IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

10 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სუბარუს ძრავების გამძლეობა, მოვლა დამატებით დაცვა და ა.შ
SUB 300
გამოხმაურება Mar 9 2010, 17:16
გამოხმაურება #121


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




_N_
ცუდი ამბავი მოგცვლია
შენის აწყობას თუ აპირებ , დილას თუ არ კაკუნობდა ცივზე , ესეიგი პორსინები ნორმალურია ,მაგრამ დაზომვა მაინც დაჭირდება პორშინსაც და გილზებსაც ,( რო ააწყობ ძრავს 20 000 მერე რო არ დაიწყოს კაკუნი )
რაც შეეხება კალენვალს , თუ დიდ ხანს არ იარე და ნამეტანი ჯახაჯუხის ხმა არ გესმოდა , გაასწორებენ და გაჩარხავენ ბარადასთან 120 ლარში , გალოვკის პრაკლატკები 100$ მდეა და კლადიშებიც ეგრე 100$ ალუმინები , აცეელები 300 ლარი ღირას , ჩვენ 600 ვაკეთებთ , ხო შატუნი გექნევა საყიდელი 40 ლარი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_N_
გამოხმაურება Mar 9 2010, 17:21
გამოხმაურება #122


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 83
რეგისტრ.: 9-March 10
მომხმარებელი № 884




ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 18:16) [snapback]101309[/snapback]
_N_
ცუდი ამბავი მოგცვლია
შენის აწყობას თუ აპირებ , დილას თუ არ კაკუნობდა ცივზე , ესეიგი პორსინები ნორმალურია ,მაგრამ დაზომვა მაინც დაჭირდება პორშინსაც და გილზებსაც ,( რო ააწყობ ძრავს 20 000 მერე რო არ დაიწყოს კაკუნი )
რაც შეეხება კალენვალს , თუ დიდ ხანს არ იარე და ნამეტანი ჯახაჯუხის ხმა არ გესმოდა , გაასწორებენ და გაჩარხავენ ბარადასთან 120 ლარში , გალოვკის პრაკლატკები 100$ მდეა და კლადიშებიც ეგრე 100$ ალუმინები , აცეელები 300 ლარი ღირას , ჩვენ 600 ვაკეთებთ , ხო შატუნი გექნევა საყიდელი 40 ლარი


დილით ჩვეულებრივ დაიქოქა ჩუმად და წყნარად. პრაკლადკა ყველა პონტში შესაცვლელი იქნება? არ დამცინოთ მაგრამ ეს აცეელები რა ჯანდაბაა? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 9 2010, 17:35
გამოხმაურება #123


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(_N_ @ Mar 9 2010, 18:21) [snapback]101312[/snapback]
დილით ჩვეულებრივ დაიქოქა ჩუმად და წყნარად. პრაკლადკა ყველა პონტში შესაცვლელი იქნება? არ დამცინოთ მაგრამ ეს აცეელები რა ჯანდაბაა? biggrin.gif



რამდენი აქვს გავლილი ? ჭყალს ხომ არ აცხელებდა ? ვიზუალურად რო დაატვალიერებ პრაკლატკას მერე გამოჩდება , ისე თუ დიდი პრაბეგი აქვს მე ყოველთვის გამოცვლას ურჩევ , შეიძლება ააწყო ძრავი და 10 000 მერე წყლის გაცხელება დაიწყოს , არის კლადიშების სხვადასხვა სახეობა, NDC და ACL რეიცინგ კლადიშებია

Go to the top of the page
 
+Quote Post
_N_
გამოხმაურება Mar 9 2010, 17:42
გამოხმაურება #124


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 83
რეგისტრ.: 9-March 10
მომხმარებელი № 884




ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 18:35) [snapback]101320[/snapback]
რამდენი აქვს გავლილი ?

უკვე 94-ს გადაცდა

ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 18:35) [snapback]101320[/snapback]
ჭყალს ხომ არ აცხელებდა ?

არა

ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 18:35) [snapback]101320[/snapback]
ლადიშების სხვადასხვა სახეობა, NDC და ACL რეიცინგ კლადიშებია

მადლბოა ინფოსთვის.

გაზაობით არ ვკლავდი, სუპერის ვასხავდი ზეთიც სუბარუს 5/30 მესხა, თან ახალი შეცვლილ მქონდა sad.gif

P.S. რამით შეიძლება ძრავი რომ დააზღვიო სტუკისგან? სპორტული რაღაცეებით უნდა გატენო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 9 2010, 18:03
გამოხმაურება #125


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(_N_ @ 9th March 2010 - 18:42) [snapback]101324[/snapback]
გაზაობით არ ვკლავდი, სუპერის ვასხავდი ზეთიც სუბარუს 5/30 მესხა, თან ახალი შეცვლილ მქონდა

P.S. რამით შეიძლება ძრავი რომ დააზღვიო სტუკისგან? სპორტული რაღაცეებით უნდა გატენო?


