![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 25-February 10 მომხმარებელი № 853 ![]() |
გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(beselia @ Feb 25 2010, 18:53) [snapback]96811[/snapback] გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე? აპორნი დისკებს დააკვირდი კარგათ, თუ ბევრი აქვს გავლილი უეჯველი დაეტყობა , ზუბოკები ნექნება აპორნის გარეთა რგოლზე , კარობკაზე გააჩნია როგორ უსვია გერმეტიკა , ერთ ზომაზე უნდა იყოს წასმილი , ქარხანაში რობოტი უსმევს და ზედმეტ ნაკლები არ იქნება , შოვივით უნდა ქონდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 25-February 10 მომხმარებელი № 853 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Feb 25 2010, 20:47) [snapback]96867[/snapback] აპორნი დისკებს დააკვირდი კარგათ, თუ ბევრი აქვს გავლილი უეჯველი დაეტყობა , ზუბოკები ნექნება აპორნის გარეთა რგოლზე , კარობკაზე გააჩნია როგორ უსვია გერმეტიკა , ერთ ზომაზე უნდა იყოს წასმილი , ქარხანაში რობოტი უსმევს და ზედმეტ ნაკლები არ იქნება , შოვივით უნდა ქონდეს კალოტკები გამოვაცვლევინე ამას წინად და კარგად დავათვალიერე აპორნი დისკები. კარგ მდგომარეობაშია. მანამდე ხადავიკს ვაჩვენე და ზოგიერთ ნაწილზე საღებავი გადაცლილიც კი არ არისო. მერე სხვა ხელოსანსაც დაუძახა ხომ არ მეშლება და გადაღებილი ხომ არ არისო და იმანაც დაადასტურა, რომ სავალი ნაწილები გარბენს შეესაბამება. ციტატა(maxouni @ Feb 26 2010, 12:20) [snapback]97137[/snapback] გაზის ზასლონკის დატჩიკია. 3 ფეხიანი, ერთზე 5 ვოლტი უნდა მოდიოდეს, მეორეზე 0 და მესამე უნდა იცვლებოდეს გაზის დაჭერაზე, ხალასტოიზე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს გმადლობ განმარტებისთვის. მესამეზე უნდა იყოს ხალასტოიზე 0,5 ვოლტი? სად გავაზომინო? |
|
|
![]() ![]() |