![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 741 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 490 ![]() |
რა აზრის ხართ, რომელი დაჩაგრავს?
279 ცხენი ყავს მერსედესს... ვინმეს ხომ არ გქონიათ პრაქტიკაში მსგავი გამოცდილება? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(MaRgE @ 25th February 2010 - 16:31) [snapback]96716[/snapback] აი ჩემთან ადრე უბანში 5 E430 იყო და კაკრაზ კარობკას ვტესტავდით როგორ ჯობდა დადგომა და 1 კორპუს სხვაობას იძლევა სწორედ გამოყენება კარობკის რომელ 2 მეთოდს შორის იყო მაგხელა სხვაობები? ორი ფეხით დასტარტვა, 5000 აბაროტზე D-ში ჩაგდება და კარობკის მოსპობის გარდა მაგხელა სხვაობა რამ უნდა მოგცეს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 16:41) [snapback]96729[/snapback] რომელ 2 მეთოდს შორის იყო მაგხელა სხვაობები? ორი ფეხით დასტარტვა, 5000 აბაროტზე D-ში ჩაგდება და კარობკის მოსპობის გარდა მაგხელა სხვაობა რამ უნდა მოგცეს? არც ერთი არც მეორე D თი დადგომა და 1 ით დაძვრას შორის არის მაგხელა სხვაობა ![]() giorgi_013 დაძვრის თანავე არის 1 კორპუპი სხვაობა და ბოლომდე ეგრე რჩება 1 თ გაცილებით სწრაფად კრიფავს ვიდრე D თი გინდ დაიჯერეთ გინდ არა მარა ფაქტია რომ ეგრეა ![]() -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|