შენ არ გაზაობდი მაგრამ არ არის გამორიცხული იაპოშკა გაზაობდა , გაიარა თავისი უკვე ,
თუ არ იგაზავებ და ძრავს მოუვლი არაფერი არ დაემართება არის პრისატკები რომელიც ინახავს ძრავს , მე აბკატკა გავატარე სუბარუს 5/30 ით და მშვენივრად მუშაობს ეხლაც , ხანდახან ვგაზაობ კიდეც და არაფერს არ უჩივი , თუ გაზაობას აპირებ ძრავის ყველა ინფორმაციას უნდა ფლობდე და იმუშავებს ხუთიანზე (დაჩიკები უნდა დააყენო და ის არ უნდა მოთხოვო რაც არ შეუძლია )

ეხლა გამახსენდა ახალი შეცვლილი მაქვსო ფილტრი და ზეთი , ძეთის ფილტრი სად იყიდე რა ფირმის არის ? რამდენი გაიარე ზეთის შეცვლის მერე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Mar 9 2010, 18:19
გამოხმაურება #126


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(_N_ @ 9th March 2010 - 18:42) [snapback]101324[/snapback]
ზეთიც სუბარუს 5/30 მესხა, თან ახალი შეცვლილ მქონდა

უკვე მერამდენე მანქანაა ასეთი რომ ზეთის შეცვლის მერე დაისტუკა, ყველა ფილტრის უხარისხობის გამო.
ფილტრი სად იყიდე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 9 2010, 18:32
გამოხმაურება #127


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(maxouni @ Mar 9 2010, 19:19) [snapback]101342[/snapback]
უკვე მერამდენე მანქანაა ასეთი რომ ზეთის შეცვლის მერე დაისტუკა, ყველა ფილტრის უხარისხობის გამო.
ფილტრი სად იყიდე?



ფილტრი მართლაც საინტერესოა , არ არის გამორიცხული ფილტრის ბრალი იყოს

მეოთხე შატუნის სტუკი ხდება უმეტეს შემთხვევაში , ფაქტიურად 90 % , მე ამ ყველაფერს ვაბრალებ ზეთის ნაკლებობას მეოთხე ყელზე , მოცუცქნულ ფილტრებს რო აყენებენ ჩემი აზრით ცდებიან, არის იდეა ზეთის ფილტრაციის და გაგრილების გაუნჯობესების, + ძეთის წნევის მომატების (ოდნავ) , დროის უკმარისობის გამო ვერ ვახერხებ თორემ მართლც კარგათ იმუშავებს ეს სისტემა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 9 2010, 18:57
გამოხმაურება #128


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Mar 9 2010, 19:32) [snapback]101344[/snapback]
ფილტრი მართლაც საინტერესოა , არ არის გამორიცხული ფილტრის ბრალი იყოს

მეოთხე შატუნის სტუკი ხდება უმეტეს შემთხვევაში , ფაქტიურად 90 % , მე ამ ყველაფერს ვაბრალებ ზეთის ნაკლებობას მეოთხე ყელზე , მოცუცქნულ ფილტრებს რო აყენებენ ჩემი აზრით ცდებიან, არის იდეა ზეთის ფილტრაციის და გაგრილების გაუნჯობესების, + ძეთის წნევის მომატების (ოდნავ) , დროის უკმარისობის გამო ვერ ვახერხებ თორემ მართლც კარგათ იმუშავებს ეს სისტემა

მე კიდე არ მგონია მარტო მეოთხე კალენას დააკლნეს ზეთი ნუ თუ გამომსვლელ ნახვრეტებში რამე არ გაიჭედა. ზეთი სითხეა ესეიგი არ იკუმშება შესაბამისად წნევა წველა კალენაზე თანაბარი უნდა იყოს, ეგ ან უხარისხო ზეთია ან 50 - 60 ათასი მეოთხე ცილინდრს საწვავის მხრივ პრობლემები ქონდა.
შოთა რაც დასტუკებული ძრავები დაგიშლია ზედმეტი ჭუჭყი მეოთხე ცილინდრის კალენის ზეთის არხებში არ შეგიმჩნევია ? ან იქნებ მეოთხე პორშინის ან გალოვკის/კლაპნების განსაკუთრებული შეფერილობა/მური ..... ?
რატომ მეოთხე საინტერესო ეგაა ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_N_
გამოხმაურება Mar 9 2010, 19:08
გამოხმაურება #129


