IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ახალი ამბავი, რატომ დნება პორშინები
Attic
გამოხმაურება Feb 26 2010, 17:09
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




იტოგში გუშინ ვუყურე დისკავერიზე
პროფესიონალური დრაგსტერების გამოსვლებს, თან მექანიკოსებიც იყვნენ და ბაზრობდნენ ყველაფერს
მანქანები იყო მანდ ისეთები რომელიბიც 402 მეტრს გადიან 5 წამში და ყოველი გასვლისას აკეთებდნენ ძრავებს


და ერთერთი შემთხვევა იყო ისეთი რომ დადნა პორშინი
და იყოგში არავის დაუწყია მანდ ბაზრი როგორც საქართველოში იციან პროფესორებმა ვაიიიი პორშინი დადნა იმიტომ რომ სუბარუ ბანძია ძრავები არ უვარდა ან წისოლის ბენზინი არ ვარგაო


ხო და ვიღაცა 25 წლის გამოცდილმა დრაგსტერმა მექანიკოსმა დაიწყო ბაზარი


მოდით მაზიანიო რომ
1 რიგში ეგ არისო ბენზონასოსი ბრალიო რომ ვერ მიაწოდა ბენზინი რომელიღაცა პორშინშიო

ეგრევე გახსნეს ძრავი ნახეს ბენზონასოსი სხვათაშორის HKS-ის ფირმის იყო დოხ....ია რომ ღირს ისეთი ბენზონასოსები
საწვავის მაგივრად ასწავდნენ ნიტრო მეტანს wink.gif ჩვენს ბენზინზე სუფთას და უფრო მაგრა რამეს და უფრო მეტ ცხენებს რომ იძლება ისეთ საწვავს wink.gif
ხო და გაბრედილა წამით ეგ რაღაცა ბენზონასოსი და არასწორი პადაჩის გამო გადახურდა პორშინი და დადნა


მეორე დღეს იყო მეორე დრაგი და ისევ იგივე რამე მოხდა

ტიპმა ეხლა ვიციო რისი ბრალიც იქნებაო
2 ეგ არისო არასწორი ჰაერის პადაჩის გამოვო

ნაგნეტატელი ტურბინის გახსნეს და ერთი დროსელი უბერავდა რა ტიპმა იბაზრა თუ ჰაერი არ შედისო, თუ მანქანის ძრავში არ შედის საკმარისი ჰაერიო ესეიგი რაც მეტი ჰაერი შედისო ძრავსიო მით უფრო მეტს გაიწევსო მანქანაო ანუ მეტ ჰაერს დაწვავსო და თუ არ მიეწოდაო დედა ეღვენბაო



აქედან გამომდინარე აბა მითხარით სუბარუს ძრავიააა ბანძიიი თუ ჩვენ ვუვლით მაგას ბანძურად?

მე არცერთხელ არ შემიმოწმებია ჩემი ბენზონასოსი სუ მაგრად აწვდის ბენზინს თუ არა tongue.gif
ან ინტერქულერი ცხელდება თუ არა და რამდენად ცივ ჰაერს აწვდის ის ძრავში tongue.gif


ბიუჯერი იყო 1 მანქანის დრაგზე გასვლის მარტო (მანქანის ფასი მილიონებია, მე ვამბობ მარტო ნაწილების ფასი რაც დაიხარჯებოდა მაგ 2-3 დღის განმავლობაში) 200-300 ათასი ევრო tongue.gif და ეგეთი რაღაცეები ხდება და საცოდავ 3000 დან ჰა ჰა 25 ათასამდე სუბარუს რას ერჩიან ვერ ვიგებ tongue.gif

ეგ თემა იმიტომ დავწერე რომ ზოგი ჩაინიკი რომელსაც დაჟე ცუბარუ ან სუბარი არ უნახია ან შეხება არ ქონია ამას რომ გაიძახის და ამბობენ სუბარუს ძრავები ბანძი არისო ნერვებს მითხრიან


crazy_pilot.gif crazy_pilot.gif მიხედავ მანქანას vinsent.gif მოგხედავს ისიც შენ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Sturbo
გამოხმაურება Feb 26 2010, 20:05
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ძრავს კონკრეტული რეჟიმის მიხედვით კონკრეტული სმესი ჭირდება. დაბალ და საშუალო დატვირთვებზე 14.7:1 ნარევი მოწონს ეს იდეალური სმესია. მაქსიმალურ დატვირთვებზე მდიდარი სიამოვნებს ანუ უტურბინოს 10-15% ით ტურბინიანს 20-25% ით. სუბარუს ძრავი დაბალ და საშუალო დატვირთვისას ლამდას მიხედვით უყურებს სმესს და ცდილობს იდეალურ პროპორცია დაიჭიროს. მაღალი დატვირთვისას (ბუსტი ტუბინიანზე) ლამდას აღარ უყურებს და წინასწარ კომპში გაწერილი პროპრციებით აყალიბებს სმესს ანუ MAF + TPS მონაცემებით ინჟექტორს უბრძანებს გაიღოს 13 მილიწამი მაგალითად.
სწორედ აქაა დამარხული ძაღლის თავი კომპი ფიქრობს რომ 13 მილიწამში ინჟექტორი მიაწვდის 100 გრამ ბენზინს მაგრამ თუ ბენზინის წნევა ის არ არის რაც უნდა იყოს ინჟექტორი შეძლებს მხოლოდ 80 გრამი ბენზინის მიწოდებას.
კომპს უნდოდა სმესი 12:1 ზე მიიღო 15:1 ანუ მიიღო ღარიბი ნარევი რომელიც მაღალ აბაროტზე/დატვირთვაზე აუცილებლად გამოიწვევს დეტონაციას რომელსაც 4-5 წამში პორშინის გადნობაც კი შეუძლია. დეტონაციის დაჩიკი დაიჭერს ამ მომენტს შეატყობინებს კოპს ის კი დაწევს ზაჟიგანიას უკან (ბუსტს მოკლავს) და გადარჩა ძრავი (მაგრამ რამოდენიმე სერიოზული დარტყმა მიიღო პორშონმა, ვალმა, ა.შ) .
ღარიბი ნარევი საშიშია. ისე ვერ ვხვდები რატომ არ აყენებენ ბენზინის წნევის სენსორს კომპი ჩეკს მაინც აანთებდა და აღარ ვიმკითხავებდით რატომ არ ეწევა/ბუსტავს.

ციტატა(PAINKILLER @ Feb 26 2010, 20:06) [snapback]97340[/snapback]
ბევრი ბენზინი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია პრობლემა, როცა მართლა ბევრია, ანუ არასრულად იწვის, ვერ ასწრებს დაწვას ერთ ტაქტში და პორშინის მაღლა მოძრაობის დროსაც განაგრძობს წვას, რაც თავისთავად ურხევს პორშინსაც და კლაპნებსაც smile.gif

100 კილომეტრზე 25 ლიტრი რომ დაწვას მაშინაც კი არ იქნება საშიში ძრავისთვის. ჯიბე გაცილებით ადრე გააპროტესტებს ამ ამბავს ვიდრე ძრავი.
ამიტომ ბევრი საშიში არაა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Attic   ახალი ამბავი   Feb 26 2010, 17:09
Baal   ჰეჰე, მე შემოწმებუ...   Feb 26 2010, 17:21
mtiuli  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge