IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

239 გვერდი V  « < 69 70 71 72 73 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ზეთები, რომელს ასხავთ
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 1 2010, 16:39
გამოხმაურება #1401


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Mar 31 2010, 21:29) [snapback]112200[/snapback]
ძმურად სად შოულობ მაგ მანუალებს მითხარი nea.gif . მე აქ ვკითხულობ http://www.subaru-car.ru/for3/for3_gener.pdf - გვერდი 57 გასაგებად წერია 15 000 ან 12 თვე. რაც შეეხება ეხტრემალურ პირობებს გვერდი 59 წერია - მოკლე მანძილებზე ხშირი სიარული (ანუ ცივი ძრავით/ზეთით), ექტრემალურად ცივი ამინდი (საქართველო ასეთ რეგიონს არ ეკუთვნის) და ტრაილერის თრევა (ესაც ევროპაში ან ამერიკაში უყვართ ჩვენთან არ მინახავს).
დარჩა ნაგავი ბენზინი მაგრამ Subaru 5w30 SM ის 5000 კილომეტრზე შეცვლა აშკარად ფულის გადაყრაა.

მანდ 15000 კმ არის მითითებული ევროპაზე, ჩვენ ევროპა არ ვართ, ასე რომ 12000 კმ არის ჩვენთვის smile.gif იდეაში 10.000-ზე მეტი არ უნდა გაატარო, თუ ნამუსი გაქვს biggrin.gif

მოკლე მანძილებზე თუ დადიხარ, 2-ჯერ მალე უნდა გამოცვალო ზეთი smile.gif

მე გამიტარებია 10.000-ზე მეტი STI ფორიკაზე და ჯიგრულად მუშაობდა მატორი, გამოცვლის დროსაც მაინცდამაინც გათხელებული არ იყო ზეთი smile.gif

თუმცა 300V-ს ვასხავდი მე wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 1 2010, 21:22
გამოხმაურება #1402


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




იცი რომ 300vუფრო დიდხანს ვერ მუშაობს ვიდრე 8100 სერიის? smile.gif ეგ არის ზეთი ერთი სესიისთვის smile.gif გინდა დაიჯერეთ ახლად ა გინდ არა, აი 8100 სულ სხვა საქმეა smile.gif

300vარ აკმაყოფილებს სუბარუს ძრავის ზეთის მოთხოვნებს, კერძოდ acea A1, A3, àმიტომ მაინც და მაინც დიდი პოპულარობით არ სარგებლობს ეს ზეთი ჩვენი ქვეყნის საზღვრებს გარეთ, 9არ ვგულისხმობ სხვადასხვა გუნდებს, რომლებსაც ქარზნულ სუბარუსთან ბევრი საერთო არ აკავშირებთ)

ლინკს ვეღავ ვნახულობ, სუბარუს მანუალებში უკვე 2006 წლიდან მითითებულია, რომ ტურბინიან სუბარუებში ზეთი უნდა შეიცვალოს დატვირთული მუშაობის რეჟიმების მიხედვით, ანუ 3500 მილზე, თუ ტვირთავთ მანქანას უფრო ინტენსიურადაც!!! ტყულად არ დაწერეს, ცნობილია სუბარუს ძრავების სისუსტე და მაგიტომ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 1 2010, 22:54
გამოხმაურება #1403


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Apr 1 2010, 22:22) [snapback]112764[/snapback]
იცი რომ 300vუფრო დიდხანს ვერ მუშაობს ვიდრე 8100 სერიის? smile.gif ეგ არის ზეთი ერთი სესიისთვის smile.gif გინდა დაიჯერეთ ახლად ა გინდ არა, აი 8100 სულ სხვა საქმეა smile.gif

300vარ აკმაყოფილებს სუბარუს ძრავის ზეთის მოთხოვნებს, კერძოდ acea A1, A3, àმიტომ მაინც და მაინც დიდი პოპულარობით არ სარგებლობს ეს ზეთი ჩვენი ქვეყნის საზღვრებს გარეთ, 9არ ვგულისხმობ სხვადასხვა გუნდებს, რომლებსაც ქარზნულ სუბარუსთან ბევრი საერთო არ აკავშირებთ)