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 83
რეგისტრ.: 9-March 10
მომხმარებელი № 884




ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 19:03) [snapback]101338[/snapback]
ეხლა გამახსენდა ახალი შეცვლილი მაქვსო ფილტრი და ზეთი , ძეთის ფილტრი სად იყიდე რა ფირმის არის ? რამდენი გაიარე ზეთის შეცვლის მერე

აუ ზეთის ფილტრის წარმომავლობა ნამდვილად არ ვიცი. მამაჩემმა მომიტანა და სად იყიდა აზრზე არ ვარ, გამომშვები ფირმა კიდე არ მახსოვს. 2300-2400 ასე მექნება გავლილი. სად იყიდება კაი ხარისხის და საერთოდ რომელი ფილტრი ჯობია?
ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 19:03) [snapback]101338[/snapback]
დაჩიკები უნდა დააყენო

რომელი დავაყენო ზეთის ტემპერატურა, ზეთის წნევა. კიდე? ხო და რა მაჩვენებელი უნდა ქონდეს ამ დაჩიკებს ნორმალური მდგომარეობის დროს? ვის შეუძლია დაყენებაში დამეხმაროს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Mar 9 2010, 19:08
გამოხმაურება #130


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მეოთხე იმიტომ, რომ მეოთხე ცინილდრის კანალები არის გაცილებით უფრო გრძელ ივიდრე სხვა ცილინდრებისა და ზეთი დიდხანს მიდისმეოთხეს შატუენბამდე. დიდი ხან ისიარული არ იქნებოდა პრობლემა, პროსტა სანამ იქამდე მივა მაააგრა ცხელდება, უფგორ მაგრა ვიდრე დანარჩენ კანალებში გამავალი ზეთი. ამას თუ დაამატებ უხარისხ ოზეთს, გამოგიავა, რომ ნელ-ნელა ეს კანალი ამოივება პარაფინით და ესეც შენი გოლოდანია მასლა....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 9 2010, 20:02
გამოხმაურება #131


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Sturbo @ Mar 9 2010, 19:57) [snapback]101350[/snapback]
მე კიდე არ მგონია მარტო მეოთხე კალენას დააკლნეს ზეთი ნუ თუ გამომსვლელ ნახვრეტებში რამე არ გაიჭედა. ზეთი სითხეა ესეიგი არ იკუმშება შესაბამისად წნევა წველა კალენაზე თანაბარი უნდა იყოს, ეგ ან უხარისხო ზეთია ან 50 - 60 ათასი მეოთხე ცილინდრს საწვავის მხრივ პრობლემები ქონდა.
შოთა რაც დასტუკებული ძრავები დაგიშლია ზედმეტი ჭუჭყი მეოთხე ცილინდრის კალენის ზეთის არხებში არ შეგიმჩნევია ? ან იქნებ მეოთხე პორშინის ან გალოვკის/კლაპნების განსაკუთრებული შეფერილობა/მური ..... ?
რატომ მეოთხე საინტერესო ეგაა ?

არცერთ შემთხვევაში არ მინახავს ვალის და ბლოკის ზეთის კანალი გაჭედილი, თვითონ კანალშიც არ იკეთებს ნაკიპს ,იქიდან გამომდინარე რომ სულ სავსეა ზეთით , აი თვითონ ბლოკზე კი ხშირად რჩება საჟასავით , ბენზინს რო დაასხავ არ იხსნება ეგრევე და ჩოთქით უნდა გაწმენდა , ჩემი აზრი ესეთია . მეთხე ყელი შორს არის და სათანადოთ არმიეწოდება წნევა და მაღალ აბაროტზე არ არის გამორიცხული ზეთს წვავს , ამას ემატება ის რომ გაგრილების სისტემაშიც უჭირს 4 ცილინდრს ,
ეხლა ადაშლილია ახალი ჩამოყვანილი ლეგასი ფოთიდან პირდაპირ მოიყვანეს და პაუკი რო ავხსენი მაგრად გამიკვირდა , იმენა თეთრი იყო გალოვკის ბენზინის შემსვლელი არხი , რაც აქაურ ბენზინზე ნამუშევარი დამიშლია ყველა შავია მარტო ის ადგილია თეთრი სადაც ინჟექტორი ასხავს , ბენზინის საკმაოდ ცუდ როლს თამაშობს

შეგვიძლია პატარა ექსპერიმენტი გავაკეთოთ , 2 მეტრიანი ტრიბა დავხვრიტოთ ერთი და იგივე დიამეტრით და მივაერთოთ წყალი
ეგრევე გავერკვევით რამდენად მართობულია ჩვენი აზრი კანალთან დაკავშირებით

ციტატა(_N_ @ Mar 9 2010, 20:08) [snapback]101353[/snapback]
აუ ზეთის ფილტრის წარმომავლობა ნამდვილად არ ვიცი. მამაჩემმა მომიტანა და სად იყიდა აზრზე არ ვარ, გამომშვები ფირმა კიდე არ მახსოვს. 2300-2400 ასე მექნება გავლილი. სად იყიდება კაი ხარისხის და საერთოდ რომელი ფილტრი ჯობია?

რომელი დავაყენო ზეთის ტემპერატურა, ზეთის წნევა. კიდე? ხო და რა მაჩვენებელი უნდა ქონდეს ამ დაჩიკებს ნორმალური მდგომარეობის დროს? ვის შეუძლია დაყენებაში დამეხმაროს?



ფილტრი არ გადააგდო და ისე ნუ მოხსნი რო გაფუჭდეს , საინტერესოა რა მდგომარეობაა შიგნით

მე რასაც დავაყენებდი ესენია , ზეთის ტემპერატურა , ზეთის წნევა, წყლის ტემპერატურა , ვიხლოპის ტემპერატურა , ,ბენზინის წნევა , ბუსტის დაჩიკი , სმესის კონტროლერი , მემგონი არაფერი გამომჩა

ციტატა(bako @ 9th March 2010 - 20:08) [snapback]101354[/snapback]
დიდი ხან ისიარული არ იქნებოდა პრობლემა, პროსტა სანამ იქამდე მივა მაააგრა ცხელდება, უფგორ მაგრა ვიდრე დანარჩენ კანალებში გამავალი ზეთი


გეთანხმები,, და ამიტომაც უნდა დააყენო ზეთის რადიატორი , მიაკრა ზედ პატარა ქულერი და დაისვენებს მანქანა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 9 2010, 20:13
გამოხმაურება #132


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Mar 9 2010, 21:02) [snapback]101367[/snapback]
არცერთ შემთხვევაში არ მინახავს ვალის და ბლოკის ზეთის კანალი გაჭედილი, თვითონ კანალშიც არ იკეთებს ნაკიპს ,იქიდან გამომდინარე რომ სულ სავსეა ზეთით , აი თვითონ ბლოკზე კი ხშირად რჩება საჟასავით , ბენზინს რო დაასხავ არ იხსნება ეგრევე და ჩოთქით უნდა გაწმენდა , ჩემი აზრი ესეთია . მეთხე ყელი შორს არის და სათანადოთ არმიეწოდება წნევა და მაღალ აბაროტზე არ არის გამორიცხული ზეთს წვავს , ამას ემატება ის რომ გაგრილების სისტემაშიც უჭირს 4 ცილინდრს ,
ეხლა ადაშლილია ახალი ჩამოყვანილი ლეგასი ფოთიდან პირდაპირ მოიყვანეს და პაუკი რო ავხსენი მაგრად გამიკვირდა , იმენა თეთრი იყო გალოვკის ბენზინის შემსვლელი არხი , რაც აქაურ ბენზინზე ნამუშევარი დამიშლია ყველა შავია მარტო ის ადგილია თეთრი სადაც ინჟექტორი ასხავს , ბენზინის საკმაოდ ცუდ როლს თამაშობს

შეგვიძლია პატარა ექსპერიმენტი გავაკეთოთ , 2 მეტრიანი ტრიბა დავხვრიტოთ ერთი და იგივე დიამეტრით და მივაერთოთ წყალი
ეგრევე გავერკვევით რამდენად მართობულია ჩვენი აზრი კანალთან დაკავშირებით
ფილტრი არ გადააგდო და ისე ნუ მოხსნი რო გაფუჭდეს , საინტერესოა რა მდგომარეობაა შიგნით

მე რასაც დავაყენებდი ესენია , ზეთის ტემპერატურა , ზეთის წნევა, წყლის ტემპერატურა , ვიხლოპის ტემპერატურა , ,ბენზინის წნევა , ბუსტის დაჩიკი , სმესის კონტროლერი , მემგონი არაფერი გამომჩა
გეთანხმები,, და ამიტომაც უნდა დააყენო ზეთის რადიატორი , მიაკრა ზედ პატარა ქულერი და დაისვენებს მანქანა


მოიცა სუბარუსი არ ვიცი არ დამიშლია მაგრამ მოსკვიჩის მატორიდან მახსოვს რომ ვალში ზეთის მიწოდება ხდება ყველა კარენნოი (5) კადიშიდან პარალელურად ამიტომ ყველა შატუნი თანაბრად იკვებება ზეთით. სუბარუ სხვანაირად აწვდის ზეთს კალენვალს ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 9 2010, 20:31
გამოხმაურება #133


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




სუბარუშიც ეგრეა, ყველა კარენოი ყელი დაკავშირებულია ერთმანეთთან
ყველა შატუნის ყელში, ორივე მხარეს მდებარე კარენოი ყელიდან შედის კანალი
ეს ცდა არის გასაკეთებელი და ეგრევე მივხვდებით წნევის ბრალი თუ არის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_N_
გამოხმაურება Mar 9 2010, 20:32
გამოხმაურება #134


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 83
რეგისტრ.: 9-March 10
მომხმარებელი № 884




ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 21:02) [snapback]101367[/snapback]
მე რასაც დავაყენებდი ესენია , ზეთის ტემპერატურა , ზეთის წნევა, წყლის ტემპერატურა , ვიხლოპის ტემპერატურა , ,ბენზინის წნევა , ბუსტის დაჩიკი , სმესის კონტროლერი , მემგონი არაფერი გამომჩა

ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ, წყლის ტემპერატურა ხო ისედაც ჩანს მანქანაში და რაღათ უნდა ცალკე?
ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 21:02) [snapback]101367[/snapback]
გეთანხმები,, და ამიტომაც უნდა დააყენო ზეთის რადიატორი , მიაკრა ზედ პატარა ქულერი და დაისვენებს მანქანა

ეგ როგორღა უნდა დააყენო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 9 2010, 21:46
გამოხმაურება #135


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(_N_ @ Mar 9 2010, 21:32) [snapback]101384[/snapback]
ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ, წყლის ტემპერატურა ხო ისედაც ჩანს მანქანაში და რაღათ უნდა ცალკე?

ეგ როგორღა უნდა დააყენო?


კი დგას ტემპერატურის დაჩიკი მაგრამ დამატებითი ზუსტი ინფო არ აწყენს ვინც გონკაობს


გადამყვანია აჭირო, რომელსაც ნებისმიერი წესიერი ხარატი გააკეთებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUA-222
გამოხმაურება May 19 2010, 20:55
გამოხმაურება #136


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 19-December 09
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 642




sad.gif წყალმა გამიცხელა რა უშველო რის ბრალია?? ბოლომდე აღარ ავატანინე რომ დავინახე რო წყალმა აწია გავაჩერე მერე აგარ აუწევია კრიშკა რო მოვხსენი გზები ქონდა დაგროვილი. დილით წყალს რომ ჩავხედე გვერდზე მილიტ თეთრ ბაჩოკში რომ გადადის მაგაში არ იYო წყალი და გაცხელების დროს ეგ სულ აივსო და რას მირჩევთ??

mellow.gif

fie.gif

nea.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება May 19 2010, 20:59
გამოხმაურება #137


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




დილას წულის სისტემა გაავსე და დაქოქე მანქანა მოხსნილი კრიშკით , გაზს რო მიცემ წყალი შეიძლება გადმოვიდეს ღია კრიშკიდან მაგრამ არ უნდა ფუხფუხებდეს , თუ ფუხფუხებს გალოვკის პრაკლატკაა დამწვარი , თუ ჩვეულებრივად არის არ არის გამორიცხული თერმოსტატის ბრალი იყოს , რო ცხელდება წყალი, გძელ წრეზე არ უშვებს თერმოსტატი და იმიტომაც აცხელებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება May 19 2010, 20:59
გამოხმაურება #138


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




რატო აგიდუღა?
აგაზავე თუ რატო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUA-222
გამოხმაურება May 19 2010, 21:08
გამოხმაურება #139


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 19-December 09
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 642




არა არ მიგაზავებია იმ დგეს კონდენციონერი ჩავრთე და იმის მერე ასე მოუვიდა ბოლომდე აგარ ავატანინე ისარი რო დავინახე რო აწია ზევით აგარც მივლია. არა და დღეს ბევრი ვიარე დ ასახლში მოვედი და მასჰინ აწია

ანტიფრიზი მისხია რადიატორში და რომელში ჩავასხა იმ თეთრ ბაჩოკში რადიატორიდან გამომავალი პატარა შლანგი რომაა თუ თვითონ რადიატორიში და ტვიტონ დაარეგულირებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება May 19 2010, 21:11
გამოხმაურება #140


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




რადიატორში ჩაასხი

თეთრ ბაჩოკში , მაქსიმუმს და მინიმუმს შორის დააყენე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge