IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> თვით დიაგნოსტიკა
Dude
გამოხმაურება Jun 9 2009, 14:16
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




თუ გაუკეთებია ვინმეს? ჰონდაზე ძაან მარტივად ვაკეთებდი და ბევრ დროსაც ვზოგავდი და ფულსაც, ვფიქრობ საინტერესოა და აქ ხალხსაც გამოადგება.

http://enc.drom.ru/3293/ აქ მოკლედ წერია რა უნდა გაკეთდეს, მოკლედ რულავოი კალონკის ქვემოთ არის 4 ცალი კონტაქტი 2 შავი და 2 მწვანე, რუსები ხან ერთს აერთებენ და ხან მეორეს, აქ კიდე წერია მარტო მწვანე უნდა შეერთდესო.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
xaron
გამოხმაურება Jun 9 2009, 19:10
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 444
რეგისტრ.: 8-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 152




ვაა რით ვერ გაიგეთ მწვანეები სბროსავს და შავები კოდებს გიწერთ. ანუ რამდენჯერაც აციმციმდება. თუ პაუზით (2წამიანი შუალედით) არის ათეული, 0.2 წამიანი შუალედით არის ერთეული. მერე ნახეთ ცხრილში და ეგ არის.

http://www.gac.ge/SUBARU%20error%20code.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Jun 9 2009, 19:22
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ციტატა(xaron @ Jun 9 2009, 20:10) [snapback]9800[/snapback]
ვაა რით ვერ გაიგეთ მწვანეები სბროსავს და შავები კოდებს გიწერთ. ანუ რამდენჯერაც აციმციმდება. თუ პაუზით (2წამიანი შუალედით) არის ათეული, 0.2 წამიანი შუალედით არის ერთეული. მერე ნახეთ ცხრილში და ეგ არის.

http://www.gac.ge/SUBARU%20error%20code.htm


იასნო, გასაგებია, მადლობა!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Dude   თვით დიაგნოსტიკა   Jun 9 2009, 14:16
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 171 მომხმარებელი (მათ შორის 171 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge