IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

239 გვერდი V  « < 68 69 70 71 72 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ზეთები, რომელს ასხავთ
Matador
გამოხმაურება Mar 31 2010, 12:38
გამოხმაურება #1381


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




Sturbo

ისა, მე SM -ს ვასხავ, 0-50-ს... ხოდა რამდენი ვქნა ჰა?! წინაზე 7500 გავიარე და იყო ბულკივით... ხოდა ნეტავ რამეს ხომ არ გავაფუჭებდი მაგით?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Mar 31 2010, 13:01
გამოხმაურება #1382


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




l@sh@
ბპ-ს მე ვასხამდი როვერში, 10/40 ნახევრად სინთეტიკას, 3000 ეგ არაა? და ძალიან კარგი იყო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Mar 31 2010, 14:12
გამოხმაურება #1383


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ციტატა(Matador @ Mar 31 2010, 12:38) [snapback]111873[/snapback]
Sturbo

ისა, მე SM -ს ვასხავ, 0-50-ს... ხოდა რამდენი ვქნა ჰა?! წინაზე 7500 გავიარე და იყო ბულკივით... ხოდა ნეტავ რამეს ხომ არ გავაფუჭებდი მაგით?

რა უნდა გაგეფუჭებინა კალე ბოლო თაობის ზეთია SM კლასიფიკაციის, ეგ არის ყველაზე უკეთესი კლასიფიკაცია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 31 2010, 15:38
გამოხმაურება #1384


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Matador @ Mar 31 2010, 12:38) [snapback]111873[/snapback]
Sturbo

ისა, მე SM -ს ვასხავ, 0-50-ს... ხოდა რამდენი ვქნა ჰა?! წინაზე 7500 გავიარე და იყო ბულკივით... ხოდა ნეტავ რამეს ხომ არ გავაფუჭებდი მაგით?


ხუმრობ SM ით გაფუჭებული მანქანა მანახეთ biggrin.gif . 0/50 ცოტა სქელია სუბარუსთვის მაქსიმუმ 5/40 ზამთარშიც წავა ზაფხულშიც, ეს ჩემი აზრია.
უბრალოდ კონსტრუქტორები/ინჟინრები ჭკვიანი ხალხია და როცა 5/30 ზე იძლევიან რეკომენდაციას გათვლილი აქვთ ნასოსის მწარმოებლობა არხების გამტარუნარიანობა. ამიტომ 100 000 გადაცილებულ ძრავებზე 5/40 ოპტიმალურია ოდნავ სქელია და გაცვეთილ მატორს ნორმალური წნევის შენარჩუნებაში დაეხმარება.

კიდევ ერთი თუ SL ან უფრო დაბალი კლასის ზეთზე ნამუშევარ ძრავში SM ს გაუშვებ 3-4 შეცვლა მაინც მაგარი შავი ფერის გამოვა რეცხავს და იმიტომ.
უტურბინო ძრავებში SM ზეთი 10 000 ს უპრობლემოდ გაივლის ჩვენი ნაგავი ბეზინის და ექსპლუატაციის მძიმე პირობების გათვალისწინებით.
ტურბინიანი 7-8 ათასი უპრბლემოდ - მე ეგრე ვცვლი, უკვე 230 000 ია ფრანგი პატრონები 12 000 ზე ცვლიდნენ. ცოცხალია, ჯამრთელია biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dimitriusi
გამოხმაურება Mar 31 2010, 17:03
გამოხმაურება #1385


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 154
რეგისტრ.: 12-December 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 621




ციტატა(Sturbo @ Mar 30 2010, 17:02) [snapback]111484[/snapback]
მე იმას ვამბობ რომ მთავარია ეწეროს SM იყოს შესაბამისი სიბლანტის 5/30 ან 5/40 და სინთეტიკაა თუ კომშის კამპოტი მნიშვნელობა აღარ აქვს შესაბამისად ცხრილიც ეგაა. მთავარია ხარისხი.
ვინც რუსული იცის ეს http://www.zr.ru/archive/zr/2010/01/112.html გადაიკითხეთ და მიხვდებით რამხელა სხვაობა SL და SM შორის.
Dimitriusi
შელის 5/40 რომელია SM თუ SL ?



SM

ციტატა(Sturbo @ Mar 31 2010, 16:38) [snapback]112014[/snapback]
ხუმრობ SM ით გაფუჭებული მანქანა მანახეთ biggrin.gif . 0/50 ცოტა სქელია სუბარუსთვის მაქსიმუმ 5/40 ზამთარშიც წავა ზაფხულშიც, ეს ჩემი აზრია.
უბრალოდ კონსტრუქტორები/ინჟინრები ჭკვიანი ხალხია და როცა 5/30 ზე იძლევიან რეკომენდაციას გათვლილი აქვთ ნასოსის მწარმოებლობა არხების გამტარუნარიანობა. ამიტომ 100 000 გადაცილებულ ძრავებზე 5/40 ოპტიმალურია ოდნავ სქელია და გაცვეთილ მატორს ნორმალური წნევის შენარჩუნებაში დაეხმარება.

კიდევ ერთი თუ SL ან უფრო დაბალი კლასის ზეთზე ნამუშევარ ძრავში SM ს გაუშვებ 3-4 შეცვლა მაინც მაგარი შავი ფერის გამოვა რეცხავს და იმიტომ.
უტურბინო ძრავებში SM ზეთი 10 000 ს უპრობლემოდ გაივლის ჩვენი ნაგავი ბეზინის და ექსპლუატაციის მძიმე პირობების გათვალისწინებით.
ტურბინიანი 7-8 ათასი უპრბლემოდ - მე ეგრე ვცვლი, უკვე 230 000 ია ფრანგი პატრონები 12 000 ზე ცვლიდნენ. ცოცხალია, ჯამრთელია biggrin.gif


უკაცრავად მაგრამ 2002-2003 წლიან სუბარუებს რა უწერია მანუალში?SL თუ SM?
მგონი SJ არა?
ასე რომ უკეთესს რომ ჩაასხავ კი კარგია მაგრამ რეალურად დიდ ცვლილებებს ეს ძრავის მუშაობაზე არ გამოიწვევს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Mar 31 2010, 17:14
გამოხმაურება #1386


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




Dimitriusi
თურმე 20/50 იწარმოება ...

ანუ 5/40 სქელია ვიდრე 5/30 და კიდევ უფრო სქელია 0/50 biggrin.gif

აი რატომ არიან კარგად კალე და რეზო biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kvsubaru
გამოხმაურება Mar 31 2010, 19:08
გამოხმაურება #1387


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 29-March 10
მდებარ.: Tbilisi, digomi
მომხმარებელი № 953




7,8 ზე ან აბაროტზე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Mar 31 2010, 20:49
გამოხმაურება #1388


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




სუბარუს თუნდაც 2003 წლიანს უწერია მინიმალური კლასიფიკაცია SJდა იქვე უწერია რომ ზეთი უნდა ცვალო 7500 კმ ზე, მემგონი ტყულად არ დაწერდნენ ასეთ კილომეტრაჯს საჭირო რომ არ იყოს. იქვე ამითითებული, რომ თუ ძრავი მუშაობს ექსტრემალურ პირობებში, მაშინ ზეთი უნდ შეიცვალოს 3 ჯერ უფრო ხშირად. ახლა ვინ რას ვუვებით ზეთს იმის მიედვით ვცვალოთ. მე ლიჩნად Subaru 5w30 SMვასხამ და ვცვლი 5000 ზე, თუმცა შემიძLია შევცვალო 7500 -ც, მაგრამ ხშირად ვტვირთავ... 7500 არ გადავაცილებდი არცერთ შემთხვევაში, გინდაც long life და ათასი მაიმუნობა მესხას, ზეთი მარტო კ იარ ზეთავს, სხვა ფუნქციებიც აქვს, რომელიც დროთა განმავლობაში, გაცხელების და გაციების ციკლებისას, + დროის ფაქტორით მცირდება და 5 იანზე ვეღარ ასრულებს მოვალეობებს!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MOSE
გამოხმაურება Mar 31 2010, 20:59
გამოხმაურება #1389


