![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რომელ ზეთს ასხავთ ძრავში?
მე პირადად რაც ჩამომივიდა სულ ერთხელ გამოვცვალე ზეთი, ახალი ჩასხმული იყო რო ჩამოვიდა და 8-ის შემდეგ ჩავასხი შელის ულტრა სინთეთიკა 5W30, დაახლოებით 4k გავიარე მაგრამ 1 გრამი არ მოუკლია, ჩემი აზრით ერთერთი საუკეთესო ზეთია. მაგრამ ეს ზეთი ცივი ამინდებისთვისაა და ზაფხულში არაა რეკომენდირებული (იხ.ცხრილი), ყველაზე იდეალური (ცხრილიდან გამომდინარე) იქნებოდა 5W40, რადგან ზაფხულში ხანდახან 40 გრადუსზე ზევითაც ადის ხოლმე ტემპერატურა და ზამთაში ბაკურიანში და გუდაურში -30-მდე ყინავს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1401
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Mar 31 2010, 21:29) [snapback]112200[/snapback] ძმურად სად შოულობ მაგ მანუალებს მითხარი ![]() დარჩა ნაგავი ბენზინი მაგრამ Subaru 5w30 SM ის 5000 კილომეტრზე შეცვლა აშკარად ფულის გადაყრაა. მანდ 15000 კმ არის მითითებული ევროპაზე, ჩვენ ევროპა არ ვართ, ასე რომ 12000 კმ არის ჩვენთვის ![]() ![]() მოკლე მანძილებზე თუ დადიხარ, 2-ჯერ მალე უნდა გამოცვალო ზეთი ![]() მე გამიტარებია 10.000-ზე მეტი STI ფორიკაზე და ჯიგრულად მუშაობდა მატორი, გამოცვლის დროსაც მაინცდამაინც გათხელებული არ იყო ზეთი ![]() თუმცა 300V-ს ვასხავდი მე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1402
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
იცი რომ 300vუფრო დიდხანს ვერ მუშაობს ვიდრე 8100 სერიის?
![]() ![]() ![]() 300vარ აკმაყოფილებს სუბარუს ძრავის ზეთის მოთხოვნებს, კერძოდ acea A1, A3, àმიტომ მაინც და მაინც დიდი პოპულარობით არ სარგებლობს ეს ზეთი ჩვენი ქვეყნის საზღვრებს გარეთ, 9არ ვგულისხმობ სხვადასხვა გუნდებს, რომლებსაც ქარზნულ სუბარუსთან ბევრი საერთო არ აკავშირებთ) ლინკს ვეღავ ვნახულობ, სუბარუს მანუალებში უკვე 2006 წლიდან მითითებულია, რომ ტურბინიან სუბარუებში ზეთი უნდა შეიცვალოს დატვირთული მუშაობის რეჟიმების მიხედვით, ანუ 3500 მილზე, თუ ტვირთავთ მანქანას უფრო ინტენსიურადაც!!! ტყულად არ დაწერეს, ცნობილია სუბარუს ძრავების სისუსტე და მაგიტომ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1403
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 1 2010, 22:22) [snapback]112764[/snapback] იცი რომ 300vუფრო დიდხანს ვერ მუშაობს ვიდრე 8100 სერიის? ![]() ![]() ![]() 300vარ აკმაყოფილებს სუბარუს ძრავის ზეთის მოთხოვნებს, კერძოდ acea A1, A3, àმიტომ მაინც და მაინც დიდი პოპულარობით არ სარგებლობს ეს ზეთი ჩვენი ქვეყნის საზღვრებს გარეთ, 9არ ვგულისხმობ სხვადასხვა გუნდებს, რომლებსაც ქარზნულ სუბარუსთან ბევრი საერთო არ აკავშირებთ) ლინკს ვეღავ ვნახულობ, სუბარუს მანუალებში უკვე 2006 წლიდან მითითებულია, რომ ტურბინიან სუბარუებში ზეთი უნდა შეიცვალოს დატვირთული მუშაობის რეჟიმების მიხედვით, ანუ 3500 მილზე, თუ ტვირთავთ მანქანას უფრო ინტენსიურადაც!!! ტყულად არ დაწერეს, ცნობილია სუბარუს ძრავების სისუსტე და მაგიტომ რას ამბობ, 8100-იც ჩამისხავს და 300V-ც და დიდი სხვაობაა ნამდვილად, 300V ბევრად გამძლეა ექტრემალურ პირობებში ![]() მანუალებს რაც შეეხება, 2006-იანიც წამიკითხავს და იგივე უწერიათ რაც ძველ მანუალებში, ანუ HEAVY DUTY სიტუაციებში უფრო ხშირად უნდა გამოცვალო ზეთი, მაგ სიტუაციებში კი იგულისხმება მოკლე მანძილებზე სიარული, ზამთარში გაუხურებელზე მოძრაობა და პრიცეპით მოძრაობა ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1404
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(crimson @ Apr 1 2010, 14:15) [snapback]112520[/snapback] ხალხნოუ GDI-ში რა ზეთი ჩავასხა ??? ბაკო შენთან რა ზეთებია GDI-სთვის მატორი რო არ ააკაკანოს ისეთი ![]() 0/30 ჩაასხი პენასოლი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1405
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
პეინ, კი კარგად იმუშავებდა მაგრამ მე სხვა რაღაცას ვგულისხმობ, რესურსის პონტში თორემ უძლიერესი ზეთი როა მაგაზე კი არ მაქვს ლაპარაკი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1406
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ისე რას იტყვით, ფასის, ხარისხის, და ჩვენი ქვეყნის ჰავის გათვალისწინებით, ყველას 8100 5W-40 Motul ჯობია თუ არა?
![]() მე მგონი ყველაზე ოპტიმალური ეგაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1407
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 2 2010, 11:55) [snapback]112960[/snapback] პეინ, კი კარგად იმუშავებდა მაგრამ მე სხვა რაღაცას ვგულისხმობ, რესურსის პონტში თორემ უძლიერესი ზეთი როა მაგაზე კი არ მაქვს ლაპარაკი ![]() ხოდა მეც რესურს ვგულისხმობ კაკრაზ ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1408
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(karoche @ Apr 2 2010, 18:13) [snapback]112996[/snapback] ისე რას იტყვით, ფასის, ხარისხის, და ჩვენი ქვეყნის ჰავის გათვალისწინებით, ყველას 8100 5W-40 Motul ჯობია თუ არა? ![]() მე მგონი ყველაზე ოპტიმალური ეგაა არა, ოპტიმალურია 5w40, და თუ თვირტავ ძრავს მაშინ კი ბატონო, თუმცა 10w30 უფრო უწევს რეკომენდაციას სუბარუ რატომღაც, ამის შემდეგ მოდის მაქსიმუმი 10w40 და კიდევ უფრო ზემოთ სპეციალური და განსაკუთრებული შემთხვევებისთვის 20წ50 -ც კი ადის სიბლანტეები ![]() მე ლIცნად 10წ30 ზე სქელ იარ დამჭირდება დაჟე საგონკაოდაც რომ მყავდეს მხოლოდ აგერ წაიკითხეთ, ამ საიტზე უამრავი ინფოა http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=499177 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1409
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
bako
ციტატა არა, ოპტიმალურია 5w40, და თუ თვირტავ ძრავს მაშინ კი ბატონო, ეს ადგილი თავიდან თუ შეიძლება ![]() ანუ 5/40 მოტულის, 8100 რომ არის, ეგაა ოპტიმალურითქო მე მაგას ვამბობ და დამეთანხმეთ თუ არ დამეთანხმეთ და სიბლანტეს რომელი რიცხვი აღნიშნავს? ჩამოწერეთ რა ტემპერატურები და სიბლანტეები, რა გახდა მაგის ჩამოწერა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1410
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ზემოთ არასწორად დავწერე, ოპტიმალურია 5w30თქო უნდა დამეწერა
![]() ცოტა გასაგებად რომ ავხსნათ ასე გამოვა : შენ გჭირდება ზეთი, რომელსაც 100 გრადუსზე ექნება სიბლანტე 10-11, 5-40 უფრო სქელია, დაახლოებით 20% ით. კი არაფერს ავნებს მაგრამ რეკომენდირებულია 30 სიბლანტის ზეთის ჩასხმა. ასე დაწერა სუბარუს კონსტრუქტორმა ტურბინის და ცვეთადი წყვილების ზაზორების გათვალისწინებით (შატუნები, ვალი ვკლადიშების ზაზორებზე მაქვს ლაპარაკაი) თუ მანქანას ძალიან ტვირთავ და ზეთი აგყავს 110 გრადუსზე ზემოთ, მაშინ გჭირდება უფრო ბლანტი ზეთი , რომელსაც იმ შენ მოცემულ დატვირთულ 110 გრადუსზე ექნება იგივე სიბლანტე რაც ქონდა რეკომენდირებულ ზეთს 100 გრადუსზე, ანუ 10-11. თუ ჩაასხამ სქელ ზეთს და არ გააცხელებ იმდენზე, რომ მიიღო ამ ზეთისგან ის სიბლანტე რაც მატორს ჭირდება, მაშინ გამოვა რომ ზეთი უფრო ნელა მოძრაობს კანალებში, უფრო ნელა გადის ხახუნის წყვილებში და ვერ აცლის მას სიცხეს. სიცხის ვერ გამოცლა იწვევს თერმულ გაფართოებას, მეტაალის სიმკვრივის დაკარგვას და ცვეთას, შატუნის ჩახვევას, უკვე სიცხისგან გადიდებული პორშინისგან დაპატარავებულ ზაზორში ცილინდრთან ზეთის არასაკმარის მოძრაობას და კი იცი ამას რაც მოყვება. ამიტომაა რომ თუ გისხია უფრო სქელი ზეთი ვიდრე ჭირდება ძრავს, ეს ზეთი ვერ შეინახავს მატორს ისე დიდხანს როგორც რაც ჭირდება ის, უფრო სქელი ზეთით ვიდრე მატორს ჭირდება მატორი უფრო მალე გაცვდება!!! თუ ასხლა სქელ ზეთს ასხამ იმიტომ, რომ თხელს ძაანა ცხერლებ რის შედეგადაც ის კიდევ უფრო თხელდება რაც ძალიოან ცუდია. ხშირად შედიან შეცდომაში, როცა ჩაასხამენ სქელ ზეთს და მაჩვენებელზე უყურებენ რომ აი ზეთის წნევამ მოიმატაო, ესეიგი ეს ზეთი კარგიაო მატორისთვისო. ძალიან ცდებიან იმიტომ, რომ უბრალოდ ისე კარგად ვერ გადის ვიწრო ზაზორებში და მაგიტომაა წნევა დიდი, მეტი არაფერი. იგივეა, რაც ცივ მატორზე მეტი ზეთის წნევას რომ ვხედავთ. რატო? იმიტომ რომ ზაზორებია შემცირებული სიცივისგან. ზოგი ამბობს და ამტკიცებს, რომ ზეთის პომპა მატორის ღერძზეა მიერთებული და მაინც ააკაჩავებს იმდენ სქელ ზეთს, რამდენსაც ააკაჩავდებდა თხელს, მაგრამ სამწუხაროდ ეგ ეგრე არაა, მგქ (მარგი ქმედების კოეფიციენტი) კლებულობს მაგ შემთხვევაში და ამას ემატება ის, რომ ართმევს გაცილებით მეტ ძალას მატორს. მაგალითისთვის 5-30 და 5-40 ზეთებს შორის წვის ეკონომია არის სადღაც 2-3%, შესაბამისად გაწევაშიც სხვაობაა 2-3% რაც დაახლოებით 5-7 ცხენს უდრის. ადრე მანქანებს უფრო სქელი ზეთი ჭირდებოდათ იმიტომ, რომ არ იყო ისეთი ზუსტი ტექნოლოგიები როგორიც ახლაა და ისეთი მცირე ზაზორებიანი აგრეგატების დამზადება როგორიც ახლა გამოდის ძვირი ჯდებოდა, ამიტომ იხმარებოდა უფრო სქელი ზეთები, ახლა კი ტენდენციაა თხელი ზეთების მოხმარებისკენ, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1411
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
bako
ისა, ეგ ხო, მაგრამ ფაქტი იცი რა არის?! ის რომ 5-40-თან შედარებით გაწევა აშკარად უკეთესი აქვს 0-50-ზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1412
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
საინტერესოა
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1413
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Apr 2 2010, 22:51) [snapback]113074[/snapback] bako ისა, ეგ ხო, მაგრამ ფაქტი იცი რა არის?! ის რომ 5-40-თან შედარებით გაწევა აშკარად უკეთესი აქვს 0-50-ზე ![]() ციტატა(bako @ Apr 3 2010, 13:05) [snapback]113394[/snapback] საინტერესოა ![]() ![]() ![]() ეგ იმიტომ რომ დიდი გარბენის მატორს ზაზორები უკვე გადიდებული აქვს, განსაკუთრებით კოლცოებს და ცილინდრს შორის, სქელი ზეთის შემთხვევაში კი კომპრესია იზრდება და გაწევაც უკეთესი აქვს ![]() ამიტომ არის რეკომენდებული 100.000+ გარბენის მანქანებზე 5W40 და არა 5W30.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1414
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Apr 3 2010, 13:59) [snapback]113417[/snapback] ეგ იმიტომ რომ დიდი გარბენის მატორს ზაზორები უკვე გადიდებული აქვს, განსაკუთრებით კოლცოებს და ცილინდრს შორის, სქელი ზეთის შემთხვევაში კი კომპრესია იზრდება და გაწევაც უკეთესი აქვს ![]() ამიტომ არის რეკომენდებული 100.000+ გარბენის მანქანებზე 5W40 და არა 5W30.... აი ეგ დოკუმენტურად დაამტკიცე და ხელებს ვწევ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1415
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 3 2010, 14:15) [snapback]113421[/snapback] აი ეგ დოკუმენტურად დაამტკიცე და ხელებს ვწევ ![]() მატორს რაც არ უნდა მოუარო, ცვეთა მაინც ხდება და ზაზორებიც იზრდება ![]() ![]() 5W40 რა პონტშია 30%-ით სქელი ვიდრე 5W30?? ისე შენი არ იყოს, კომპრესიის შემოწმება აუცილებელია სანამ ზეთის სიბლანტეს შეარჩევ, მე მასე ვიზამ ჩემს კროსზე, გამოცვლამდე ზაზორებს შევამოწმებ... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1416
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
30 არა, ეხლა გადავთვალე და 21% ით სქელი გამოდის, თუ მოტულის 5-30 სიბლანტე 100 გრადუსზე აქვს 11, იგივე სერიის 5-40 აქვს 13.8, სხვაობა გამოდის 21%.
კომპრესიის შემოწმება აუცილებელია, მეტ კარგს ვერ იზამ ახალ მანქანაზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1417
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
მოტულის 5W40 მისხია ეხლა. 8100
შემდეგ შეცვლაზე ვფიქრობ იამატოში რომ ჩავასხა ![]() მგონი ცუდს არ ვიზავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1418
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 3 2010, 14:42) [snapback]113432[/snapback] 30 არა, ეხლა გადავთვალე და 21% ით სქელი გამოდის, თუ მოტულის 5-30 სიბლანტე 100 გრადუსზე აქვს 11, იგივე სერიის 5-40 აქვს 13.8, სხვაობა გამოდის 21%. კომპრესიის შემოწმება აუცილებელია, მეტ კარგს ვერ იზამ ახალ მანქანაზე ![]() 100 გრადუსზე კი ბატონო, მაგრამ 120-ზე? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1419
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
თუ 120 ზე აგყავს კარტერის ტემპერატურა კი, ამგრამ ტრეკზე თ უარ იარე რამდენიმე წრე ზედიზედ გაგანია ზაფხულში, ვერ აწევ ტემპერატურას ეგრე მაღლა
![]() ![]() თუ ასე მწარედ აგაზავებ მაშინ რა თქმა უნდა უფრო სქელი ზეთი დაგჭირდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1420
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 3 2010, 14:53) [snapback]113436[/snapback] თუ 120 ზე აგყავს კარტერის ტემპერატურა კი, ამგრამ ტრეკზე თ უარ იარე რამდენიმე წრე ზედიზედ გაგანია ზაფხულში, ვერ აწევ ტემპერატურას ეგრე მაღლა ![]() ![]() თუ ასე მწარედ აგაზავებ მაშინ რა თქმა უნდა უფრო სქელი ზეთი დაგჭირდება გაზაობა მწარე უნდა იყოს, აბა მოფერებით გაზაობა არ ვიცი მე ![]() პ.ს. ზეთის ტემპერატურის დატჩიკი მეც მინდა აუცილებლად... რა გიჯდება შენ? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |