![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 25-February 10 მომხმარებელი № 853 ![]() |
გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(beselia @ Feb 25 2010, 18:53) [snapback]96811[/snapback] გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე? მოკლედ მარტო აღარ ვარ ![]() ![]() რჩევასაც მოგცემ, დილით სანამ კარობკა ცივია იარე 3 სიჩქარით დაბალი გაზით 5-6 კილომეტრი მაინც რომ გათბეს ნორმალურად. ცივზე დიდი გაზი არ მისცე არასოდეს თორემ უცებ შეჭამს ფრიქციონებს. გათბობის შემდეგ როგორც გინდა ისე იარე. მინიმუმ 1 წელი მაინც გაძლებს ასეთ მდგომარეობაში მერე რამეს მოიფიქრებ. TPS დაჩიკი შეამოწმე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს როდესაც გაზზე ფეხი არ გიდგას კარობკისთვის მნიშვნელოვანია. კარბკიდან ცივზე რაღაც სტვენის მაგვარი ხმა მოდის ?? რეაქტიული თვითმფრინავის ხმას გავს. მე ვებრძვი მაგ პრობლემას თუ რაიმე პროგრესი იყო აქ დავწერ. 36 000 ?? ზე გასაკვირია. გარბენი ჩამოყრილი მგონია. ჰერმეტიკის კვალიც ამაზ მეტყველებს. ისე ჩამომყვანს ხომ არ მიაკითხავდი კომენტარის მოსასმენად ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 25-February 10 მომხმარებელი № 853 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Feb 25 2010, 20:48) [snapback]96869[/snapback] მოკლედ მარტო აღარ ვარ ![]() ![]() რჩევასაც მოგცემ, დილით სანამ კარობკა ცივია იარე 3 სიჩქარით დაბალი გაზით 5-6 კილომეტრი მაინც რომ გათბეს ნორმალურად. ცივზე დიდი გაზი არ მისცე არასოდეს თორემ უცებ შეჭამს ფრიქციონებს. გათბობის შემდეგ როგორც გინდა ისე იარე. მინიმუმ 1 წელი მაინც გაძლებს ასეთ მდგომარეობაში მერე რამეს მოიფიქრებ. TPS დაჩიკი შეამოწმე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს როდესაც გაზზე ფეხი არ გიდგას კარობკისთვის მნიშვნელოვანია. კარბკიდან ცივზე რაღაც სტვენის მაგვარი ხმა მოდის ?? რეაქტიული თვითმფრინავის ხმას გავს. მე ვებრძვი მაგ პრობლემას თუ რაიმე პროგრესი იყო აქ დავწერ. 36 000 ?? ზე გასაკვირია. გარბენი ჩამოყრილი მგონია. ჰერმეტიკის კვალიც ამაზ მეტყველებს. ისე ჩამომყვანს ხომ არ მიაკითხავდი კომენტარის მოსასმენად ![]() ![]() არა, ცივზე სტვენის მაგვარი ხმა არ მოდის არსაიდან. TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო? ხუფის ქვეშ რომ ფილტრი აქვს, რკინის, ეგ არ იყო გასარეცხი. საერთოდაც, ძველი ზეთი არ იყო ძალიან შეცვლილი, ოდნავ მღვრიე და თხელი იყო ახალთან შედარებით. 420 ლარი დამიჯდა ზეთის შეცვლა და შედეგი - ნული. ახალი კარობკა რა ღირს? ავტომატური ტრანსმისიის ნორმალური ხელოსანი გეგულება საქართველოში? |
|
|
![]() ![]() |