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 167
რეგისტრ.: 15-December 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 629




მე ჩავასხი თეგეტაში ახალი ზეთი სინთეთიკა "დრაივი"..წავიდა 4 ლიტრი! ფასიც არ იყო ძვირი თავის შეცვლით და ფილტრით 72 გელა დაჯდა wink.gif
მყავს ფორიკა 2.0 ტურბო, 67K გარბენით..
ძრავი მუშაობს მშვიდად, მე კმაყოფილი ვარ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Mar 31 2010, 21:18
გამოხმაურება #1390


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




სანამ მშვიდად მუშაობს შუპი კარგად შეამოწმე ცივზე სწორ ზედაპირზე და დაამატე 300-400 გრამი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Mar 31 2010, 21:20
გამოხმაურება #1391


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(bako @ 31st March 2010 - 22:18) [snapback]112187[/snapback]
სანამ მშვიდად მუშაობს შუპი კარგად შეამოწმე ცივზე სწორ ზედაპირზე და დაამატე 300-400 გრამი


+1 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 31 2010, 21:29
გამოხმაურება #1392


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(bako @ Mar 31 2010, 21:49) [snapback]112165[/snapback]
სუბარუს თუნდაც 2003 წლიანს უწერია მინიმალური კლასიფიკაცია SJდა იქვე უწერია რომ ზეთი უნდა ცვალო 7500 კმ ზე, მემგონი ტყულად არ დაწერდნენ ასეთ კილომეტრაჯს საჭირო რომ არ იყოს. იქვე ამითითებული, რომ თუ ძრავი მუშაობს ექსტრემალურ პირობებში, მაშინ ზეთი უნდ შეიცვალოს 3 ჯერ უფრო ხშირად. ახლა ვინ რას ვუვებით ზეთს იმის მიედვით ვცვალოთ. მე ლიჩნად Subaru 5w30 SMვასხამ და ვცვლი 5000 ზე, თუმცა შემიძLია შევცვალო 7500 -ც, მაგრამ ხშირად ვტვირთავ... 7500 არ გადავაცილებდი არცერთ შემთხვევაში, გინდაც long life და ათასი მაიმუნობა მესხას, ზეთი მარტო კ იარ ზეთავს, სხვა ფუნქციებიც აქვს, რომელიც დროთა განმავლობაში, გაცხელების და გაციების ციკლებისას, + დროის ფაქტორით მცირდება და 5 იანზე ვეღარ ასრულებს მოვალეობებს!


ძმურად სად შოულობ მაგ მანუალებს მითხარი nea.gif . მე აქ ვკითხულობ http://www.subaru-car.ru/for3/for3_gener.pdf - გვერდი 57 გასაგებად წერია 15 000 ან 12 თვე. რაც შეეხება ეხტრემალურ პირობებს გვერდი 59 წერია - მოკლე მანძილებზე ხშირი სიარული (ანუ ცივი ძრავით/ზეთით), ექტრემალურად ცივი ამინდი (საქართველო ასეთ რეგიონს არ ეკუთვნის) და ტრაილერის თრევა (ესაც ევროპაში ან ამერიკაში უყვართ ჩვენთან არ მინახავს).
დარჩა ნაგავი ბენზინი მაგრამ Subaru 5w30 SM ის 5000 კილომეტრზე შეცვლა აშკარად ფულის გადაყრაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MOSE
გამოხმაურება Mar 31 2010, 21:35
გამოხმაურება #1393


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 167
რეგისტრ.: 15-December 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 629




ციტატა(bako @ Mar 31 2010, 21:18) [snapback]112187[/snapback]
სანამ მშვიდად მუშაობს შუპი კარგად შეამოწმე ცივზე სწორ ზედაპირზე და დაამატე 300-400 გრამი smile.gif


ცივზეც შევამოწმე, მაგრამ ნორმაშია..თუმცა ვიცი რომ 2.0 ტურბო ძრავაში 4.3 ლიტრი მიდის
ნებისმიერი სინთეთიკა ზეთი რომ დავამატო შეიძლება? რომელი ზეთიც მისხია მხოლოდ 4 ლიტრიან კანისტრებშია და მაგის გულისთვის ღირს ყიდვა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Mar 31 2010, 21:38
გამოხმაურება #1394


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




არავითარ შემთხვევაში არ შეურიო, ჩაასხი ზუტად იგივე და იყიდე ზუტად იქ, სადაც მაშინ ჩაასხი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MOSE
გამოხმაურება Mar 31 2010, 21:40
გამოხმაურება #1395


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 167
რეგისტრ.: 15-December 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 629




აუ 300 გრამისთვის 4 ლიტრი უნდა ვიყიდო? sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Apr 1 2010, 00:17
გამოხმაურება #1396


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ციტატა(MOSE @ Mar 31 2010, 21:40) [snapback]112221[/snapback]
აუ 300 გრამისთვის 4 ლიტრი უნდა ვიყიდო? sad.gif

იყიდე და დაამატე არაა პრობლემა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Attic
გამოხმაურება Apr 1 2010, 01:30
გამოხმაურება #1397


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




akm777
biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dimitriusi
გამოხმაურება Apr 1 2010, 12:23
გამოხმაურება #1398


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 154
რეგისტრ.: 12-December 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 621




ციტატა(MOSE @ Mar 31 2010, 22:40) [snapback]112221[/snapback]
აუ 300 გრამისთვის 4 ლიტრი უნდა ვიყიდო? sad.gif


4-იანიდა გადმოგისხავთ. ეგ არაა პრობლემა.

ციტატა(karoche @ Mar 31 2010, 18:14) [snapback]112094[/snapback]
Dimitriusi
თურმე 20/50 იწარმოება ...

ანუ 5/40 სქელია ვიდრე 5/30 და კიდევ უფრო სქელია 0/50 biggrin.gif

აი რატომ არიან კარგად კალე და რეზო biggrin.gif


20/50 კი იწარმოება მაგრამ სინთეტიკური არა.
არადა ნებისმიერი სიბლანტის ზეტის დამზადება შეიძლება სინთეტიკურის.
უბრალოდ 20/50 ისეთ მოძველებურ მანქანებში იხმარება რომ სინთეტიკურის დამზადება საშინლად არაკომერციულია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Apr 1 2010, 13:15
გამოხმაურება #1399


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ხალხნოუ

GDI-ში რა ზეთი ჩავასხა ???

ბაკო შენთან რა ზეთებია GDI-სთვის მატორი რო არ ააკაკანოს ისეთი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 1 2010, 15:51
გამოხმაურება #1400


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ჩვენთანაა mitsubishi genuine motor oil , ანუ იგივე, რაც იხმარება კონვეიერიდან იაპონიაში მიცუბიშიხ სერვის ცენტრებში.

200 წლამდე გამოსულებში ისმხმ,ება 5-30 და 200 წლის ზემოთ 5-20. ტალკაწელების ხმა ზუსტად რომ ან შესაცვლელმდა, ანა რასწორმა ზეთმა იცის, შეიძლება ჩაასხა სუპერ მუპერ ზეთი, მაგრა თუ თავისი არ იქნა ახმაურებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

239 გვერდი V  « < 68 69 70 71 72 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge