გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 26 2010, 17:09
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
იტოგში გუშინ ვუყურე დისკავერიზე
პროფესიონალური დრაგსტერების გამოსვლებს, თან მექანიკოსებიც იყვნენ და ბაზრობდნენ ყველაფერს მანქანები იყო მანდ ისეთები რომელიბიც 402 მეტრს გადიან 5 წამში და ყოველი გასვლისას აკეთებდნენ ძრავებს და ერთერთი შემთხვევა იყო ისეთი რომ დადნა პორშინი და იყოგში არავის დაუწყია მანდ ბაზრი როგორც საქართველოში იციან პროფესორებმა ვაიიიი პორშინი დადნა იმიტომ რომ სუბარუ ბანძია ძრავები არ უვარდა ან წისოლის ბენზინი არ ვარგაო ხო და ვიღაცა 25 წლის გამოცდილმა დრაგსტერმა მექანიკოსმა დაიწყო ბაზარი მოდით მაზიანიო რომ 1 რიგში ეგ არისო ბენზონასოსი ბრალიო რომ ვერ მიაწოდა ბენზინი რომელიღაცა პორშინშიო ეგრევე გახსნეს ძრავი ნახეს ბენზონასოსი სხვათაშორის HKS-ის ფირმის იყო დოხ....ია რომ ღირს ისეთი ბენზონასოსები საწვავის მაგივრად ასწავდნენ ნიტრო მეტანს ხო და გაბრედილა წამით ეგ რაღაცა ბენზონასოსი და არასწორი პადაჩის გამო გადახურდა პორშინი და დადნა მეორე დღეს იყო მეორე დრაგი და ისევ იგივე რამე მოხდა ტიპმა ეხლა ვიციო რისი ბრალიც იქნებაო 2 ეგ არისო არასწორი ჰაერის პადაჩის გამოვო ნაგნეტატელი ტურბინის გახსნეს და ერთი დროსელი უბერავდა რა ტიპმა იბაზრა თუ ჰაერი არ შედისო, თუ მანქანის ძრავში არ შედის საკმარისი ჰაერიო ესეიგი რაც მეტი ჰაერი შედისო ძრავსიო მით უფრო მეტს გაიწევსო მანქანაო ანუ მეტ ჰაერს დაწვავსო და თუ არ მიეწოდაო დედა ეღვენბაო აქედან გამომდინარე აბა მითხარით სუბარუს ძრავიააა ბანძიიი თუ ჩვენ ვუვლით მაგას ბანძურად? მე არცერთხელ არ შემიმოწმებია ჩემი ბენზონასოსი სუ მაგრად აწვდის ბენზინს თუ არა ან ინტერქულერი ცხელდება თუ არა და რამდენად ცივ ჰაერს აწვდის ის ძრავში ბიუჯერი იყო 1 მანქანის დრაგზე გასვლის მარტო (მანქანის ფასი მილიონებია, მე ვამბობ მარტო ნაწილების ფასი რაც დაიხარჯებოდა მაგ 2-3 დღის განმავლობაში) 200-300 ათასი ევრო ეგ თემა იმიტომ დავწერე რომ ზოგი ჩაინიკი რომელსაც დაჟე ცუბარუ ან სუბარი არ უნახია ან შეხება არ ქონია ამას რომ გაიძახის და ამბობენ სუბარუს ძრავები ბანძი არისო ნერვებს მითხრიან |
|
|
|
![]() |
Feb 26 2010, 20:05
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ძრავს კონკრეტული რეჟიმის მიხედვით კონკრეტული სმესი ჭირდება. დაბალ და საშუალო დატვირთვებზე 14.7:1 ნარევი მოწონს ეს იდეალური სმესია. მაქსიმალურ დატვირთვებზე მდიდარი სიამოვნებს ანუ უტურბინოს 10-15% ით ტურბინიანს 20-25% ით. სუბარუს ძრავი დაბალ და საშუალო დატვირთვისას ლამდას მიხედვით უყურებს სმესს და ცდილობს იდეალურ პროპორცია დაიჭიროს. მაღალი დატვირთვისას (ბუსტი ტუბინიანზე) ლამდას აღარ უყურებს და წინასწარ კომპში გაწერილი პროპრციებით აყალიბებს სმესს ანუ MAF + TPS მონაცემებით ინჟექტორს უბრძანებს გაიღოს 13 მილიწამი მაგალითად.
სწორედ აქაა დამარხული ძაღლის თავი კომპი ფიქრობს რომ 13 მილიწამში ინჟექტორი მიაწვდის 100 გრამ ბენზინს მაგრამ თუ ბენზინის წნევა ის არ არის რაც უნდა იყოს ინჟექტორი შეძლებს მხოლოდ 80 გრამი ბენზინის მიწოდებას. კომპს უნდოდა სმესი 12:1 ზე მიიღო 15:1 ანუ მიიღო ღარიბი ნარევი რომელიც მაღალ აბაროტზე/დატვირთვაზე აუცილებლად გამოიწვევს დეტონაციას რომელსაც 4-5 წამში პორშინის გადნობაც კი შეუძლია. დეტონაციის დაჩიკი დაიჭერს ამ მომენტს შეატყობინებს კოპს ის კი დაწევს ზაჟიგანიას უკან (ბუსტს მოკლავს) და გადარჩა ძრავი (მაგრამ რამოდენიმე სერიოზული დარტყმა მიიღო პორშონმა, ვალმა, ა.შ) . ღარიბი ნარევი საშიშია. ისე ვერ ვხვდები რატომ არ აყენებენ ბენზინის წნევის სენსორს კომპი ჩეკს მაინც აანთებდა და აღარ ვიმკითხავებდით რატომ არ ეწევა/ბუსტავს. ციტატა(PAINKILLER @ Feb 26 2010, 20:06) [snapback]97340[/snapback] ბევრი ბენზინი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია პრობლემა, როცა მართლა ბევრია, ანუ არასრულად იწვის, ვერ ასწრებს დაწვას ერთ ტაქტში და პორშინის მაღლა მოძრაობის დროსაც განაგრძობს წვას, რაც თავისთავად ურხევს პორშინსაც და კლაპნებსაც 100 კილომეტრზე 25 ლიტრი რომ დაწვას მაშინაც კი არ იქნება საშიში ძრავისთვის. ჯიბე გაცილებით ადრე გააპროტესტებს ამ ამბავს ვიდრე ძრავი. ამიტომ ბევრი საშიში არაა |
|
|
|
Attic ახალი ამბავი Feb 26 2010, 17:09
Baal ჰეჰე, მე შემოწმებუ... Feb 26 2010, 17:21
mtiuli
![]() ![]() |