![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
კარგია რომ მშვიდობით დამთავრდა ყველაფერი !
ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 16:04) [snapback]51699[/snapback] ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს. ABS ყოველთვის ზრდის სამუხრუჭე მანძილს, გააჩნია გზის საფარს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ABS არის იმისთვის რომ რეზკი დატორმუზებისას ტრაკი არ მოგიქნიოს, ასევე იმისთვის რომ მანევრირების საშუალება გქონდეს თუ სამუხრუჭე მანძილი არასაკმარისია დაჯახების თავიდან ასაცილებლად
![]() განსაკუთრებით კარგია ABS სველზე, თუმცა ყინულზე და თოვლზე ABS-ით დატორმუზებას სჯობია ძრავით გააჩერო, ბევრად უფრო ეფექტურია, ზუსტად იმ მიზეზის გამო რომ გორვის ხახუნის ძალა უფრო მეტია ვიდრე სრიალის ხახუნის ძალა, ABS-ში ეგ ორივე ძალა გამოიყენება, ძრავით დატორმუზებისას კი მხოლოდ გორვის ხახუნის ძალა მოქმედებს, რადგან საბურავების ბლოკირება თითქმის არ ხდება ![]() მანამდეც დავწერე და კიდევ გავიმეორებ, თოვლზე ბევრად უკეთესად ვაჩერებდი ტიპტრონიკიანი უაბეესო მანქანით (B4 RSK) ძრავის ხარჯზე ვიდრე აბეესიანი ავტომატიკით (Forester STI) ![]() ![]() ციტატა(RACKER @ Feb 25 2010, 12:17) [snapback]96535[/snapback] მე მაქ ეგეთი ტესტი ჩატარებული. ანუ მანქანა ისე დავაყენე რომ უკანა მარცხენა საბურავი ყოფილიყო ყინულზე და დანარჩენი ასფალტზე. უფრო სწორად კი არ დავაყენე გაავიარე ეგეთ ადგილას და ტორმუზს დავაჭირე. შედეგი ის იყო რომ მანქანა საერთოდ არ გაჩერდა. ეგრეა, ეგრე ![]() ეგ იმიტომ ხდება რომ როცა ეგ ერთი საბურავი კარგავს მოჭიდებას, დანარჩენი 3 საბურავი განაგრძობს დატორმუზებას, მაგრამ უფრო ნაკლები ეფექტურობით (იმიტომ რომ 3 საბურავია 4-ის მაგივრად), შესაბამისად უფრო იზრდება დანარჩენი 3 საბურავის მოსრიალების შანსი, ამ დროს ABS ტორმუზს უშვებს მოსრიალებულ საბურავზე, რის გამოც ეს საბურავი იღებს უფრო უკეთეს მოჭიდებას ვიდრე სხვა დანარჩენი, ამის შედეგად კი საწინააღმდეგო მხარეს მყოფი საბურავი კარგავს მოჭიდებას, ახლა იმას უშვებს ABS და უკვე წინა ხიდზე გადადის მთელი ნაგრუზკა, ასე გრძელდება უსასრულოდ სანამ არ გაჩერდება მანქანა, შედეგად სამუხრუჭე მანძილი იზრდება ![]() ციტატა(leqsoo @ Feb 25 2010, 12:13) [snapback]96532[/snapback] Sturbo ამ ვიდეოში რა შუაშია აბეესი?ესაა ESP მოცურების საწინააგმდეგო სისტემა რომელიც ტვლებს არეგულირებს რომ მოსახვევში არ შეცურდეს მანქანა! კიდევ ბკოლირებაა პლიუს მაგას რო გათი შავ ბლოკირება ერთვება მანკანას! ყველას სხვადასხვა აზრიაკ ერთადერთი გამოსავალი გატესთვაა!! მსურველები თუ იკნებიან საინტერესო გამოკვლევა ჩავატაროთ ყველანაირი ვიდეოების გარეშე და დავრწმუნდეთ სადაა კაი აბეესი და სად არა? ველოდები გამოხმაურებას! მასეა, გეთანხმები, მაგ ვიდეოში თრექშენ კონტროლზეა აქცენტი და არა აბს-ზე ![]() ციტატა(Matador @ Feb 25 2010, 12:22) [snapback]96539[/snapback] ჯერ კარგად უყურე და მერე იკითხე ![]() არაფერია მანდ ნათქვამი ABS-ზე გარდა იმისა რომ ESP-თან არის შედარებული, ანუ ABS დამუხრუჭებისას მუშაობსო და ESP (მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა) აქსელერაციის და მოძრაობის დროსაო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |