გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 26 2010, 17:09
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
იტოგში გუშინ ვუყურე დისკავერიზე
პროფესიონალური დრაგსტერების გამოსვლებს, თან მექანიკოსებიც იყვნენ და ბაზრობდნენ ყველაფერს მანქანები იყო მანდ ისეთები რომელიბიც 402 მეტრს გადიან 5 წამში და ყოველი გასვლისას აკეთებდნენ ძრავებს და ერთერთი შემთხვევა იყო ისეთი რომ დადნა პორშინი და იყოგში არავის დაუწყია მანდ ბაზრი როგორც საქართველოში იციან პროფესორებმა ვაიიიი პორშინი დადნა იმიტომ რომ სუბარუ ბანძია ძრავები არ უვარდა ან წისოლის ბენზინი არ ვარგაო ხო და ვიღაცა 25 წლის გამოცდილმა დრაგსტერმა მექანიკოსმა დაიწყო ბაზარი მოდით მაზიანიო რომ 1 რიგში ეგ არისო ბენზონასოსი ბრალიო რომ ვერ მიაწოდა ბენზინი რომელიღაცა პორშინშიო ეგრევე გახსნეს ძრავი ნახეს ბენზონასოსი სხვათაშორის HKS-ის ფირმის იყო დოხ....ია რომ ღირს ისეთი ბენზონასოსები საწვავის მაგივრად ასწავდნენ ნიტრო მეტანს ხო და გაბრედილა წამით ეგ რაღაცა ბენზონასოსი და არასწორი პადაჩის გამო გადახურდა პორშინი და დადნა მეორე დღეს იყო მეორე დრაგი და ისევ იგივე რამე მოხდა ტიპმა ეხლა ვიციო რისი ბრალიც იქნებაო 2 ეგ არისო არასწორი ჰაერის პადაჩის გამოვო ნაგნეტატელი ტურბინის გახსნეს და ერთი დროსელი უბერავდა რა ტიპმა იბაზრა თუ ჰაერი არ შედისო, თუ მანქანის ძრავში არ შედის საკმარისი ჰაერიო ესეიგი რაც მეტი ჰაერი შედისო ძრავსიო მით უფრო მეტს გაიწევსო მანქანაო ანუ მეტ ჰაერს დაწვავსო და თუ არ მიეწოდაო დედა ეღვენბაო აქედან გამომდინარე აბა მითხარით სუბარუს ძრავიააა ბანძიიი თუ ჩვენ ვუვლით მაგას ბანძურად? მე არცერთხელ არ შემიმოწმებია ჩემი ბენზონასოსი სუ მაგრად აწვდის ბენზინს თუ არა ან ინტერქულერი ცხელდება თუ არა და რამდენად ცივ ჰაერს აწვდის ის ძრავში ბიუჯერი იყო 1 მანქანის დრაგზე გასვლის მარტო (მანქანის ფასი მილიონებია, მე ვამბობ მარტო ნაწილების ფასი რაც დაიხარჯებოდა მაგ 2-3 დღის განმავლობაში) 200-300 ათასი ევრო ეგ თემა იმიტომ დავწერე რომ ზოგი ჩაინიკი რომელსაც დაჟე ცუბარუ ან სუბარი არ უნახია ან შეხება არ ქონია ამას რომ გაიძახის და ამბობენ სუბარუს ძრავები ბანძი არისო ნერვებს მითხრიან |
|
|
|
![]() |
Feb 27 2010, 11:46
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
Attic
რაღაც ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება რომ ის დრაგტერები უფრო ბაძია ვიდრე სუბარუ, 1 დრაგზე მეტს ვერ უძლებს აქ ერთი რამეა მთავარი: მატორის დასტუკვისას არა აქვს მნიშვნელობა თვითონ მატორის ბრალი იყო თუ მისი კვების სისტემის. ფაქტია რომ მანქანამ მთლიანობაში ვერ უზრუნველყო ძრავის უსაფრთხოება. სხვა ძრავებთან თუ ვადარებთ ერთ რამეს ვიტყვი, რატომ ღირს 100 000-იანი გარბენით სუბარუ 2-ჯერ უფრო იაფი ვიდდრე იგივე 280 ცხენიანი ნისანი ან ტოიოტა? იმიტომ რომ 100 000-ზე სუბარუების 80%-ს კაპრემონტი სჭირდება. ნისანი რატომ არისტუკება ნეზონასოსის გაფუჭებისას? მითუმმეტეს გაფუჭებისას კი არა წარმადობის 20%-ის დაკარგვისას. აქ 2 ვარიანტი რჩება, ან პროფილაქტიკაში უნდა ცხოვრობდე, ან შენ თვოთონ უნდა გესმოდეს მანქანა ისე რომ მუდმივად კონტროლის ქვეშ გყავდეს. მომკალი და მე კონსტრუქტორების შეცდომად მიმაჩნია როცა ბენზონასოსის წარმადობის დაკარგვას მაშინ იგებ როცა მატორს დასტუკავ. თუ ბენზონასოსზე ასე მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული ძრავის სიცოცხლე, მაშინ კონსტრუქტორებმა კეთილი უნდა ინებონ და ცოტა მეტი კონტროლის საშუალებები უნდა გუკეთონ ბენზონასოსს. გრანტირებულად ვიტყვი რომ 2002 წლამდე სუბარუების ეკუ-ს აშკარდ არ ყოფნის მასში შემავალი ინფორმაცია იმისთვის რომ ძრავი დაიცვას. უბრალო მოკვდავთათვის სუბარუს ძრავია სუსტი, მაგრამ მე დარწმუნებით ვიტყვი რომ სუბარუს ძრავი გადასარევია, მაგრამ ელექტროობაა სუსტი, რაც ძრავის სტუკს იწვევს. ის უბრალო მოკვდავები ამას ვერ ხვდებიან და დაერქვა რომ სუსტი ძრავი აქვს, ბოდიში შეცდომებით წერისთვის, ხელი მაქვს მოტეხილი და ტანჯვა-წვალებით ვწერ |
|
|
|
Attic ახალი ამბავი Feb 26 2010, 17:09
Baal ჰეჰე, მე შემოწმებუ... Feb 26 2010, 17:21
mtiuli
![]() ![]() |