![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 14:11) [snapback]87439[/snapback] რაღაც ვერ ვპოულობ მაგ ლოგს იქნებ ლინკი დადო. http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=78120 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback] მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია. რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს . http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ეს არის ჩემი RVR-ის ლოგი:
http://www.link.ge/file/312290/Krimson-MUT...-30-27.csv.html როგორც მახომ გადახედა ლამბდაა დაბრედილი და ეჭვია რომ MAF-იც მარილზე იყოს გასული. ცალკე სხვა დიაგნოსტიკამ ამოაგდო რომ ზეთის ტემპერატურის დაჩიკიც დაბრედილიაო, -60 ცელსიუსს აჩვენებდა ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(crimson @ Feb 26 2010, 01:55) [snapback]97072[/snapback] ეს არის ჩემი RVR-ის ლოგი: http://www.link.ge/file/312290/Krimson-MUT...-30-27.csv.html როგორც მახომ გადახედა ლამბდაა დაბრედილი და ეჭვია რომ MAF-იც მარილზე იყოს გასული. ცალკე სხვა დიაგნოსტიკამ ამოაგდო რომ ზეთის ტემპერატურის დაჩიკიც დაბრედილიაო, -60 ცელსიუსს აჩვენებდა ... ლამდა ალბათ ვიწროზოლიანი აყენია თუ ასეა დაბრედილია 100%. MAF-ი ბოდვის სტადიაშია ნამდვილად სულს ღაფავს. არის მეორე ვარიანტი შეიძლება ჰონდა ეგეთ MAF-ს აკეთებს. სუბარუს პოზიციიდან MAF-იც გამოსაცვლელია. მოიცა Air Flow Sensor (Hz) ს რა იძლევა ? ალბათ MAF-ი თუ ასეა მაშინ ცოცხალიცაა და ჯამრთელიც. მკვდარიაო რომ ვთქვი Air Volume ს ვუყურებდი. MAP იც შეშინებული მგონია ან მე ვბოდავ ![]() ამ ლოგს რომ დავუჯერო უკანა ლამდა ფართოზოლიანია ![]() ![]() მოკლედ ან ლოგია ცუდათ ჩაწერილი ან მე ჰონდის აზრზე არა ვარ. ![]() |
|
|
![]() ![]() |