![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
თუ გაუკეთებია ვინმეს? ჰონდაზე ძაან მარტივად ვაკეთებდი და ბევრ დროსაც ვზოგავდი და ფულსაც, ვფიქრობ საინტერესოა და აქ ხალხსაც გამოადგება.
http://enc.drom.ru/3293/ აქ მოკლედ წერია რა უნდა გაკეთდეს, მოკლედ რულავოი კალონკის ქვემოთ არის 4 ცალი კონტაქტი 2 შავი და 2 მწვანე, რუსები ხან ერთს აერთებენ და ხან მეორეს, აქ კიდე წერია მარტო მწვანე უნდა შეერთდესო. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 444 რეგისტრ.: 8-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 152 ![]() |
ვაა რით ვერ გაიგეთ მწვანეები სბროსავს და შავები კოდებს გიწერთ. ანუ რამდენჯერაც აციმციმდება. თუ პაუზით (2წამიანი შუალედით) არის ათეული, 0.2 წამიანი შუალედით არის ერთეული. მერე ნახეთ ცხრილში და ეგ არის.
http://www.gac.ge/SUBARU%20error%20code.htm |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xaron @ Jun 9 2009, 21:10) [snapback]9800[/snapback] ვაა რით ვერ გაიგეთ მწვანეები სბროსავს და შავები კოდებს გიწერთ. ანუ რამდენჯერაც აციმციმდება. თუ პაუზით (2წამიანი შუალედით) არის ათეული, 0.2 წამიანი შუალედით არის ერთეული. მერე ნახეთ ცხრილში და ეგ არის. http://www.gac.ge/SUBARU%20error%20code.htm არადა სულ სხვანაირად არის ![]() შავი შტეკერებით შეგიძლია ამოყარო მეხსიერებაში დამახსოვრებული კოდები, მწვანე შტეკერები კი მიმდინარე კოდებს გიჩვენებს, ანუ თუ CHECK ENGINE ანთია მუდმივად, თუ გინდა გაიგო მიმდინარე კოდები, მწვანე შტეკერები უნდა შეაერთო და გადასწიო ზამოკი ![]() ![]() კომპის დასასბროსებლად მწვანე და შავი შტეკერები უნდა შეაერთო, გადასწიო ზამოკი, გაზს ბოლომდე დააჭირო, მერე აუშვა სადღაც შუა პოზიციამდე, მერე აუშვა ბოლომდე, დაქოქო და იარო დაახლოებით 2000 აბაროტზე დაახლოებით 30 წამის განმავლობაში, როგორც კი CHECK ENGINE ჩაქვრება, ესე იგი დასბროსებულია ![]() ციტატა(giogagnidze @ Jun 9 2009, 19:57) [snapback]9785[/snapback] ავსტრალიურ საიტზე წავიკითხე დასბროსებისთვის შემდეგი რამე: 1) ოთხივე შტეკერის გადაერთება 2) ზაჟიგანიის ჩართვა 3) სელექტორის P-დან N-ში და ისევ P-ში გადატანა (ავტომატიკისთვის) 4) გაზზე 3-5 წამით ბოლომდე დაჭერა 5) დაქოქვა და მანქანის ერთი წუთის განმავლობაში ტარება 11კმ/სთ-ზე მეტი სიჩქარით. არ მიცდია, მაგრამ იმდენი რამე წერია, მგონი უნდა იმუშაოს. უფრო საინტერესო რამე ეწერა დასბროსების მერე კომპი რომ მაქსიმალურად კარგად დანასტროიკდეს, რა უნდა ქნა, მაგრამ ბოლომდე ვერ გავარჩიე, ძალიან ჩახლართულად წერია. ლინკი კი დავაგდე სასარგებლო ბმულებში. ავტომატიკაზე თუ მასე იყო არ ვიცოდი ![]() ![]() კომპის მაქსიმალურად კარგი დანასტროიკებისთვის (დასბროსების მერე) საჭიროა რაც შეიძლება მაღალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმა (სასურველია 100-იანი), მანქანა უნდა დატვირთო მაქსიმალურად (5 კაცი+ ბარგი) და სასურველია აღმართზე ბოლომდე გაზგაყრილი იარო, დაახლოებით 30 წამი უნდა იყოს გახსნილი დროსელი სულ ბოლომდე ![]() ხო, ყველა ეს პროცედურა უნდა გაკეთდეს გახურებულ ძრავზე ![]() აგერ არის თუ ლინკი როგორ უნდა ჩაატარო ეს პროცედურები ![]() http://www.surrealmirage.com/subaru/engine.html -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |