IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

239 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ზეთები, რომელს ასხავთ
zimbo
გამოხმაურება Jun 8 2009, 21:38
გამოხმაურება #101


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




ციტატა(xaron @ Jun 8 2009, 20:30) [snapback]9416[/snapback]
PAINKILLER
მე ის არ მითქვამს ზეთი ფერს იცვლის ან ეგეტი რამეთქო მაგრამ თუ ძალიან გაინტერესებს გეტყვი რო ზეთს რო გამოუშვებ მაშინ შეამოცმებინე და გაიგებ რო ზეთი არის გამომწვარი და გადანადუღები ანუ ის თვისებები აღარ აქვს და შენ შეგიძლია დილამდე იცინო შატუნი რო ჩამოგართმევს ხელს კაპოტიდან !

მაქსიმუმ არის 5 000კმ. დანარჩენი თქვენ იცით.


შენს აზრს პატივს ვცემ, მაგრამ ეგეთ რამეს რომ წერ იქნებ კომპეტენტური წყარო მოიშველიო, ლინკი დადე ან ის მაინც თქვი საიდან გაქვს ეგ ინფო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cladhed
გამოხმაურება Jun 8 2009, 23:46
გამოხმაურება #102


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




ციტატა(xaron @ 8th June 2009 - 19:30) [snapback]9416[/snapback]
მე ის არ მითქვამს ზეთი ფერს იცვლის ან ეგეტი რამეთქო მაგრამ თუ ძალიან გაინტერესებს გეტყვი რო ზეთს რო გამოუშვებ მაშინ შეამოცმებინე და გაიგებ რო ზეთი არის გამომწვარი და გადანადუღები ანუ ის თვისებები აღარ აქვს და შენ შეგიძლია დილამდე იცინო შატუნი რო ჩამოგართმევს ხელს კაპოტიდან !

მაქსიმუმ არის 5 000კმ. დანარჩენი თქვენ იცით.


თუ ინფორმაციის პირველწყაროს არ მიუთითებ, ჩათვალე რომ არაფერი არ გითქვია
მე ისე მომიხდა რომ შევრონის ზეთით 15000 ათასი გავიარე მაგრამ მოტორი ისევ მწყობრშია(თუმცა ეს იმას არ ნიშნავს რომ არ მივქარე).
ასე რომ უაპელაციო ტონი არგუმენტების გარეშე მხოლოდ სახელოსნოებში ჭრის, აქ ვერა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jun 9 2009, 00:09
გამოხმაურება #103


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




xaron
მართალი ხარ, ზეთი უნდა გამოცვალო 5ზე რაც არ უნდა გბოლონ ზეთავიკებმა smile.gif ეგრე ძმაკაცს ვალვოლაინი აყიდინეს თან ტურბინიან მანქანაზე და ესე უთხრეს მიდი კაცო 20იც იარე თუ გინდა მთავარია არ დაიკლოსო biggrin.gif 20 თუ ისე გაიარა რო არ დაიკლო ესეიგი მატორი მაგარ კაი მდგომარეობაშია (სალნიკები კალცოები და რამე) ხოდა შენც იჯერებ რო კაი ზეთიად ა კიდე 20ის გავლას ელოდები მარა შეილება ვეღარ გაიარო

ციტატა(xaron @ 8th June 2009 - 13:54) [snapback]9366[/snapback]
და ცნობისთვის ზეთი იცვლებ 2500 დან 5000 ამდე სუბარუზე არ აქვს მნიშვნელობა რაც არაუნდა მაგარი ზეთი გესხათ.

ფორმულა ერთის პილოტი კი არ ვარ 2500ზე რო ვცვალო ზეთი biggrin.gif

cladhed
ციტატა(cladhed @ 9th June 2009 - 00:46) [snapback]9620[/snapback]
მე ისე მომიხდა რომ შევრონის ზეთით 15000 ათასი გავიარე

7მაქვს გავლილი და ვნერვიულობ, 15ზე არ შეგეცოდა მანქანა? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jangula
გამოხმაურება Jun 9 2009, 06:26
გამოხმაურება #104





Guests









ციტატა(Matador @ Jun 6 2009, 14:03) [snapback]8959[/snapback]
jangula

მე მისხია ზუსტად ეგ... 5ვ40...

მაგრამ ეგრე იაფად სად იშოვე??? დარწმუნებული ხარ რომ პატენტი არააა???





ბოლომდე დარწმუნებული ცოლში ვერ იქნები კაცი biggrin.gif

რავი აბა, შემოიხის ტანზე ქუთეისში, ორიგინალი და კაი რომაა მიტომ გახდევინებთ ასე ძვირს თორემ 10 ლარიანიც კი გვაქვსო unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2009, 08:40
გამოხმაურება #105


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ტარების სტილს გააჩნია, შეიძლება 15.000-იც გაიარო და ზეთი ნორმალურ მდგომარეობაში იყოს smile.gif

2500-ზე უნდა გამოცვალო როცა სულ გაზაობ, აი იმენნა სულ გაზგაყრილი დადიხარ smile.gif ან თუ მინერალი გისხია biggrin.gif

მასე გონშიკები ყოველ გონკაზე ახალ ზეთს ასხავენ smile.gif


ფერის შეცვლაზე კი ერთ რამეს ვიტყვი, შეიძლება ზეთი გამოცვალო და 1000 კილომეტრზე ფერი შეიცვალოს, მაგას დიდი მნიშნველობა არა აქვს, მთავარია წებოვნობა შეინარჩუნოს, მაღალაბაროტიან ძრავებზე ზეთი მომენტალურად მუქდება, განსაკუთრებით თუ პოლუსინთეტიკა გისხია smile.gif სინთეტიკა უფრო გვიან იცვლის ფერს და თვისებებს კიდევ უფრო გვიან კარგავს smile.gif

მე მოტული მქონდა 300V და 10.000-ზე გამოვცვალე, პრაქტიკულად ახალივით იყო ზეთი smile.gif და იასნია გაზაობას არც ვაკლებდი, 1 ბარზე ბუსტავდა ტურბინა biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Jun 9 2009, 10:53
გამოხმაურება #106


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




მე ვცვლი ჩემ ფორიკაზე 4-5K ზე უკვე ორი წელია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cladhed
გამოხმაურება Jun 9 2009, 13:50
გამოხმაურება #107


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




ციტატა(mixa @ 9th June 2009 - 02:09) [snapback]9625[/snapback]
7მაქვს გავლილი და ვნერვიულობ, 15ზე არ შეგეცოდა მანქანა?



შემეცოდა რომელია sad.gif უბრალოდ უფულოდ ვიყავი ის პერიოდი, ოჯახში ყოველთვის რაღაცა იყო საჭირო და მასე ავედი 15 მდე. ისე თუ დამიჯერებთ ზეთს წებოვნობა კიდევ ქონდა (ზეთი იყო Chevron). ერთი ისაა რომ 80 ზე მეტით იშვიათად დავდივარ
მანამდე იგივე ზეთი მქონდა ჩასხმული და 5 ზე გამოვცვალე, მეორეს კი 15 ვატარე როგორც ვახსენე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xaron
გამოხმაურება Jun 9 2009, 15:05
გამოხმაურება #108


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 444
რეგისტრ.: 8-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 152




http://sti-club.com/forum/viewtopic.php?t=...%EC%E0%F1%EB%EE

ამ ლინკზე შედით ეს ერთ-ერთი გვერდია სადაც წერია რომ ტიპი ცვლის ყოველ 4 და 5000 მდე.

ზეთის ხარისხი გაშავებით არ განისაზგვრება ზეთისთვის მთავარია შეინარჩუნოს წებოვნება და არ დაკარგოს გაგრილების თვისება ანუ თუ ის ბერჯერ არის ანადუღები მაშინ ის კარგავს ნელ ნელა კონდიცირების სისტემას. ამიტომ გირჩევთ რომ ზეთი ცვალოთ ყოველ მახსიმუმ 5000კმ ზე.

ვინც გაზაობს ის ცვლის ზეთს ყოველ 2000-2500კმ. თუ ზეთმა დაიწყო კლება მანქანაში ნუ დააბრალებთ ეგრევე ზეთს ნახეთ Hაერის ფილტრი იმიტომ რომ თუ ტურბინას ბუსტავ 1 -1.2 ბარზე ან მეტზე მაშინ ჰაერის ნაკლებობას განიცდის ხშირ შემთხვევაში და სარქშენიდან მიაქვს ძეთი ანუ ზეთი იწყებს მაგ რეჟიმში კლებას დაახლოებით 1500 კმ 2ლიტრა 1.2 ბარზე.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cladhed
გამოხმაურება Jun 9 2009, 15:41
გამოხმაურება #109


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




ციტატა(xaron @ 9th June 2009 - 17:05) [snapback]9759[/snapback]
ამ ლინკზე შედით ეს ერთ-ერთი გვერდია სადაც წერია რომ ტიპი ცვლის ყოველ 4 და 5000 მდე.


არაფერი არგუმენტი არ მოგიყვანია შენი მოსაზრების დასადასტურებლად.
ის ლინკი რაც შენ დაწერე არის ერთი ჩვეულებრივი უზერის პირადი გადაწყვეტილება, უხლია თავშიც კალენნოი ვალი biggrin.gif . მე რომ დავწერო აქ ყოველ 1500 კილომეტრზე ვცვლი ზეთს და კაიაო(და 1000 ზე კიდევ უკეთესია, არ მითხრა ახლა არაო), მომენტ მაგ ლოგიკით მე რა პონტში არ უნდა დამიჯერო? cool.gif
არ გეწყინოს მაგრამ სადღაც რუსული ფორუმიდან ვიღაცის ყურით მოთრეული რაღაცა მონაჩმახი არგუმენტად არ გამოდგება. სუბარუს მანუალში რომ ეწეროს მასე მერე ბაზარი არაა მჯერა

Go to the top of the page
 
+Quote Post
xaron
გამოხმაურება Jun 9 2009, 15:46
გამოხმაურება #110


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 444
რეგისტრ.: 8-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 152




შენ შენი აზრი შენთვის შეინახე მე არაფერი არ მეწყინება უბრალოდ მე იმას ვწერ რაც ვიცი და გამომიცდია ანუ სუბარუს 5W30 მესხა(ორგინალი), შელიც , Q8oils მაგრამ 4000 მერე იწყებდა კლება სყველა ზეთი ნუ გააჩნია როგორ დადიხარ მაგას დიდი მნიშვნელობა აქვს. ეხლა ვცვლი 4500 ან უფრო ადრე ნუ გააჩნია ფული როგორ გაქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cladhed
გამოხმაურება Jun 9 2009, 15:51
გამოხმაურება #111


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




ციტატა(xaron @ 9th June 2009 - 17:46) [snapback]9772[/snapback]
შენ შენი აზრი შენთვის შეინახე



მაგას ვცდილობ გაგაგებინო ამდენი ხანია


ციტატა(xaron @ 9th June 2009 - 17:46) [snapback]9772[/snapback]
მაგრამ 4000 მერე იწყებდა კლება სყველა ზეთი



არასდროს ჩემ მანქანაში ზეთს გრამი არ მოუკლია, ეგ არაა ზეთის შეცვლის კრიტერიუმი


სხვათა შორის იქ ზემოთ წითელ სურათზე წერია რომ ზეთი უნდა გამოიცვალოს 6 თვეში ერთხელ ან 12000 კილომეტრზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Jun 9 2009, 22:16
გამოხმაურება #112


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




მანუალი არის სუბარუს მფლობელის ბიბლია biggrin.gif
2500 და 5000 არის სექტანტური მოსაზრება biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Jun 9 2009, 22:38
გამოხმაურება #113


