![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 17:03) [snapback]97264[/snapback] დღეს მანომეტრი ვიყიდე ნორმალურ შლანგსაც გავჩითავ და ტოკარი დამჭირდება შტუცერი რომ გავაკეთებინო. პრიბორიც აიწყობა თუ ვინმეს დაჭირდება არ შერცხვეს. დაგიჯდა ხომ ჭკუაში? ![]() შლანგი ქავთარაძეზე იყიდება, ვულკანიზაციებში რომ ხმარობენ ისეთი. მაღალ წნევიანი . შტუცერები კარგი უნდა იყოს რომ ზეთი არ გაუშვას და რეზბა არ გააფუჭოს, მე გირჩევდი მანქანათა მექანიკის ინსტიტუტში ლუდვიგას. თანამშრომლებს ჰკითხე(კოტეს) და უფრო ზუსტად აგიხსნიან სადაა, ციტატა(bako @ 26th February 2010 - 17:45) [snapback]97281[/snapback] რა ზეთი ჩაასხი ასეთი??? იქნებ გაგვინდო სავარაუდოდ იქ იყო მისული მთლიანად რომ ცვლიან კარობკაში ზეთს |
|
|
![]() ![]() |