენზინი ![]() "ევრო-რეგულარი" როგორც ასეთი არ არსებობს, ევროპაში რეგულარს არც ასხავენ და არცერთი ევროპული მანქანა არ არის გათვლილი მაგ ბენზინზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Feb 25 2010, 00:35) [snapback]96351[/snapback] ტურბინიანი მანქანა ისედაც მაღალ ოქტანზეა გათვლილი, ევროპული მოდელები 95-98 ოქტანზე, იაპონური კი 98-100 ![]() ![]() ![]() რაც შეეხება მოსკვიჩ 412-ის BMW-სგან მოპარულ მატორს, ზუსტად მაგ მატორზე ოღონდ გაზრდილი მოცულობით მყავდა E30 ხულიგანკა და ზუსტად ვიცი რომ 98 ბენზინი სჭირდებოდა მაგ მატორს, იმიტომ რომ მაგ დროისთვის საკმაოდ მაღალი კუმშვის ხარისხი 9.1 ჰქონდა და შედეგად 1.8 კარბურატორიანი მატორი 90 ცხენისძალას გამოიმუშავებდა ![]() ![]() თუ მანქანა არ გეცოდება, რეგულარის ჩასხმას საერთოდ არ გირჩევ, ჩვენთან ყველა რეგულარი ბაქოდან შემოდის და ყველა ნაგავია, სჯობია პრემიუმი ჩაასხა სანდო კალონკაზე ევროპული ხარისხის ბენზინი ![]() "ევრო-რეგულარი" როგორც ასეთი არ არსებობს, ევროპაში რეგულარს არც ასხავენ და არცერთი ევროპული მანქანა არ არის გათვლილი მაგ ბენზინზე ![]() სიტყვა ფორსირებული არ უნდა დაგეწერა თორემ გამოდის ამერიკულ ფორესტერების დეფორსირებული ძრავები აქვს ეგ რომ გაიგონ ეწყინებათ ![]() |
|
|
![]() ![]() |