![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
ციტატა(xaron @ Jun 8 2009, 20:30) [snapback]9416[/snapback] PAINKILLER მე ის არ მითქვამს ზეთი ფერს იცვლის ან ეგეტი რამეთქო მაგრამ თუ ძალიან გაინტერესებს გეტყვი რო ზეთს რო გამოუშვებ მაშინ შეამოცმებინე და გაიგებ რო ზეთი არის გამომწვარი და გადანადუღები ანუ ის თვისებები აღარ აქვს და შენ შეგიძლია დილამდე იცინო შატუნი რო ჩამოგართმევს ხელს კაპოტიდან ! მაქსიმუმ არის 5 000კმ. დანარჩენი თქვენ იცით. შენს აზრს პატივს ვცემ, მაგრამ ეგეთ რამეს რომ წერ იქნებ კომპეტენტური წყარო მოიშველიო, ლინკი დადე ან ის მაინც თქვი საიდან გაქვს ეგ ინფო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(xaron @ 8th June 2009 - 19:30) [snapback]9416[/snapback] მე ის არ მითქვამს ზეთი ფერს იცვლის ან ეგეტი რამეთქო მაგრამ თუ ძალიან გაინტერესებს გეტყვი რო ზეთს რო გამოუშვებ მაშინ შეამოცმებინე და გაიგებ რო ზეთი არის გამომწვარი და გადანადუღები ანუ ის თვისებები აღარ აქვს და შენ შეგიძლია დილამდე იცინო შატუნი რო ჩამოგართმევს ხელს კაპოტიდან ! მაქსიმუმ არის 5 000კმ. დანარჩენი თქვენ იცით. თუ ინფორმაციის პირველწყაროს არ მიუთითებ, ჩათვალე რომ არაფერი არ გითქვია მე ისე მომიხდა რომ შევრონის ზეთით 15000 ათასი გავიარე მაგრამ მოტორი ისევ მწყობრშია(თუმცა ეს იმას არ ნიშნავს რომ არ მივქარე). ასე რომ უაპელაციო ტონი არგუმენტების გარეშე მხოლოდ სახელოსნოებში ჭრის, აქ ვერა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#103
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
xaron
მართალი ხარ, ზეთი უნდა გამოცვალო 5ზე რაც არ უნდა გბოლონ ზეთავიკებმა ![]() ![]() ციტატა(xaron @ 8th June 2009 - 13:54) [snapback]9366[/snapback] და ცნობისთვის ზეთი იცვლებ 2500 დან 5000 ამდე სუბარუზე არ აქვს მნიშვნელობა რაც არაუნდა მაგარი ზეთი გესხათ. ფორმულა ერთის პილოტი კი არ ვარ 2500ზე რო ვცვალო ზეთი ![]() cladhed ციტატა(cladhed @ 9th June 2009 - 00:46) [snapback]9620[/snapback] მე ისე მომიხდა რომ შევრონის ზეთით 15000 ათასი გავიარე 7მაქვს გავლილი და ვნერვიულობ, 15ზე არ შეგეცოდა მანქანა? ![]() |
|
|
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#104
|
Guests ![]() |
ციტატა(Matador @ Jun 6 2009, 14:03) [snapback]8959[/snapback] jangula მე მისხია ზუსტად ეგ... 5ვ40... მაგრამ ეგრე იაფად სად იშოვე??? დარწმუნებული ხარ რომ პატენტი არააა??? ბოლომდე დარწმუნებული ცოლში ვერ იქნები კაცი ![]() რავი აბა, შემოიხის ტანზე ქუთეისში, ორიგინალი და კაი რომაა მიტომ გახდევინებთ ასე ძვირს თორემ 10 ლარიანიც კი გვაქვსო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#105
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ტარების სტილს გააჩნია, შეიძლება 15.000-იც გაიარო და ზეთი ნორმალურ მდგომარეობაში იყოს