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




zimbo
ციტატა(zimbo @ 10th June 2009 - 00:16) [snapback]9856[/snapback]
2500 და 5000 არის სექტანტური მოსაზრება biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

ok.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jun 9 2009, 22:47
გამოხმაურება #114


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




cladhed
ეგ ვიღAც ვანიას ძალიათ სუბარუს ამნუალია და დაანებე თავი wink.gif ჯობია ორიგინალში წაიკითხო იაპონურად biggrin.gif

zimbo
2500იც სექტანტურია და 12 და 15ათასიც biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cladhed
გამოხმაურება Jun 9 2009, 23:06
გამოხმაურება #115


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




ციტატა(zimbo @ 9th June 2009 - 23:16) [snapback]9856[/snapback]
მანუალი არის სუბარუს მფლობელის ბიბლია biggrin.gif
2500 და 5000 არის სექტანტური მოსაზრება


იაღოველები გვიტევენ biggrin.gif

ეხლა სერიოზულად:

მე მაქვს სულ 4 ჯერ გამოცვლილი ზეთი, 3ჯერ 5000 ზე, ბოლოს 15000(კიდევ ერთხელ დავაფიქსირებ რომ ეს მიქარვაა) მაგრამ:
ყოველ გამოცვლაზე ზეთს რომ ვამოწმებდი, გაწყალებისას ვერაფერს ვამჩნევდი, წებოვნება ისეთივე ქონდა (ნახევარი ლიტრი ზეთი ყოველთვის მრჩებოდა და ვადარებდი), სულ მქონდა იმის შეგრძნება რომ ადრე ვცვლიდი. ბოლო გამოცვლაზე რა თქმა უნდა დაკლებული ქონდა წებოვნება. ჩემი ტარების სტილი არის საშუალო, არც ისე ხშირი გაზაობით. ამ ყველაფრით იმის თქმა მინდა რომ ჩემი გამოცდილებით 5000 ცოტაა, შემდეგში გამოვცვლი ~7000-7500 ზე. ხოლო ისეთი ორთოდოქსი აზრები რომ "ამდენზე და მორჩა" ჩემთვის არის მიუღებელი.

საბოლოო ჯამში აი რა დასკვნამდე მივედი ჩემი გამოცდილებით:
ზეთის გამოცვლის მანძილი ბევრ ფაქტორებზეა დამოკიდებული: ზეთის ხარისხი, სიარულის მანერა (ბენზინის წვისა არ იყოს ), აქვს თუ არა ტურბინა მანქანას, რა ტემპერატურული რეჟიმის გარემოში მოძრაობ (თუმცა ამას პირველ სამზე ნაკლები გავლენა ექნება ასე მგონია) და ასე შემდეგ. რა თქმა უნდა კარგია რაც მალე შეცვლი ზეთს მაგრამ ეგ არც ისე პატარა ფინანსური დანახარჯია და ბოლო ბოლო მანქანა უნდა იმსახურო და არა შენ გადაყვე, სწორედ ამიტომ უნდა მოიძებნოს ოქროს შუალედი მოვლასა და მოხმარებას შორის თორემ ფული რომ მქონდეს ბევრი ამდენს არ ვიფიქრებდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Jun 9 2009, 23:13
გამოხმაურება #116


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




cladhed
respect!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
legacy
გამოხმაურება Jun 12 2009, 23:17
გამოხმაურება #117


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




მე ვასხავ ზეთს ძრავში რომლის სახელწოდებაა 76 თუ გაგიგიათ და 8000 დან 10000 მდე ვცვლი 5W30 ია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Jun 13 2009, 12:04
გამოხმაურება #118


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(legacy @ 13th June 2009 - 01:17) [snapback]10739[/snapback]
მე ვასხავ ზეთს ძრავში რომლის სახელწოდებაა 76 თუ გაგიგიათ და 8000 დან 10000 მდე ვცვლი 5W30 ია


როგორ არ გამიგია wink.gif

მანდ ვაცვლევინებ მეც wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 13 2009, 12:26
გამოხმაურება #119


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(cladhed @ Jun 10 2009, 01:06) [snapback]9906[/snapback]
იაღოველები გვიტევენ biggrin.gif

