IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> თვით დიაგნოსტიკა
Dude
გამოხმაურება Jun 9 2009, 14:16
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




თუ გაუკეთებია ვინმეს? ჰონდაზე ძაან მარტივად ვაკეთებდი და ბევრ დროსაც ვზოგავდი და ფულსაც, ვფიქრობ საინტერესოა და აქ ხალხსაც გამოადგება.

http://enc.drom.ru/3293/ აქ მოკლედ წერია რა უნდა გაკეთდეს, მოკლედ რულავოი კალონკის ქვემოთ არის 4 ცალი კონტაქტი 2 შავი და 2 მწვანე, რუსები ხან ერთს აერთებენ და ხან მეორეს, აქ კიდე წერია მარტო მწვანე უნდა შეერთდესო.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
xaron
გამოხმაურება Jun 9 2009, 15:32
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 444
რეგისტრ.: 8-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 152




შეერთებით დიაგნოსტიკაზე შეართედ მარტო შავები. მწვანეები არის შეცდომების ჩამოსაყრელად მაგრამ ხშირად არ შველის (ანუ მწვანეებს ერთმანეთზე აერთებ და აღებ ზამოკს დაელოდები 15-20 წამი მანქანა იწყებს რელეების წკაპუნს ეგ არაფერი ეგრეც უნდა იყოს და ჩართოს შეიძლება ვინტილიატორი), იტოგში ამას რომ გააკეტებთ ჩახსენით მწვანე და შეაერთედ ისევ შავები თუ კიდე ჩექის კოდმი მოგცათ მაშინ არ დასბროსია და აკუმლატორი ცჰახსენით და ისე სცადეთ. თუ შავების შეერთების დროს სულ ციმციმებს ჩექი ანუ არ იძლევა განსხვავებულ სიგნალ დაზბროსილია.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Dude   თვით დიაგნოსტიკა   Jun 9 2009, 14:16
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 176 მომხმარებელი (მათ შორის 176 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge