![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ხოდა ეს ამბავი მაინტერესებს, ხელნაკეთი Type M-ის პონტში გამოვა რა
![]() რას მეტყვით მცოდნე ხალხი? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ყველაზე მაგარი ისაა რომ ECU ს შეცვლა არ ჭირდება ორივეზე ერთნაირი დგას
![]() აი ასეთი სიგნალი აქვს AT\MT Identification Signal მიწაზე დასვავ და ECU დაიჯერებს რომ მექანიკური კაროპკა დგას. TCU რჩება ადგილზე შეიძლება პავერი ციმციმებდეს მუდმივად მაგრამ ნათურას ამოიღებ და ტვინს აღარ მ......ს კარობკის სამაგრი იცვლება + კარდანი + უკანა ხიდი 4.111 დგას ავტომატზე მექანიკა 4.444 ს ითხოვს როგორც ვიცი. |
|
|