IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ვითომ ტურბინის ბრალია?
BerG
გამოხმაურება Mar 1 2010, 15:34
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,836
რეგისტრ.: 31-May 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 130




მოკლედ, შევამჩნიე რო ინტერქულერის ქვეშ ზეთი ჟონავდა. ხელოსანთან წავიყვანე და ინტერქულერი რო მოხსნა ზეთი იყო ატანილი შიგნით. მითხრა ტურბინიდან ააქვსო და ტურბინა შესაცვლელიაო. თქვენი აზრი მაინტერესებს. ეგრეა ვითომ? თორემ არ ღირს იაფი და რო შევცვალო და სხვა რამე გამოდგეს ნაღდად ცოდო ვარ მეც და ხელოსანიც. vinsent.gif მოკლედ ველი თქვენს რჩევებს და კომენტარებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 2 2010, 23:05
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ინტერქულერში და ვპუსკში ზეთის პირველი წყარო არის PVC კლაპანი, რომელიც ატმოსფერულებსაც ებრიდებათ და ტურბინიანებს კიდევ უფრო მალე ებრიდებათ იმიტომ რომ თვითონ მაგ კლაპნის კონსტრუქცია და დანიშნულება ისეთია რომ ბევრი ნაგავი (მათ შორის ზეთის და ბენზინის ორთქლი) შედის და სულ მოძრაობაშია, ამიტომ რაღაც დროის მერე აუცილებლად გამოცვლა სჭირდება, როგორც წესი 50.000-ზე უკვე გამოსაცვლელია smile.gif თუმცა დაბრედილი PCV კლაპნიდან საკმაოდ ცოტა ზეთი გადადის ვპუსკში და არც ისეთი ტრაგიკული შედეგები მოყვება, თუ დროზე გამოცვლი smile.gif

მაგრამ ტურბინამ თუ გაუშვა ზეთი, ეგ ისეთი რაოდენობით იქნება რომ მარტო ინტერქულერს კი არ დაასველებს, ცილინდრებშიც შევა და შავი ბოლის სახით გამოვა გლუშიწელიდან smile.gif და დაკლებასაც დაიწყებს ზეთი smile.gif

ეგეთ შემთხვევაში ტურბინას გამოცვლის გარდა არაფერი უშველის....



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BerG
გამოხმაურება Mar 3 2010, 10:06
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,836
რეგისტრ.: 31-May 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 130




ციტატა(PAINKILLER @ Mar 3 2010, 00:05) [snapback]98840[/snapback]
ინტერქულერში და ვპუსკში ზეთის პირველი წყარო არის PVC კლაპანი, რომელიც ატმოსფერულებსაც ებრიდებათ და ტურბინიანებს კიდევ უფრო მალე ებრიდებათ იმიტომ რომ თვითონ მაგ კლაპნის კონსტრუქცია და დანიშნულება ისეთია რომ ბევრი ნაგავი (მათ შორის ზეთის და ბენზინის ორთქლი) შედის და სულ მოძრაობაშია, ამიტომ რაღაც დროის მერე აუცილებლად გამოცვლა სჭირდება, როგორც წესი 50.000-ზე უკვე გამოსაცვლელია smile.gif თუმცა დაბრედილი PCV კლაპნიდან საკმაოდ ცოტა ზეთი გადადის ვპუსკში და არც ისეთი ტრაგიკული შედეგები მოყვება, თუ დროზე გამოცვლი smile.gif

მაგრამ ტურბინამ თუ გაუშვა ზეთი, ეგ ისეთი რაოდენობით იქნება რომ მარტო ინტერქულერს კი არ დაასველებს, ცილინდრებშიც შევა და შავი ბოლის სახით გამოვა გლუშიწელიდან smile.gif და დაკლებასაც დაიწყებს ზეთი smile.gif

ეგეთ შემთხვევაში ტურბინას გამოცვლის გარდა არაფერი უშველის....



ხოდა არ ბოლავს პეინ. მყავდა მშასთან . მოხსნეს ინტერქულერი. ემჩნევა რო ზეთს გაუვლია რაა. ისე, სლეჰკა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
BerG   ვითომ ტურბინის ბრალია?   Mar 1 2010, 15:34
SUB 300  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge