![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,871 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 670 ![]() |
გამარჯობა
შევამჩნიე რომ ჩემი მანქანა ანტიფრიზს იკლებს, ბევრს არა ჯერჯერობით მაგრამ მაინც, სადღაც 1-2 კვირაში რაშილიწელნი ბაჩოკი დაცარიელდა, ნაჟონი არსად არ ეტყობა, აწეული მქონდა ადრე და არ იყო არსად სველი, შუპზეც არაფერი ეტყობა, რა შეიძლება იყოს ან სად მიაქვს ეს ანტიფრიზი? მანქანა უტურბინოა S\20 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,871 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 670 ![]() |
SUB 300
ციტატა(SUB 300 @ 2nd March 2010 - 00:51) [snapback]98575[/snapback] სისტემა გაავსე და რაშირიწელში დაამატე ანტიფრიზი და დააკვირდი კიდევ , წყალს ხომ არ გიცხელებს ?, არ არის გამორიცხული რადიატორს ქონდეს ძალიან პატარა დირკა და უბრალოთ ასველებდეს რადიატორს და აშრობდეს თან სისტემას რო გაავსებ გაახურე მატორი სანამ ვინტილატორს ჩართავდეს (ვინტილატორის ჩართვის შემდეგ წნევა ვარდება წსყლის სისტემაში ) , წნევა აიწევს წყლის სისტემაში და თუ სადმე გასდის უფრო კარგათ დაინახავ ეგრე ვქენი, თან ჩამოვხსენი პლასმასის ზაშიტნიკი და თერმოსტატს რომ შლანგი უერთდება ის იყო ანტიფრიზიანი და თერმოსტატზე იყო წვეთი, ხამუთი ბოლომდე დავჭიმე (ისე რომ მგონი შლანგი გაიჭრა ![]() |
|
|
![]() ![]() |