IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კარობკის პრობლემა sg5 forester-ზე, სავარაუდოდ ტვინის პრობლემა
berdzena
გამოხმაურება Jan 31 2016, 15:35
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 364
რეგისტრ.: 6-April 12
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,636




კარობკის პრობლემაზე რათქმაუნდა ბევრი თემაა მაგრამ მსგავსი პრობლემით არცერთი და ამიტომ გადავწყვიტე ცალკე გამეხსნა.
ესეიგი რა ხდება : მყავს 2002 წლიანი XT ავტომატიკა . გასულ ზაფხულს შეექმნა კარობკის პრობლემა , კერძოდ როცა გახურდებოდა ცუდად რთავდა სიჩქარეებში , განსაკუთრებით მესამეში. ჩვეულებრივ წყნარი სიარულით დავდიოდი ჩემთვის მშვიდად.
ცოტა ხნის წინ ჩამივარდა 2004 წლიანი ფორესტერის კარობკა თავის წინა ხიდით და გადავწყვიტე გადამეზბორა ჩემთან , ასეც მოვიქეცით და რო ავაწყვეთ და გასატესტად გამოვედი აღმოჩნდა რომ მოხვევის დროს უკანა ბორბლებს ახოხებს , თითქოს დაბლოკილიაო ისე დადის და ესე გაჭიმულს თუ ჩააქრობ აქვს სერიოზული გარტყმა ჩაქრობის მომენტში .
ჩავთვალეთ რომ იყო ხვასტავიკის პრობლემა და ჩემი ძველი კარობკიდან გადმოვიტანეთ ხვასტავიკი რომელიც მანამდე 100% მუშა იყო , შედეგი ისევ იგივე .
შემდეგ ვიფიქრეთ რომ კარობკის ტვინის ბრალი იქნებოდა . გადმოვიტანეთ ჩემი კარობკის ტვინი და ავაწყვეთ ახალი კარობკის სოლენოიდებზე ვინაიდან მე ვთვლიდი რომ ჩემს ძველ კარობკას ქონდა სოლენოიდების პრობლემა .მარტო 1 სოლენოიდის ზომაში იყო სხვაობა და იგივე ფერის გადმოვიტანეთ ისიც ჩემგან . შედეგი : მანქანას ის უკანა ხიდის პრობლემა მოეხსნა მაგრამ წინ აღარ დადიოდა , დადიოდა მარტო ზადნით .
შემდეგ ისევ ჩამოვიღეთ ტვინი და მივაყენეთ ისევ თავისი , მხოლოდ უკანა ხიდის სოლენოიდი გადმოვითანეთ ჩემი ძველი კარობკიდან რომელიც მანამდე ასევე 100% მუშა იყო . შედეგი : დაბრუნდა ისევ იმ უკანა ხიდის პრობლემურ რეჟიმში .
მერე წავედი და იმ მანქანის რომლის კარობკა მივაყენე იქიდან მოვიტანე კარობკის კომპიუტერი , მატორის კომპიუტერი და დეშბორდი .(2004 იანებს განსხვავებული დეშბორდი აქვთ )
მატორის და კაარობკის კომპის შეცვლის შემდეგ (ვიზუალურადაც სხვაობა იყო და ნომერშიც ) მანქანა ჩავარდა ავარიულ რეჟიმში და დადიოდა მარტო წინ 1-ით და ზადნით .
დავაყენეთ 2004 იანის დეშბორდი და აანთო ეკო , აბს და სიჩქარეებს არ წერდა რომელში იყო , არც სპიდომეტრი არ მუშაობდა . შევაერთეთ დიაგნოსტიკაზე და ტიპმა კარობკის კომპში საერთოდ ვერ შევდივარო , საერთოდ გათიშულს მაჩვენებსო .დამავიწყდა დამეწერა რომ ამ ყოველი ოპერაციის შემდეგ მანქანას პახოდუ ვსბროსავდით .
მოკლედ 2 დღიანი წვალება წამების შემდეგ დავრჩი ისევ იგივე პრობლემით რაც თავიდან მჭირდა .
ვიცი რო ვრცელი პოსტი გამომივიდა მაგრამ ჩემს წვალებასთან შედარებით ეს არაფერი არაა smile.gif
ძმურად თუ ვინმეს რაიმე აზრი გაქვთ თუ რისი ბრალი შეიზლება იყოს დაწერეთ , ისე ვარ რო ყველაზე ლოგიკას მოკლებულ აზრსაც კი გავითვალისწინებ და ვცდი smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
berdzena   კარობკის პრობლემა sg5 forester-ზე   Jan 31 2016, 15:35
otto   ხიდს გაედო ალბათ დ...   Jan 31 2016, 23:14
datoxachi   2004 წლიანებს რაც დავ...   Feb 1 2016, 08:56
ANS-555   berdzena გარედან რო ს...   Feb 1 2016, 09:37
berdzena   otto

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge