![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მგონი ესეც საინტერესოა, ისევე როგორც ზეთებზე
ხოდა აქაც გთხოვთ მხოლოდ ლაკონურად დაწეროთ თქვენი აზრი საწვავზე მე ტურბინიანი მყავს... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
არის კიდევ ერთი მომენტიც ბენზინი მარტო 95 ან 98 ციფრებით არ იზომება დაბალი ხარისხის ბენზინში უფრო მძიმე ფრაქციებია. ნავთობის გამოხდისას ყველაზე მსუბუქი ფრაქციები სუპერში მიდის წესით. ნაცნობი მუშაობს ცისტერნაზე რომლითაც ბენზინი გადააქვთ და მანქანას წონიან აღრიცხვის გამო და მომიყვა რამხელა განსხვავებაა წონაში სუპერსა და რეგულარს შორის.
მძიმე ბენზინი ცუდათ ორთქლდება, ცუდათ იწვის მეტსაც ვიტყვი ზეთის ჩამორეცხვაც კი შეუძლია ფორშინიდან. ამიტომ ხდება რომ ვწერთ მერე ზეთი გათხელდა, პორშინი აკაკუნდა და ა.შ. |
|
|
![]() ![]() |