IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> თვით დიაგნოსტიკა
Dude
გამოხმაურება Jun 9 2009, 14:16
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




თუ გაუკეთებია ვინმეს? ჰონდაზე ძაან მარტივად ვაკეთებდი და ბევრ დროსაც ვზოგავდი და ფულსაც, ვფიქრობ საინტერესოა და აქ ხალხსაც გამოადგება.

http://enc.drom.ru/3293/ აქ მოკლედ წერია რა უნდა გაკეთდეს, მოკლედ რულავოი კალონკის ქვემოთ არის 4 ცალი კონტაქტი 2 შავი და 2 მწვანე, რუსები ხან ერთს აერთებენ და ხან მეორეს, აქ კიდე წერია მარტო მწვანე უნდა შეერთდესო.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
xaron
გამოხმაურება Jun 9 2009, 19:10
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 444
რეგისტრ.: 8-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 152




ვაა რით ვერ გაიგეთ მწვანეები სბროსავს და შავები კოდებს გიწერთ. ანუ რამდენჯერაც აციმციმდება. თუ პაუზით (2წამიანი შუალედით) არის ათეული, 0.2 წამიანი შუალედით არის ერთეული. მერე ნახეთ ცხრილში და ეგ არის.

http://www.gac.ge/SUBARU%20error%20code.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 10 2009, 10:19
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(xaron @ Jun 9 2009, 21:10) [snapback]9800[/snapback]
ვაა რით ვერ გაიგეთ მწვანეები სბროსავს და შავები კოდებს გიწერთ. ანუ რამდენჯერაც აციმციმდება. თუ პაუზით (2წამიანი შუალედით) არის ათეული, 0.2 წამიანი შუალედით არის ერთეული. მერე ნახეთ ცხრილში და ეგ არის.

http://www.gac.ge/SUBARU%20error%20code.htm

არადა სულ სხვანაირად არის smile.gif

შავი შტეკერებით შეგიძლია ამოყარო მეხსიერებაში დამახსოვრებული კოდები, მწვანე შტეკერები კი მიმდინარე კოდებს გიჩვენებს, ანუ თუ CHECK ENGINE ანთია მუდმივად, თუ გინდა გაიგო მიმდინარე კოდები, მწვანე შტეკერები უნდა შეაერთო და გადასწიო ზამოკი smile.gif თუმცა ეგ მეთოდი ამართლებს მხოლოდ იმ დატჩიკებზე რომლებიც დაქოქვის გარეშე მოწმდება smile.gif

კომპის დასასბროსებლად მწვანე და შავი შტეკერები უნდა შეაერთო, გადასწიო ზამოკი, გაზს ბოლომდე დააჭირო, მერე აუშვა სადღაც შუა პოზიციამდე, მერე აუშვა ბოლომდე, დაქოქო და იარო დაახლოებით 2000 აბაროტზე დაახლოებით 30 წამის განმავლობაში, როგორც კი CHECK ENGINE ჩაქვრება, ესე იგი დასბროსებულია smile.gif

ციტატა(giogagnidze @ Jun 9 2009, 19:57) [snapback]9785[/snapback]
ავსტრალიურ საიტზე წავიკითხე დასბროსებისთვის შემდეგი რამე:
1) ოთხივე შტეკერის გადაერთება
2) ზაჟიგანიის ჩართვა
3) სელექტორის P-დან N-ში და ისევ P-ში გადატანა (ავტომატიკისთვის)
4) გაზზე 3-5 წამით ბოლომდე დაჭერა
5) დაქოქვა და მანქანის ერთი წუთის განმავლობაში ტარება 11კმ/სთ-ზე მეტი სიჩქარით.

არ მიცდია, მაგრამ იმდენი რამე წერია, მგონი უნდა იმუშაოს.
უფრო საინტერესო რამე ეწერა დასბროსების მერე კომპი რომ მაქსიმალურად კარგად დანასტროიკდეს, რა უნდა ქნა, მაგრამ ბოლომდე ვერ გავარჩიე, ძალიან ჩახლართულად წერია. ლინკი კი დავაგდე სასარგებლო ბმულებში.

ავტომატიკაზე თუ მასე იყო არ ვიცოდი smile.gif მექანიკაზე ზემოთ მიწერია smile.gif


კომპის მაქსიმალურად კარგი დანასტროიკებისთვის (დასბროსების მერე) საჭიროა რაც შეიძლება მაღალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმა (სასურველია 100-იანი), მანქანა უნდა დატვირთო მაქსიმალურად (5 კაცი+ ბარგი) და სასურველია აღმართზე ბოლომდე გაზგაყრილი იარო, დაახლოებით 30 წამი უნდა იყოს გახსნილი დროსელი სულ ბოლომდე smile.gif


ხო, ყველა ეს პროცედურა უნდა გაკეთდეს გახურებულ ძრავზე smile.gif

აგერ არის თუ ლინკი როგორ უნდა ჩაატარო ეს პროცედურები smile.gif

http://www.surrealmirage.com/subaru/engine.html


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Dude   თვით დიაგნოსტიკა   Jun 9 2009, 14:16
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 177 მომხმარებელი (მათ შორის 177 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge