![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
ხალხნო, იმდენად რამდენადაც სუბარუს ძრავი კარგად არ ვიცოფი, ამ თემაზე არაფერს ვწერდი, მაგრამ დღეს როცა ასეთუისე წარმოდგენა შემექმნა (თქვენის წყალობით) უნდა დავწერო ორიოდ სიტყვით. მოკლედ, ახლადაწყობილი ძრავი კარგად რომ მოჯდება, მინდა რომ კლუბის ყველაზე მაგარ სტი ფორიკას დავუდგე და რატომ მაგასაც ავხსნი. იმდენად რამდენადაც ჩემს სტბ-ს ბევრი რამ ქონდა და ჯერ კიდევ აქვს სტი-ს , ეჭვი მაქვს რომ იაპოშკას ძრავშიც რაღაც აქვს ნამაიმუნარი. აჩქარებას რომ დავაკვირდი ხოლმე (ძრავის რემონტამდე) , ძალიან სწრაფად კრიბავდა 100 -ს. მე სამწუხაროდ მობილურის წამზომზე ზუსტი ხელსაწყო არ გამომიყენებია შესამოწმებლად, რომლის წამზომიც 5 წამს მიჩვენებდა , ანუ გაზზე მიჭერის შემდეგ სპიდომეტრს რომ დავხედავდი უკვე 100 იდო. მაგრამ რა ხდება, აბაროტები ტახომეტრზე ადის ზუსტად 6-ზე ძალიან ძალიან სწრაფად (ძალიან მეთქი იმიტომ ვიძახი, რომ სხვა სტბ-ზე ვჯდარვარ და შედარებაც მომიხდენია) და შემდეგ "დგუმც" მაგდაგვარის ხმის თანხმლებით რეზკად ვარდება მინიმალურ ზღვარზე. ეს მაშინ , როცა ხალასტოიზე ჩველებრივად გადადის წითელ ზონაზე. აქვე შოთასაც მინდა ვკითხო, რაიმე საეჭვო ხომარ შეგიმჩნევია ძრავის დაშლა-აწყობისას. მახოსაც ვესაუბრე ზოგადად და ერთ-ერთ მოსაზრებად ოვერბუსტი დაასახელა , რაც ცხადია ძრავისთვის კარგი არუნდა იყოს. რას ფიქრობთ სხვები ? |
|
|
![]() ![]() |