![]() 2500-ზე უნდა გამოცვალო როცა სულ გაზაობ, აი იმენნა სულ გაზგაყრილი დადიხარ ![]() ![]() მასე გონშიკები ყოველ გონკაზე ახალ ზეთს ასხავენ ![]() ფერის შეცვლაზე კი ერთ რამეს ვიტყვი, შეიძლება ზეთი გამოცვალო და 1000 კილომეტრზე ფერი შეიცვალოს, მაგას დიდი მნიშნველობა არა აქვს, მთავარია წებოვნობა შეინარჩუნოს, მაღალაბაროტიან ძრავებზე ზეთი მომენტალურად მუქდება, განსაკუთრებით თუ პოლუსინთეტიკა გისხია ![]() ![]() მე მოტული მქონდა 300V და 10.000-ზე გამოვცვალე, პრაქტიკულად ახალივით იყო ზეთი ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#106
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
მე ვცვლი ჩემ ფორიკაზე 4-5K ზე უკვე ორი წელია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#107
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(mixa @ 9th June 2009 - 02:09) [snapback]9625[/snapback] 7მაქვს გავლილი და ვნერვიულობ, 15ზე არ შეგეცოდა მანქანა? შემეცოდა რომელია ![]() მანამდე იგივე ზეთი მქონდა ჩასხმული და 5 ზე გამოვცვალე, მეორეს კი 15 ვატარე როგორც ვახსენე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#108
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 444 რეგისტრ.: 8-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 152 ![]() |
http://sti-club.com/forum/viewtopic.php?t=...%EC%E0%F1%EB%EE
ამ ლინკზე შედით ეს ერთ-ერთი გვერდია სადაც წერია რომ ტიპი ცვლის ყოველ 4 და 5000 მდე. ზეთის ხარისხი გაშავებით არ განისაზგვრება ზეთისთვის მთავარია შეინარჩუნოს წებოვნება და არ დაკარგოს გაგრილების თვისება ანუ თუ ის ბერჯერ არის ანადუღები მაშინ ის კარგავს ნელ ნელა კონდიცირების სისტემას. ამიტომ გირჩევთ რომ ზეთი ცვალოთ ყოველ მახსიმუმ 5000კმ ზე. ვინც გაზაობს ის ცვლის ზეთს ყოველ 2000-2500კმ. თუ ზეთმა დაიწყო კლება მანქანაში ნუ დააბრალებთ ეგრევე ზეთს ნახეთ Hაერის ფილტრი იმიტომ რომ თუ ტურბინას ბუსტავ 1 -1.2 ბარზე ან მეტზე მაშინ ჰაერის ნაკლებობას განიცდის ხშირ შემთხვევაში და სარქშენიდან მიაქვს ძეთი ანუ ზეთი იწყებს მაგ რეჟიმში კლებას დაახლოებით 1500 კმ 2ლიტრა 1.2 ბარზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#109
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(xaron @ 9th June 2009 - 17:05) [snapback]9759[/snapback] ამ ლინკზე შედით ეს ერთ-ერთი გვერდია სადაც წერია რომ ტიპი ცვლის ყოველ 4 და 5000 მდე. არაფერი არგუმენტი არ მოგიყვანია შენი მოსაზრების დასადასტურებლად. ის ლინკი რაც შენ დაწერე არის ერთი ჩვეულებრივი უზერის პირადი გადაწყვეტილება, უხლია თავშიც კალენნოი ვალი ![]() ![]() არ გეწყინოს მაგრამ სადღაც რუსული ფორუმიდან ვიღაცის ყურით მოთრეული რაღაცა მონაჩმახი არგუმენტად არ გამოდგება. სუბარუს მანუალში რომ ეწეროს მასე მერე ბაზარი არაა მჯერა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#110
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 444 რეგისტრ.: 8-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 152 ![]() |
შენ შენი აზრი შენთვის შეინახე მე არაფერი არ მეწყინება უბრალოდ მე იმას ვწერ რაც ვიცი და გამომიცდია ანუ სუბარუს 5W30 მესხა(ორგინალი), შელიც , Q8oils მაგრამ 4000 მერე იწყებდა კლება სყველა ზეთი ნუ გააჩნია როგორ დადიხარ მაგას დიდი მნიშვნელობა აქვს. ეხლა ვცვლი 4500 ან უფრო ადრე ნუ გააჩნია ფული როგორ გაქვს.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#111