ეხლა სერიოზულად:

მე მაქვს სულ 4 ჯერ გამოცვლილი ზეთი, 3ჯერ 5000 ზე, ბოლოს 15000(კიდევ ერთხელ დავაფიქსირებ რომ ეს მიქარვაა) მაგრამ:
ყოველ გამოცვლაზე ზეთს რომ ვამოწმებდი, გაწყალებისას ვერაფერს ვამჩნევდი, წებოვნება ისეთივე ქონდა (ნახევარი ლიტრი ზეთი ყოველთვის მრჩებოდა და ვადარებდი), სულ მქონდა იმის შეგრძნება რომ ადრე ვცვლიდი. ბოლო გამოცვლაზე რა თქმა უნდა დაკლებული ქონდა წებოვნება. ჩემი ტარების სტილი არის საშუალო, არც ისე ხშირი გაზაობით. ამ ყველაფრით იმის თქმა მინდა რომ ჩემი გამოცდილებით 5000 ცოტაა, შემდეგში გამოვცვლი ~7000-7500 ზე. ხოლო ისეთი ორთოდოქსი აზრები რომ "ამდენზე და მორჩა" ჩემთვის არის მიუღებელი.

საბოლოო ჯამში აი რა დასკვნამდე მივედი ჩემი გამოცდილებით:
ზეთის გამოცვლის მანძილი ბევრ ფაქტორებზეა დამოკიდებული: ზეთის ხარისხი, სიარულის მანერა (ბენზინის წვისა არ იყოს ), აქვს თუ არა ტურბინა მანქანას, რა ტემპერატურული რეჟიმის გარემოში მოძრაობ (თუმცა ამას პირველ სამზე ნაკლები გავლენა ექნება ასე მგონია) და ასე შემდეგ. რა თქმა უნდა კარგია რაც მალე შეცვლი ზეთს მაგრამ ეგ არც ისე პატარა ფინანსური დანახარჯია და ბოლო ბოლო მანქანა უნდა იმსახურო და არა შენ გადაყვე, სწორედ ამიტომ უნდა მოიძებნოს ოქროს შუალედი მოვლასა და მოხმარებას შორის თორემ ფული რომ მქონდეს ბევრი ამდენს არ ვიფიქრებდი

იასია ყოველთვის უნდა შეამოწმო ზეთი სანამ გამოცვლი, თუ ხვდები რომ კიდევ გაგატარებს, ტყუილად რატომ უნდა გადაყარო ფული? მასე ეგეთი აზრებიც გამიგია რომ ახალ ჩამოყვანილ მანქანას ერევე ზეთებს რომ უცვლიან ხოლმე და 500 ლარში იწეწებიან biggrin.gif ჯერ შეამოწმე რა შე ოჯახაშენებულო და მერე გამოცვალე smile.gif

ეგ ადრე იყო მასე, მინერალს რომ ასხავდა ყველა, ნადგომი ზეთიც რომ ბანძდებოდა, სინთეტიკა თუ ნამუშევარი არაა, 1 წელიც რომ ესხას მატორში, არაფერი მოუვა smile.gif

მე ბოლოს RSK რომ ჩამომივიდა, ისეთი ახალი ზეთი იყო ჩასხმული, ხელი არ მიხლია, ENEOS-ის ბირკა ჰქონდა მირტყმული, 4000 კმ ვატარე და მერე გავყიდე მანქანა, არა მგონია ახლაც გამოსაცვლელი იყოს ეგ ზეთი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
legacy
გამოხმაურება Jun 13 2009, 23:52
გამოხმაურება #120


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




ჩვენს პირობებში ყველაზე კარგი ვარიანტია ჩემი აზრით რომ ზეთი ყოველ 7000-8000 ზე ცავლო,ზეტის სჰეცვლა ბევრ რამეზეა დამოკიდებული როგორ გზაზე დადიხარ რა აბაროთებით,როგორ საწვავს ასხავ და ასე შემდეგ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

239 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge