IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტის აწევა, ლეგასიზე
maxouni
გამოხმაურება May 30 2009, 00:57
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ასე შეიძლება ლეგასიზე ბუსტის აწევა, მაგრამ ამ დრომ როგორც მინიმუმ ბუსტის დატჩიკი მაინც უნდა გქონდეს რომ მატორი არ მოკლა.
ისე კარგი იქნებოდა ტუნინგის განყოფილება ცალკე რომ გაგეკეთებინათ და ასეტ რამეებს იქ დავყრიდით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Attic
გამოხმაურება Jun 9 2009, 17:46
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




maxouni
ციტატა(maxouni @ 9th June 2009 - 13:11) [snapback]9729[/snapback]
პორდაპირ საოცარია როგორ უძლებს მატორი, ეგ მატორი განახსნელი ხომ არ არის და პრაკლადკები ხომ არ აქვს დამატებული? ისე ვერანაირად მაგ წნევას ვერ უნდა გაუძლოს. როდესმე კომპრესია შეგიმოწმებია?
განა შენი არ მჯერა, უბრალოდ ასეთ რამეს პირველად ვკითხულობ და ნახვაზე ხომ ხედმეტია ლაპარაკი.
და კიდევ რა მაინტერესებს: 1.7 პიკებზე თუ მუდმივად?

არ ვიცი განახსნევია თუ რა არის მანდ გაკეთებული, აი ასე მაჩვენებდა 1,7-ს სციპლენიას დავაჭირე თუ ადგილიდან ვაბუკსავებ ეგრევე ადის წამებში 1,7 ამდე პასტაიანნი არ არის, პიკია 1,7 ან მაგალითად მივდივარ ჩავურთე ბუსტი და ბოლომდე ვაცურინებ როლემ სიჩქარეშიც მაქ და იწევს ეგრევე 1,7 ამდე და ბუსტის დატჩიკი მინთებს ვორნს, თუ არ შევწყვიტე გაზის დაჭერა მიგუდავს, მე 7 ათასზე არ მითიშავს არასდროს მანქანა, 7,500ზე მითიშავს ზოგჯერ, ზოგჯერ კი 7,200-ზე, ბუსტჩართული ერთხელ ვიარე და 5-ზე გამიგუდა შევცვალე ფილტრი და გავწმინდე დროსელი მიატოვა გაგუდვა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ბუსტის აწევა   May 30 2009, 00:57
legacy  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge