გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 26 2010, 17:09
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
იტოგში გუშინ ვუყურე დისკავერიზე
პროფესიონალური დრაგსტერების გამოსვლებს, თან მექანიკოსებიც იყვნენ და ბაზრობდნენ ყველაფერს მანქანები იყო მანდ ისეთები რომელიბიც 402 მეტრს გადიან 5 წამში და ყოველი გასვლისას აკეთებდნენ ძრავებს და ერთერთი შემთხვევა იყო ისეთი რომ დადნა პორშინი და იყოგში არავის დაუწყია მანდ ბაზრი როგორც საქართველოში იციან პროფესორებმა ვაიიიი პორშინი დადნა იმიტომ რომ სუბარუ ბანძია ძრავები არ უვარდა ან წისოლის ბენზინი არ ვარგაო ხო და ვიღაცა 25 წლის გამოცდილმა დრაგსტერმა მექანიკოსმა დაიწყო ბაზარი მოდით მაზიანიო რომ 1 რიგში ეგ არისო ბენზონასოსი ბრალიო რომ ვერ მიაწოდა ბენზინი რომელიღაცა პორშინშიო ეგრევე გახსნეს ძრავი ნახეს ბენზონასოსი სხვათაშორის HKS-ის ფირმის იყო დოხ....ია რომ ღირს ისეთი ბენზონასოსები საწვავის მაგივრად ასწავდნენ ნიტრო მეტანს ხო და გაბრედილა წამით ეგ რაღაცა ბენზონასოსი და არასწორი პადაჩის გამო გადახურდა პორშინი და დადნა მეორე დღეს იყო მეორე დრაგი და ისევ იგივე რამე მოხდა ტიპმა ეხლა ვიციო რისი ბრალიც იქნებაო 2 ეგ არისო არასწორი ჰაერის პადაჩის გამოვო ნაგნეტატელი ტურბინის გახსნეს და ერთი დროსელი უბერავდა რა ტიპმა იბაზრა თუ ჰაერი არ შედისო, თუ მანქანის ძრავში არ შედის საკმარისი ჰაერიო ესეიგი რაც მეტი ჰაერი შედისო ძრავსიო მით უფრო მეტს გაიწევსო მანქანაო ანუ მეტ ჰაერს დაწვავსო და თუ არ მიეწოდაო დედა ეღვენბაო აქედან გამომდინარე აბა მითხარით სუბარუს ძრავიააა ბანძიიი თუ ჩვენ ვუვლით მაგას ბანძურად? მე არცერთხელ არ შემიმოწმებია ჩემი ბენზონასოსი სუ მაგრად აწვდის ბენზინს თუ არა ან ინტერქულერი ცხელდება თუ არა და რამდენად ცივ ჰაერს აწვდის ის ძრავში ბიუჯერი იყო 1 მანქანის დრაგზე გასვლის მარტო (მანქანის ფასი მილიონებია, მე ვამბობ მარტო ნაწილების ფასი რაც დაიხარჯებოდა მაგ 2-3 დღის განმავლობაში) 200-300 ათასი ევრო ეგ თემა იმიტომ დავწერე რომ ზოგი ჩაინიკი რომელსაც დაჟე ცუბარუ ან სუბარი არ უნახია ან შეხება არ ქონია ამას რომ გაიძახის და ამბობენ სუბარუს ძრავები ბანძი არისო ნერვებს მითხრიან |
|
|
|
![]() |
Feb 26 2010, 21:59
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
SUB 300
ხო და მეც მაგას ვამბობ რომ 1 მტერი არის უცოდინარი რომ ფაფქურობს რაღაცეებს და რომ ბრიდავს 2 მტერი არის აქაური ბენზინი 3 აბა ერთი ვისი ვოზდუხამერი მუშაობს 100%ით სწორად ან გამარტულად (ერთხელ გააბზრიალებ მანქანას სადმე გრავიან ადგილას და 90%ით ჩათვალე რომ გაბრედილია) 4 ზეტის პადაჩა არავინ არ ამოწმებს ამას იაშვიატობაა რომ ვინმემ შეამოწმოს ეს ყველაფერი და 100%ით იყოს დარწმუნებული იმაში რომ ყველაფერი არის იდეალურად მუშა, ყველას გვყავს ნახმარი მანქანა და ბევრმა არც იცის რა და როოგრ ჭირდა Sturbo ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 21:05) [snapback]97356[/snapback] სუბარუს ძრავი დაბალ და საშუალო დატვირთვისას ლამდას მიხედვით უყურებს სმესს და ცდილობს იდეალურ პროპორცია დაიჭიროს საქართველოსი ჩამოსული მანქანების 90% ლამბდა ზონდი მუშაა 3-4 თვის მერე რა ემართება? ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 21:05) [snapback]97356[/snapback] 100 კილომეტრზე 25 ლიტრი რომ დაწვას მაშინაც კი არ იქნება საშიში ძრავისთვის. ჯიბე გაცილებით ადრე გააპროტესტებს ამ ამბავს ვიდრე ძრავი. ამიტომ ბევრი საშიში არაა 67 კმ-ზე დამიწვია 40 ლიტრა ეკო მაგრამ იდეალურად მუშაობს მანქანა SUB-300 ამბობს რომ მე არ მიყენია კოვანი პორშინები და ალბათ მართლაც მასეა რადგან არ რაკარუობს ჩემი ძრავის პორსინები და 1000ჯერ შევამოწმე დაჟე განახსნევი არ არის და 1,7 ბარს როგორ უძლებს ეგ ბანძი ძრავი როგორც შენ ამბობ? ლიოს მასინაც 1,7-ზე ბუსტავს უბრალო პორსინებით თან მაგას უყენია მექანიკური კრანი და კარგად არის მაშინა არც ზეთს წვავს და არც არაფერი ერმართება. და რა გამოდის საბოლოოდ? მანქანა გამართლებაზეა? თუ მაინც აპარატურული პრობლემების გამო ხდება ეგ ყევლაფერი? რატომ ისტუკება მაშინ 99% მანქანები 100,000 გარბენის მერე? და 1%-ი მხოლოდ და მხოლოდ 100,000 კმ-ზე ნაკლები გარბენით? ესეიგი რაღაცაშია საქმე ხო? ისევ და ისევ ვფიქრობ რომ ყველაფერი არის მართლაც 1 ბენზონასოსის ბრალი 2 ჰაერის პადაჩის ბრალი (თუნდაც ვოზდუხამერის ერორების და გაცხელებული ინტერქულერის ბრალი) დარწმუნებული ვარ უმეტესობა ტურბინიანი ისტუკება როცა ძააან ნაგაზავებზე რომ ჩერდებიან არ აქრობენ ვიმეორებ არ აქრობენ არამედ ჩერდებიან ადგილზე და მერე ისევ მოშნად ძრავენ მანქანას ზუსტად მასე ხდება ალბათ ძრავის დაბრედვისას ჰაერის პადაჩის გამო შოთას მანქანა თუნდაც ოღრაშის ესხა მოტული V300 იდეალური ზეთი, მაგრამ მანქანა ადგილზე იდგა და ბუკსაობდა კარგი ხანი ხო? ხო და დაისტუკა ვფიქქრობ იმის გამო რომ ადგილზე რომ იდგა აწვდიდა ძრავსი ცხელ ჰაერს მეტი არაფერს სხვას. PAINKILLER ჩემი მანქანა მასეა როცა ვბუსტავ და თავს ვიგიჟებ ცეცხლებს ყრის უკნიდან ეხლა იმდენად არ ჩანს ეგ იმიტომ რომ სადაც ამოვჭერი კატალიზატორი ის ადგილი გამიხეთქა მე ხომ ტრუბა არ ჩამისვარკებია ეგეც გასაკეთებელი მაქ SUB 300 ამათი Team Erbacher-ის კამანდის ჩვენება იყო თავიდან ბოლოდე, და მაგარი კარგი ვეშები იბაზრეს და ვერსად ვერ ვიპოვე მაგატი მექანიკოსის ბაზარი ვიჩალიჩებ ვიპოვე დღეს იქნება დისქავერიზე ქვია 01:00"КОРОЛИ ФОРСАЖА: серия 2" რუსეთის დროით 1 საათზე ანუ სადღაცას 2 საათზე ჩვენი დროით უყურეთ არ ინანებთ თუ ვინმეს სურვილი აქ გადაწერის აგერ ლინკი მგონი ეგ არის http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=968371 ეგ მემგონი 1 ნაწილია http://torrents-ru.com/showthread.php?t=8239 |
|
|
|
Attic ახალი ამბავი Feb 26 2010, 17:09
Baal ჰეჰე, მე შემოწმებუ... Feb 26 2010, 17:21
mtiuli
![]() ![]() |