ლინკს ვეღავ ვნახულობ, სუბარუს მანუალებში უკვე 2006 წლიდან მითითებულია, რომ ტურბინიან სუბარუებში ზეთი უნდა შეიცვალოს დატვირთული მუშაობის რეჟიმების მიხედვით, ანუ 3500 მილზე, თუ ტვირთავთ მანქანას უფრო ინტენსიურადაც!!! ტყულად არ დაწერეს, ცნობილია სუბარუს ძრავების სისუსტე და მაგიტომ

რას ამბობ, 8100-იც ჩამისხავს და 300V-ც და დიდი სხვაობაა ნამდვილად, 300V ბევრად გამძლეა ექტრემალურ პირობებში smile.gif


მანუალებს რაც შეეხება, 2006-იანიც წამიკითხავს და იგივე უწერიათ რაც ძველ მანუალებში, ანუ HEAVY DUTY სიტუაციებში უფრო ხშირად უნდა გამოცვალო ზეთი, მაგ სიტუაციებში კი იგულისხმება მოკლე მანძილებზე სიარული, ზამთარში გაუხურებელზე მოძრაობა და პრიცეპით მოძრაობა smile.gif მაღალ-აბაროტებზე და გაზაობაზე არაფერია ნათქვამი smile.gif ანუ გაზაობის დროსაც იგივე ინტერვალია გამოცვლისთვსი, ოღონდ შესაბამისი ზეთი უნდა გესხას, რომელიც გაზაობას უძლებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Apr 1 2010, 22:57
გამოხმაურება #1404


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ციტატა(crimson @ Apr 1 2010, 14:15) [snapback]112520[/snapback]
ხალხნოუ

GDI-ში რა ზეთი ჩავასხა ???

ბაკო შენთან რა ზეთებია GDI-სთვის მატორი რო არ ააკაკანოს ისეთი smile.gif

0/30 ჩაასხი პენასოლი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 2 2010, 10:55
გამოხმაურება #1405


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




პეინ, კი კარგად იმუშავებდა მაგრამ მე სხვა რაღაცას ვგულისხმობ, რესურსის პონტში თორემ უძლიერესი ზეთი როა მაგაზე კი არ მაქვს ლაპარაკი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Apr 2 2010, 17:13
გამოხმაურება #1406


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




ისე რას იტყვით, ფასის, ხარისხის, და ჩვენი ქვეყნის ჰავის გათვალისწინებით, ყველას 8100 5W-40 Motul ჯობია თუ არა? smile.gif

მე მგონი ყველაზე ოპტიმალური ეგაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 2 2010, 17:59
გამოხმაურება #1407


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Apr 2 2010, 11:55) [snapback]112960[/snapback]
პეინ, კი კარგად იმუშავებდა მაგრამ მე სხვა რაღაცას ვგულისხმობ, რესურსის პონტში თორემ უძლიერესი ზეთი როა მაგაზე კი არ მაქვს ლაპარაკი smile.gif

ხოდა მეც რესურს ვგულისხმობ კაკრაზ smile.gif 12000-ზე გამოვცვალე როგორც მახსოვს და საკმაოდ კარგი სიბლანტე ჰქონდა ისევ smile.gif და ეგ ისეთ რეჟიმში როცა სანახევროდ მოკლე მანძილებზე მიწევდა სიარული (4-5 კმ) და გაზაობასაც არ ვაკლებდი smile.gif ბოლოს პრემიუმსაც ვასხავდი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 2 2010, 18:13
გამოხმაურება #1408


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(karoche @ Apr 2 2010, 18:13) [snapback]112996[/snapback]
ისე რას იტყვით, ფასის, ხარისხის, და ჩვენი ქვეყნის ჰავის გათვალისწინებით, ყველას 8100 5W-40 Motul ჯობია თუ არა? smile.gif

მე მგონი ყველაზე ოპტიმალური ეგაა



არა, ოპტიმალურია 5w40, და თუ თვირტავ ძრავს მაშინ კი ბატონო, თუმცა 10w30 უფრო უწევს რეკომენდაციას სუბარუ რატომღაც, ამის შემდეგ მოდის მაქსიმუმი 10w40 და კიდევ უფრო ზემოთ სპეციალური და განსაკუთრებული შემთხვევებისთვის 20წ50 -ც კი ადის სიბლანტეები smile.gif

მე ლIცნად 10წ30 ზე სქელ იარ დამჭირდება დაჟე საგონკაოდაც რომ მყავდეს მხოლოდ

აგერ წაიკითხეთ, ამ საიტზე უამრავი ინფოა

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=499177
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Apr 2 2010, 19:40
გამოხმაურება #1409


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




bako
ციტატა
არა, ოპტიმალურია 5w40, და თუ თვირტავ ძრავს მაშინ კი ბატონო,

ეს ადგილი თავიდან თუ შეიძლება smile.gif
ანუ 5/40 მოტულის, 8100 რომ არის, ეგაა ოპტიმალურითქო მე მაგას ვამბობ და დამეთანხმეთ თუ არ დამეთანხმეთ

და სიბლანტეს რომელი რიცხვი აღნიშნავს?
ჩამოწერეთ რა ტემპერატურები და სიბლანტეები, რა გახდა მაგის ჩამოწერა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 2 2010, 21:32
გამოხმაურება #1410


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ზემოთ არასწორად დავწერე, ოპტიმალურია 5w30თქო უნდა დამეწერა smile.gif

ცოტა გასაგებად რომ ავხსნათ ასე გამოვა :
შენ გჭირდება ზეთი, რომელსაც 100 გრადუსზე ექნება სიბლანტე 10-11, 5-40 უფრო სქელია, დაახლოებით 20% ით. კი არაფერს ავნებს მაგრამ რეკომენდირებულია 30 სიბლანტის ზეთის ჩასხმა. ასე დაწერა სუბარუს კონსტრუქტორმა ტურბინის და ცვეთადი წყვილების ზაზორების გათვალისწინებით (შატუნები, ვალი ვკლადიშების ზაზორებზე მაქვს ლაპარაკაი)
თუ მანქანას ძალიან ტვირთავ და ზეთი აგყავს 110 გრადუსზე ზემოთ, მაშინ გჭირდება უფრო ბლანტი ზეთი , რომელსაც იმ შენ მოცემულ დატვირთულ 110 გრადუსზე ექნება იგივე სიბლანტე რაც ქონდა რეკომენდირებულ ზეთს 100 გრადუსზე, ანუ 10-11.

თუ ჩაასხამ სქელ ზეთს და არ გააცხელებ იმდენზე, რომ მიიღო ამ ზეთისგან ის სიბლანტე რაც მატორს ჭირდება, მაშინ გამოვა რომ ზეთი უფრო ნელა მოძრაობს კანალებში, უფრო ნელა გადის ხახუნის წყვილებში და ვერ აცლის მას სიცხეს. სიცხის ვერ გამოცლა იწვევს თერმულ გაფართოებას, მეტაალის სიმკვრივის დაკარგვას და ცვეთას, შატუნის ჩახვევას, უკვე სიცხისგან გადიდებული პორშინისგან დაპატარავებულ ზაზორში ცილინდრთან ზეთის არასაკმარის მოძრაობას და კი იცი ამას რაც მოყვება.

ამიტომაა რომ თუ გისხია უფრო სქელი ზეთი ვიდრე ჭირდება ძრავს, ეს ზეთი ვერ შეინახავს მატორს ისე დიდხანს როგორც რაც ჭირდება ის, უფრო სქელი ზეთით ვიდრე მატორს ჭირდება მატორი უფრო მალე გაცვდება!!! თუ ასხლა სქელ ზეთს ასხამ იმიტომ, რომ თხელს ძაანა ცხერლებ რის შედეგადაც ის კიდევ უფრო თხელდება რაც ძალიოან ცუდია.
ხშირად შედიან შეცდომაში, როცა ჩაასხამენ სქელ ზეთს და მაჩვენებელზე უყურებენ რომ აი ზეთის წნევამ მოიმატაო, ესეიგი ეს ზეთი კარგიაო მატორისთვისო. ძალიან ცდებიან იმიტომ, რომ უბრალოდ ისე კარგად ვერ გადის ვიწრო ზაზორებში და მაგიტომაა წნევა დიდი, მეტი არაფერი. იგივეა, რაც ცივ მატორზე მეტი ზეთის წნევას რომ ვხედავთ. რატო? იმიტომ რომ ზაზორებია შემცირებული სიცივისგან.

