![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
Sturbo
ლოგის ჩაწერა არ გიჭირს ჰო და ეკუექსპლორერი ხომ გაქვს? აიღე ეს ფაილი http://forums.drom.ru/attachment.php?attac...mp;d=1243864616 გამოაარქივე და ამით შეცვალე ეკუექსპლორერის იგივე დასახელების ფაილი. ეს მოგცემს კარობკის ლოგირების საშუალებას შესაძლებელია შემდეგი პარამეტრების ლოგირება ანალოგურები : Turbine Revolution Speed Transfer Duty Ratio Lock Up Duty Ratio Line Pressure Duty Ratio Front Wheel Speed ATF Temperature Rear Wheel Speed Brake Clutch Duty Ratio დისკრეტულები: Check Status Tip Mode Switch Stop Lamp Switch ABS Signal Cruise Control Signal N/P Range R Range D Range 3rd Range 2nd Range 1st Range Hold Switch Power Switch Shift Solenoid 1 Shift Solenoid 2 L/C Timing Solenoid 2-4B Timing Solenoid Diagnosis Lamp მართალი გითხრა ჯერ კარობკის ლოგის გარჩცევის მცდელობა არ მქონია და თუ გინდა ერთად გავარჩიოთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 21:43) [snapback]96886[/snapback] Sturbo ლოგის ჩაწერა არ გიჭირს ჰო და ეკუექსპლორერი ხომ გაქვს? აიღე ეს ფაილი http://forums.drom.ru/attachment.php?attac...mp;d=1243864616 გამოაარქივე და ამით შეცვალე ეკუექსპლორერის იგივე დასახელების ფაილი. ეს მოგცემს კარობკის ლოგირების საშუალებას შესაძლებელია შემდეგი პარამეტრების ლოგირება ანალოგურები : Turbine Revolution Speed Transfer Duty Ratio Lock Up Duty Ratio Line Pressure Duty Ratio Front Wheel Speed ATF Temperature Rear Wheel Speed Brake Clutch Duty Ratio დისკრეტულები: Check Status Tip Mode Switch Stop Lamp Switch ABS Signal Cruise Control Signal N/P Range R Range D Range 3rd Range 2nd Range 1st Range Hold Switch Power Switch Shift Solenoid 1 Shift Solenoid 2 L/C Timing Solenoid 2-4B Timing Solenoid Diagnosis Lamp მართალი გითხრა ჯერ კარობკის ლოგის გარჩცევის მცდელობა არ მქონია და თუ გინდა ერთად გავარჩიოთ 1 კვირის წინ უკვე ვეცი მაგ ლინკს მაგრამ უყურე : --> 80 10 F0 01 BF 40 - .....@ 17:07:14.296 - to ECU : QueryECUType 17:07:14.312 - <-- 80 10 F0 01 BF 40 - .....@ 17:07:14.421 - <-- 80 F0 10 29 FF A1 10 0B 19 44 54 05 05 61 C4 EB - .........DT..a.. 17:07:14.421 - <-- 80 08 08 00 00 00 00 00 70 CE 64 F8 BA 08 00 00 - ........p.d..... 17:07:14.421 - <-- E0 00 00 00 00 00 DC 00 00 10 80 00 00 67 - .............g 17:07:14.421 - from ECU : QueryECUTypeResponse კარობკის შესხებ ინფორმაციას ECU არ ფლობს ნოლებს ხედავ. მე ყველაზე ძალიან სტვენის ხმა არ მომწონს ეგ ნასოსი უსტვენს კარობკაში რაც ნიშნავს რომ ან დაბრედილია ან რკინის სეტკაა ჭუჭყით გაჭედილი და ზეთის შეწოვა უჭირს. ნისანზე ერთხელ კარტერი ჩავარტყი და შევღუნე ლაპა ზეთს ვეღარ იწოვდა ნასოსი ზუსტად ასევე უსტვენდა სანან კარტერი არ გამოვასწორე. დათბება და მოვხსნი კარობკას კარტერს თან D2 ზე გადავიყვან ბარემ . ისე 222 000 კილომეტრი ცოტა არაა ავტომატისთვის და სიმართლე რომ ვთქვა ნამეტანი თავს აღარ ვიკლავ მაგაზე ფიქრით. ფულს ვაგროვებ ![]() |
|
|
![]() ![]() |