![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
Matador
რა ეშმაკი ხარ ![]() ხო რა, თუ ვტდ აქ, უფრო მოუმატებს ხოო ![]() არა, მაინც რა კარგია რა, როცა მექანიკა გყავს, იცი უკვე რომ Y აწერია და ეგაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
Matador
გაზაობა მართლა ყელში მაქ ამოსული, მესამე წელია 250 ცხენიან მანქანაზე ნაკლები არ მყოლია, ასე რომ ამით დავგორავ, ტურბო იმიტომ ავიღე რომ ტრასაზე მევასება ჯიგრულად სიარული ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
EBR100
ციტატა(EBR100 @ 18th March 2010 - 23:44) [snapback]105902[/snapback] კარობკის ბირკა კაპოტიდან ჩაანს? მაგის გამო პადიომნიკზე ნუ ამაწევინებ ამორტიზატორის თავთან არის მიკრული კორპუსზე. მანდვე წერია ვინ კოდი!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
EBR100
გაიხარე!!!! Active AWD ![]() ანუ 15-ზე ზევით არ ახვალ ალბათ... ნუ თუ ყველაფერი რიგში იქნება ![]() VIN CODE: SF5146042 Выпуск: 16/12/2000 Автомобиль: Forester Код модели S10 Код кузова SF5 Цвет: 94H(Sedona red pearl) Код отделки: 820(DARK GRAY) Комплектация: VAC подробно Модель: S(S) Двигатель: EJ20G(2.0L EMPI DOHC TURBO) Привод: F4WD Трансмиссия: AT(????) Кузов: W(?????????) Подвеска N/S(???????) Подробная спецификация:Airbag водителя Airbag пассажира ABS LSD Противотуманки передние Отделка приборки под дерево Климат-контроль Электрические стеклоподъемники |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
დიდი მადლობა და active awd განმიმარტე რა თუ არ გეზარება
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
თორქს ანაწილებს დათო, ცან წინ, ხან უკან
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
EBR100
active awd -ს თორქის განაწილება პო დეფოლტუ აქვს 90/10 -ზე VTD-ს კი 40/60-ზე... ანუ შენსას უმეტესი თორქი წინა საბურავებზე მიაქვს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Mar 19 2010, 08:52) [snapback]105943[/snapback] EBR100 გაიხარე!!!! Active AWD ![]() ანუ 15-ზე ზევით არ ახვალ ალბათ... ნუ თუ ყველაფერი რიგში იქნება ![]() VIN CODE: SF5146042 Выпуск: 16/12/2000 Автомобиль: Forester Код модели S10 Код кузова SF5 Цвет: 94H(Sedona red pearl) Код отделки: 820(DARK GRAY) Комплектация: VAC подробно Модель: S(S) Двигатель: EJ20G(2.0L EMPI DOHC TURBO) Привод: F4WD Трансмиссия: AT(????) Кузов: W(?????????) Подвеска N/S(???????) Подробная спецификация:Airbag водителя Airbag пассажира ABS LSD Противотуманки передние Отделка приборки под дерево Климат-контроль Электрические стеклоподъемники VTD კარობკით 11-ს ვერანაირად ვერ დააწვევინებ ქალაქში რაც არ უნდა იგორავო ![]() ბაალი შემოვა და იტყვის, რა პრობლემააო, მაგრამ მაგას ჰგონია რომ ქალაქში დვიჟენიობს, არადა 80% ტრასაზე დადის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 19th March 2010 - 10:42) [snapback]105958[/snapback] VTD კარობკით 11-ს ვერანაირად ვერ დააწვევინებ ქალაქში რაც არ უნდა იგორავო რას ამბობ?! როგორ ვერ დააწვევინებ? მე ვაწვევინებდი პირველი ორი კვირა, თან უპრობლემოდ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Mar 19 2010, 09:15) [snapback]105948[/snapback] თორქს ანაწილებს დათო, ცან წინ, ხან უკან ![]() კალემ უკვე დაწერა, მაგრამ მე დავამატებ რომ Active AWD კაკრაზ თორქის გადატანას ჩალიჩობს წინა ხიდიდან უკანაზე, დატვირთვის და მოჭიდების მიხედვით ![]() ![]() ![]() VTD-ზე კი დგას ნორმალური დიფერენციალი 45/55 განაწილებით, თითქმის მექანიკასავით, უბრალოდ ბლოკირების კოეფიციენტს აკონტროლებს კარობკის კომპი, დაახლოებით ისეთივე პონტში როგორ DCCD, ოღონდ ავტომატურ რეჟიმში (DCCD-ზე შეგიძლია ბლოკირების კოეფიციენტის შეცვლა, თუმცა VTD-ზეც შეიძლება მაგის დაყენება თუ ძალიან მოინდომებ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
რავი ზანოსში კი ჩავაყენე და კარგადაც დაბლოკა და რიავიცი, მეორეში გავახსნევინე და რასკაჩკით შევაგდე და ბოლომდე გამომყვა, ცოტა ცხვირს აჩოჩებს მარა ნიჩევო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
EBR100
ცხვირს ჩემიც აჩოჩებს როცა რბილი საბურავები მიყენია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
EBR100
ციტატა(EBR100 @ 19th March 2010 - 12:11) [snapback]106011[/snapback] რავი ზანოსში კი ჩავაყენე და კარგადაც დაბლოკა შენთვის რო გეკითხა მექანიკითაც კი დაივიწყე ეგ ფორიკაზეო და ავტომატიკას აკეთებინებ? ![]() სალონის სურათი არ გაქ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#75
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
მექანიკა ჩაგეშლება
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#76
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
EBR100
ხოდა ხო ხედავ არც ვტენი ![]() ვისაც ყავს კიდე ეგ პრობლემა ნაკლებად აწუხებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#77
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(EBR100 @ Mar 19 2010, 11:11) [snapback]106011[/snapback] რავი ზანოსში კი ჩავაყენე და კარგადაც დაბლოკა და რიავიცი, მეორეში გავახსნევინე და რასკაჩკით შევაგდე და ბოლომდე გამომყვა, ცოტა ცხვირს აჩოჩებს მარა ნიჩევო ![]() ეგ უკანა ბლოკირებას არ ეხება, უკან ჩვეულებრივი LSD აქვს მაგას ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#78
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
PAINKILLER
ჩემი აზრით ქალაქში უკეთესი არის active awd, ნაკლებ საწვავს დაწვავს ალბათ, პატარა ტალახებში ვიმაიმუნე და რავი ცუდი შთაბეჭდილება არ დატოვა. რომელი ჯობია წვის პონტში? Aactive awd თუ ჩვეულებრივი? რა მინუსი აქვს და რა პლიუსი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#79
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(EBR100 @ Mar 19 2010, 16:54) [snapback]106192[/snapback] PAINKILLER ჩემი აზრით ქალაქში უკეთესი არის active awd, ნაკლებ საწვავს დაწვავს ალბათ, პატარა ტალახებში ვიმაიმუნე და რავი ცუდი შთაბეჭდილება არ დატოვა. რომელი ჯობია წვის პონტში? Aactive awd თუ ჩვეულებრივი? რა მინუსი აქვს და რა პლიუსი? ქალაქი/სოფელი სულ ერთია, მთავარი ის არის რომ Active AWD არის უფრო ეკონომიური ვარიანტი, CR-V-ს პონტშია გაკეთებული რომ ბენზინი ბევრი არ დაწვას ![]() VTD კი უფრო პერფორმანსზე ორიენტირებული სისტემაა, უფრო სწრაფად რეაგირებს მოჭიდების დაკარვაზეც და გაზის პედალზეც, მოსახვევში უფრო კარგად შედის საერთოდ Active AWD-ს ტრუხა AWD-ს ეძახიან (ისევე როგორც პადკლუჩამი AWD-ს) , VTD კი უკვე ნამდვილი Full Time AWD სისტემაა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#80
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,057 რეგისტრ.: 15-January 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 732 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Mar 19 2010, 17:57) [snapback]106195[/snapback] ქალაქი/სოფელი სულ ერთია, მთავარი ის არის რომ Active AWD არის უფრო ეკონომიური ვარიანტი, CR-V-ს პონტშია გაკეთებული რომ ბენზინი ბევრი არ დაწვას ![]() VTD კი უფრო პერფორმანსზე ორიენტირებული სისტემაა, უფრო სწრაფად რეაგირებს მოჭიდების დაკარვაზეც და გაზის პედალზეც, მოსახვევში უფრო კარგად შედის საერთოდ Active AWD-ს ტრუხა AWD-ს ეძახიან (ისევე როგორც პადკლუჩამი AWD-ს) , VTD კი უკვე ნამდვილი Full Time AWD სისტემაა ![]() როგორ გავიგო ჩემს მანქანას AWD თუ VTD ? |
|
|
![]() ![]() |