ზოგი ამბობს და ამტკიცებს, რომ ზეთის პომპა მატორის ღერძზეა მიერთებული და მაინც ააკაჩავებს იმდენ სქელ ზეთს, რამდენსაც ააკაჩავდებდა თხელს, მაგრამ სამწუხაროდ ეგ ეგრე არაა, მგქ (მარგი ქმედების კოეფიციენტი) კლებულობს მაგ შემთხვევაში და ამას ემატება ის, რომ ართმევს გაცილებით მეტ ძალას მატორს.
მაგალითისთვის 5-30 და 5-40 ზეთებს შორის წვის ეკონომია არის სადღაც 2-3%, შესაბამისად გაწევაშიც სხვაობაა 2-3% რაც დაახლოებით 5-7 ცხენს უდრის.

ადრე მანქანებს უფრო სქელი ზეთი ჭირდებოდათ იმიტომ, რომ არ იყო ისეთი ზუსტი ტექნოლოგიები როგორიც ახლაა და ისეთი მცირე ზაზორებიანი აგრეგატების დამზადება როგორიც ახლა გამოდის ძვირი ჯდებოდა, ამიტომ იხმარებოდა უფრო სქელი ზეთები, ახლა კი ტენდენციაა თხელი ზეთების მოხმარებისკენ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Apr 2 2010, 21:51
გამოხმაურება #1411


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




bako

ისა, ეგ ხო, მაგრამ ფაქტი იცი რა არის?! ის რომ 5-40-თან შედარებით გაწევა აშკარად უკეთესი აქვს 0-50-ზე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 3 2010, 12:05
გამოხმაურება #1412


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




საინტერესოა smile.gif ძაან საინტერესო smile.gif blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 3 2010, 12:59
გამოხმაურება #1413


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Matador @ Apr 2 2010, 22:51) [snapback]113074[/snapback]
bako

ისა, ეგ ხო, მაგრამ ფაქტი იცი რა არის?! ის რომ 5-40-თან შედარებით გაწევა აშკარად უკეთესი აქვს 0-50-ზე wink.gif


ციტატა(bako @ Apr 3 2010, 13:05) [snapback]113394[/snapback]
საინტერესოა smile.gif ძაან საინტერესო smile.gif blink.gif


ეგ იმიტომ რომ დიდი გარბენის მატორს ზაზორები უკვე გადიდებული აქვს, განსაკუთრებით კოლცოებს და ცილინდრს შორის, სქელი ზეთის შემთხვევაში კი კომპრესია იზრდება და გაწევაც უკეთესი აქვს wink.gif

ამიტომ არის რეკომენდებული 100.000+ გარბენის მანქანებზე 5W40 და არა 5W30....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 3 2010, 13:15
გამოხმაურება #1414


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(PAINKILLER @ Apr 3 2010, 13:59) [snapback]113417[/snapback]
ეგ იმიტომ რომ დიდი გარბენის მატორს ზაზორები უკვე გადიდებული აქვს, განსაკუთრებით კოლცოებს და ცილინდრს შორის, სქელი ზეთის შემთხვევაში კი კომპრესია იზრდება და გაწევაც უკეთესი აქვს wink.gif

ამიტომ არის რეკომენდებული 100.000+ გარბენის მანქანებზე 5W40 და არა 5W30....



აი ეგ დოკუმენტურად დაამტკიცე და ხელებს ვწევ smile.gif თუმცა როგორც ჩანს მატადორის შემთხვევაში ზუსტად ისაა რაც შენ იგულისხმე. კომპრესია შემოწმებულია მაგ მატორზე??? თუ მატორი მოვლილია ზაზორები არაა გაზრდილი, შეიძლება რაღაც მიზერი იყოს, თუმცა 20-30 % ით სქელი ზეთის ჩასხმა არაა საჭირო. ნუ მე ასე ვიცი და ასე წამიკითხავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 3 2010, 13:33
გამოხმაურება #1415


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Apr 3 2010, 14:15) [snapback]113421[/snapback]
აი ეგ დოკუმენტურად დაამტკიცე და ხელებს ვწევ smile.gif თუმცა როგორც ჩანს მატადორის შემთხვევაში ზუსტად ისაა რაც შენ იგულისხმე. კომპრესია შემოწმებულია მაგ მატორზე??? თუ მატორი მოვლილია ზაზორები არაა გაზრდილი, შეიძლება რაღაც მიზერი იყოს, თუმცა 20-30 % ით სქელი ზეთის ჩასხმა არაა საჭირო. ნუ მე ასე ვიცი და ასე წამიკითხავს

მატორს რაც არ უნდა მოუარო, ცვეთა მაინც ხდება და ზაზორებიც იზრდება smile.gif თუ კოლცოებს და კლაპნებს გამოცვლი, მაშინ შეიძლება რომ ზაზორი ქარხნულზე დადგეს, ეგეც არაა მთლად გარანტირებული smile.gif

5W40 რა პონტშია 30%-ით სქელი ვიდრე 5W30??


ისე შენი არ იყოს, კომპრესიის შემოწმება აუცილებელია სანამ ზეთის სიბლანტეს შეარჩევ, მე მასე ვიზამ ჩემს კროსზე, გამოცვლამდე ზაზორებს შევამოწმებ...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 3 2010, 13:42
გამოხმაურება #1416


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




30 არა, ეხლა გადავთვალე და 21% ით სქელი გამოდის, თუ მოტულის 5-30 სიბლანტე 100 გრადუსზე აქვს 11, იგივე სერიის 5-40 აქვს 13.8, სხვაობა გამოდის 21%.

კომპრესიის შემოწმება აუცილებელია, მეტ კარგს ვერ იზამ ახალ მანქანაზე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GeoRacer
გამოხმაურება Apr 3 2010, 13:47
გამოხმაურება #1417


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,017
რეგისტრ.: 22-August 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 314




მოტულის 5W40 მისხია ეხლა. 8100
შემდეგ შეცვლაზე ვფიქრობ იამატოში რომ ჩავასხა smile.gif
მგონი ცუდს არ ვიზავ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 3 2010, 13:48
გამოხმაურება #1418


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Apr 3 2010, 14:42) [snapback]113432[/snapback]
30 არა, ეხლა გადავთვალე და 21% ით სქელი გამოდის, თუ მოტულის 5-30 სიბლანტე 100 გრადუსზე აქვს 11, იგივე სერიის 5-40 აქვს 13.8, სხვაობა გამოდის 21%.

კომპრესიის შემოწმება აუცილებელია, მეტ კარგს ვერ იზამ ახალ მანქანაზე smile.gif

100 გრადუსზე კი ბატონო, მაგრამ 120-ზე? wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 3 2010, 13:53
გამოხმაურება #1419


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




თუ 120 ზე აგყავს კარტერის ტემპერატურა კი, ამგრამ ტრეკზე თ უარ იარე რამდენიმე წრე ზედიზედ გაგანია ზაფხულში, ვერ აწევ ტემპერატურას ეგრე მაღლა smile.gif სანამ დავაყენებდეთ საკუთარ დატჩიკებს სხვას დავუჯეროთ ვინაც თავისი თვალით ნახა smile.gif

თუ ასე მწარედ აგაზავებ მაშინ რა თქმა უნდა უფრო სქელი ზეთი დაგჭირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 3 2010, 13:56
გამოხმაურება #1420


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Apr 3 2010, 14:53) [snapback]113436[/snapback]
თუ 120 ზე აგყავს კარტერის ტემპერატურა კი, ამგრამ ტრეკზე თ უარ იარე რამდენიმე წრე ზედიზედ გაგანია ზაფხულში, ვერ აწევ ტემპერატურას ეგრე მაღლა smile.gif სანამ დავაყენებდეთ საკუთარ დატჩიკებს სხვას დავუჯეროთ ვინაც თავისი თვალით ნახა smile.gif

თუ ასე მწარედ აგაზავებ მაშინ რა თქმა უნდა უფრო სქელი ზეთი დაგჭირდება

გაზაობა მწარე უნდა იყოს, აბა მოფერებით გაზაობა არ ვიცი მე biggrin.gif


პ.ს. ზეთის ტემპერატურის დატჩიკი მეც მინდა აუცილებლად... რა გიჯდება შენ? smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

239 გვერდი V  « < 69 70 71 72 73 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge