![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
გამარჯობათ,სუბარუ ლეგასზე 1999 წ.ტიპტრონიკი ხანდახან CHECK ENGINE ანთებს თვითდიაგნოსტიკაზე ამოაგდო კოდები 22 და 66.როგორც მე ვიცი 22 არის დეტონაციის დაჩიკი ხოლო 66 გაუმართაობა ორმაგი ტურბინის სისტემასში,ვისთან მირჩევთ მისვლას ან როგორ შეიძლება ამ ყველაფრის გამოსწორება?წინასწარ დიდი მადლობა რჩევისთვის
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
როგორც გითხარი ჩემსასაც იგივე სიმპრომები ჰქონდა.
2 კვირის წინ დავშალე მატორი და აღმოვაჩინე რომ ერთ სელენოიდზე (კოლექტორის მოუხსნელად არ ჩანს) ტრუბკა იყო მოტეხილი, სადაც ვაკუუმის შლანგი შედის და ინთეიქში რომ საპუნის შლანგი შედის ეგ ტრუბკაც გატეხილი იყო. გუშინ საღამოს დავქოქე მანქანა და არავითარი ჩეკი და 5000-მდე არგაწევა. ეგ 22 კოდი გაუმართაობის შედეგია და არა მიზეზი, როცა ვაკუუმის სისტემა და შესაბამისად ტურბინების სისტემა გაუმართავია - ყველა ვარიანტში აძლევს დეტონაციას და მერე ჩეკსაც ანთებს. ომ დღეს, ლისზე, კაპოტში რომ ვიძრომიალეთ და ხელები ვაფათურეთ სავარაუდოდ რომელიღაც შლანგი ან სელენოიდის კონტაქტი გასწორდა და მერე იმიტომ აღარ ანთებდა 2 დღე. ჰო, კიდევ ერთი რამე. ვაკუუმი შეიძლება ნორმალური იყოს და დაბუსტვის დრის გააპაროს რმელიმე შლანგმა, ალბათ მიხვდები რატომაც. დანარჩენი ახლა შენ გადაწყვიტე : 1)ან დაიწყე შლაგ-ტრუბკების დაცვლით და დახამუტებით(სადაც სჭირდება) 2)ან დიაგნოსტიკით რომ ყველა სელენოიდი შეგიმოწმონ, ოღონდ დაიაგნოსტიკა უნდა გაუკეთო იმ მომენტში როცა ჩეკი ანთია, იმიტომ რომ ყველა სელენოიდს არ გააჩნია თავისი კოდი და შესაბამისად მეხსიერებაში ვერ ჩარჩება ჩანაწერ |
|
|
![]() ![]() |