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(xaron @ 9th June 2009 - 17:46) [snapback]9772[/snapback] შენ შენი აზრი შენთვის შეინახე მაგას ვცდილობ გაგაგებინო ამდენი ხანია ციტატა(xaron @ 9th June 2009 - 17:46) [snapback]9772[/snapback] მაგრამ 4000 მერე იწყებდა კლება სყველა ზეთი არასდროს ჩემ მანქანაში ზეთს გრამი არ მოუკლია, ეგ არაა ზეთის შეცვლის კრიტერიუმი სხვათა შორის იქ ზემოთ წითელ სურათზე წერია რომ ზეთი უნდა გამოიცვალოს 6 თვეში ერთხელ ან 12000 კილომეტრზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#112
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
მანუალი არის სუბარუს მფლობელის ბიბლია
![]() 2500 და 5000 არის სექტანტური მოსაზრება ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#113
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
zimbo
ციტატა(zimbo @ 10th June 2009 - 00:16) [snapback]9856[/snapback] 2500 და 5000 არის სექტანტური მოსაზრება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#114
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
cladhed
ეგ ვიღAც ვანიას ძალიათ სუბარუს ამნუალია და დაანებე თავი ![]() ![]() zimbo 2500იც სექტანტურია და 12 და 15ათასიც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#115
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(zimbo @ 9th June 2009 - 23:16) [snapback]9856[/snapback] მანუალი არის სუბარუს მფლობელის ბიბლია biggrin.gif 2500 და 5000 არის სექტანტური მოსაზრება იაღოველები გვიტევენ ![]() ეხლა სერიოზულად: მე მაქვს სულ 4 ჯერ გამოცვლილი ზეთი, 3ჯერ 5000 ზე, ბოლოს 15000(კიდევ ერთხელ დავაფიქსირებ რომ ეს მიქარვაა) მაგრამ: ყოველ გამოცვლაზე ზეთს რომ ვამოწმებდი, გაწყალებისას ვერაფერს ვამჩნევდი, წებოვნება ისეთივე ქონდა (ნახევარი ლიტრი ზეთი ყოველთვის მრჩებოდა და ვადარებდი), სულ მქონდა იმის შეგრძნება რომ ადრე ვცვლიდი. ბოლო გამოცვლაზე რა თქმა უნდა დაკლებული ქონდა წებოვნება. ჩემი ტარების სტილი არის საშუალო, არც ისე ხშირი გაზაობით. ამ ყველაფრით იმის თქმა მინდა რომ ჩემი გამოცდილებით 5000 ცოტაა, შემდეგში გამოვცვლი ~7000-7500 ზე. ხოლო ისეთი ორთოდოქსი აზრები რომ "ამდენზე და მორჩა" ჩემთვის არის მიუღებელი. საბოლოო ჯამში აი რა დასკვნამდე მივედი ჩემი გამოცდილებით: ზეთის გამოცვლის მანძილი ბევრ ფაქტორებზეა დამოკიდებული: ზეთის ხარისხი, სიარულის მანერა (ბენზინის წვისა არ იყოს ), აქვს თუ არა ტურბინა მანქანას, რა ტემპერატურული რეჟიმის გარემოში მოძრაობ (თუმცა ამას პირველ სამზე ნაკლები გავლენა ექნება ასე მგონია) და ასე შემდეგ. რა თქმა უნდა კარგია რაც მალე შეცვლი ზეთს მაგრამ ეგ არც ისე პატარა ფინანსური დანახარჯია და ბოლო ბოლო მანქანა უნდა იმსახურო და არა შენ გადაყვე, სწორედ ამიტომ უნდა მოიძებნოს ოქროს შუალედი მოვლასა და მოხმარებას შორის თორემ ფული რომ მქონდეს ბევრი ამდენს არ ვიფიქრებდი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#116
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
cladhed
respect! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#117
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
მე ვასხავ ზეთს ძრავში რომლის სახელწოდებაა 76 თუ გაგიგიათ და 8000 დან 10000 მდე ვცვლი 5W30 ია
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#118
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(legacy @ 13th June 2009 - 01:17) [snapback]10739[/snapback] მე ვასხავ ზეთს ძრავში რომლის სახელწოდებაა 76 თუ გაგიგიათ და 8000 დან 10000 მდე ვცვლი 5W30 ია როგორ არ გამიგია ![]() მანდ ვაცვლევინებ მეც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#119
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(cladhed @ Jun 10 2009, 01:06) [snapback]9906[/snapback] იაღოველები გვიტევენ ![]() ეხლა სერიოზულად: მე მაქვს სულ 4 ჯერ გამოცვლილი ზეთი, 3ჯერ 5000 ზე, ბოლოს 15000(კიდევ ერთხელ დავაფიქსირებ რომ ეს მიქარვაა) მაგრამ: ყოველ გამოცვლაზე ზეთს რომ ვამოწმებდი, გაწყალებისას ვერაფერს ვამჩნევდი, წებოვნება ისეთივე ქონდა (ნახევარი ლიტრი ზეთი ყოველთვის მრჩებოდა და ვადარებდი), სულ მქონდა იმის შეგრძნება რომ ადრე ვცვლიდი. ბოლო გამოცვლაზე რა თქმა უნდა დაკლებული ქონდა წებოვნება. ჩემი ტარების სტილი არის საშუალო, არც ისე ხშირი გაზაობით. ამ ყველაფრით იმის თქმა მინდა რომ ჩემი გამოცდილებით 5000 ცოტაა, შემდეგში გამოვცვლი ~7000-7500 ზე. ხოლო ისეთი ორთოდოქსი აზრები რომ "ამდენზე და მორჩა" ჩემთვის არის მიუღებელი. საბოლოო ჯამში აი რა დასკვნამდე მივედი ჩემი გამოცდილებით: ზეთის გამოცვლის მანძილი ბევრ ფაქტორებზეა დამოკიდებული: ზეთის ხარისხი, სიარულის მანერა (ბენზინის წვისა არ იყოს ), აქვს თუ არა ტურბინა მანქანას, რა ტემპერატურული რეჟიმის გარემოში მოძრაობ (თუმცა ამას პირველ სამზე ნაკლები გავლენა ექნება ასე მგონია) და ასე შემდეგ. რა თქმა უნდა კარგია რაც მალე შეცვლი ზეთს მაგრამ ეგ არც ისე პატარა ფინანსური დანახარჯია და ბოლო ბოლო მანქანა უნდა იმსახურო და არა შენ გადაყვე, სწორედ ამიტომ უნდა მოიძებნოს ოქროს შუალედი მოვლასა და მოხმარებას შორის თორემ ფული რომ მქონდეს ბევრი ამდენს არ ვიფიქრებდი იასია ყოველთვის უნდა შეამოწმო ზეთი სანამ გამოცვლი, თუ ხვდები რომ კიდევ გაგატარებს, ტყუილად რატომ უნდა გადაყარო ფული? მასე ეგეთი აზრებიც გამიგია რომ ახალ ჩამოყვანილ მანქანას ერევე ზეთებს რომ უცვლიან ხოლმე და 500 ლარში იწეწებიან ![]() ![]() ეგ ადრე იყო მასე, მინერალს რომ ასხავდა ყველა, ნადგომი ზეთიც რომ ბანძდებოდა, სინთეტიკა თუ ნამუშევარი არაა, 1 წელიც რომ ესხას მატორში, არაფერი მოუვა ![]() მე ბოლოს RSK რომ ჩამომივიდა, ისეთი ახალი ზეთი იყო ჩასხმული, ხელი არ მიხლია, ENEOS-ის ბირკა ჰქონდა მირტყმული, 4000 კმ ვატარე და მერე გავყიდე მანქანა, არა მგონია ახლაც გამოსაცვლელი იყოს ეგ ზეთი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#120
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
ჩვენს პირობებში ყველაზე კარგი ვარიანტია ჩემი აზრით რომ ზეთი ყოველ 7000-8000 ზე ცავლო,ზეტის სჰეცვლა ბევრ რამეზეა დამოკიდებული როგორ გზაზე დადიხარ რა აბაროთებით,როგორ საწვავს ასხავ და ასე შემდეგ
![]() |
|
|
![]() ![]() |