![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
![]() ჟანგბადის სენსორი დროთა განმავლობაში იფარება ნადებით, რის გამოც კარგავს მგრძნობიარობას, რის შედეგადაც ECU-ს მიეწოდება არასწორი მონაცემები გამონაბოლქვში ჟანგბადის შემცველობის შესახებ, ანუ სრული თუ არასრული წვის შესახებ. შედეგადა ხდება საწვავის მეტი რაოდენობის მიწოდება, და შესაბამისად საწვავის ხარჯის გაზრდა. ხშირ შემთხვევაში, თუ სენსორის გამახურებელი (3 და 4 წვერიანი ჟანგბადის სენსორის შემთხვევაში) არ არის დამწვარი შესაძლებელია მისი აღდგენა. აღდგენის პროცესი არის საკმაოდ მარტივი, ამისათვის საჭიროა სენსორს წინა დამცავი ხუფი ჩავაყოფინოთ ორთოფოსფორმჟავაში და დავტოვოთ შიგნით ცოტა ხნით (დაახლოებით ალბათ 30 წუთი 1 საათი, 2 საათი ან მეტი, გააჩნია დაბინძურების დონეს და მჟავის კონცენტრაციას) და მჟავა რამდენიმეჯერ გამოვუცვალოთ ფერის შეცვლის შემთხვევაში. (მჟავა ჯობია ძალიან კონცენტრირებული რომ არ იყოს) ვიზუალურად როცა შეატყობთ, რომ, ხუფის შიგნით (ნახვრეტებიდან გამოჩნდება) ელემენტი ნადების გარეშეა, კარგად გარეცხავთ გამდინარე წყლით და გაშრობის შემდეგ მზადაა დასაყენებლად ![]() |
|
|
![]() ![]() |